quote:Op zondag 7 februari 2010 13:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking, je hebt denk ik ook gelijkIk ga zo maar eens broeden op een nuttig reply-mailtje
![]()
En Chico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar warenIk had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei
Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.
Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ik word altijd tomaatrood tijdens het sportenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar warenIk had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei
Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.
Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
met als uitzondering mijn kin en het stukje tussen mijn lippen en mijn neus
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beestquote:
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Chico: dan is het goed!![]()
![]()
GeeBee: ditoIk word ook altijd een aardbei. Nouja, een roze aardbei.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Als we zumba op zaterdag doen dan zie je niks aan me, maar dit was echt wel heftigIk zou dit wel elke dag kunnen doen, op de 1 of andere manier gaan me de pasjes beter af als het snel gaat. Dan kan ik niet nadenken. We hadden vandaag de hucklebuck (?) . OMGWTFBBQ
![]()
Deze pasjes, maar dan een moordend tempo (wel zelfde liedje)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik zie nu de TT pas.
@Rituals: ja, herkenbaar
Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn katquote:Op zondag 7 februari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beest.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
En met mijn katquote:Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie nu de TT pas.
@Rituals: ja, herkenbaar![]()
[..]
Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn kat.
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Zuurkool-etende katten?In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?
![]()
Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Toffe katten dan
Ja, echt hč? Raar beestquote:Op zondag 7 februari 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zuurkool-etende katten?In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?
![]()
Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
En ik hou van zuurkool
Maar nu was het vooral omdat het brood op is en er nog een kliekje zuurkool in de vriezer lag! Zo even naar de supermarkt.
Dat dansje lijkt me inderdaad nog wel leuk, maar die muziek
Het was hier best mooi weer, zojuist. Heb in de kas gewerkt, wat omspitten, twee zware stenen erheen gesleept en 25 zakken tuinaarde leeggegooid en 18 nieuwe zakken tuinaarde de kas ingesleept. Dus ik heb m'n beweging er wel weer opzitten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Het is hier geweldig mooi weer, -6 en stralend blauw. Ik heb net een heel eind gewandeld, en hele mooie foto's gemaakt. Zal zo een selectie delen hier!
Lijstje:
O: stuk bananenbrood
T: muesli met appel en banaan en yoghurt
S: uur wandelen door dikke laag sneeuw.
T: warme chocomelk (met oa pepermunt chocola, heel lekker!) en stuk bananenbrood
T/L: broodje ham
D: volkorenpizza met parmaham en rucola.
T: stukje chocola?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen![]()
Whoooooooooooooooooooo:
![]()
*hopst door de kamer*"Why does being a librarian make her even hotter?"
Volgens mij komt een van mn verstandskiezen nu 'in earnest' doorEten is oncomfortabel!
OMG nowaiiiquote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Syrena het volgende:
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen![]()
Whoooooooooooooooooooo:
![]()
*hopst door de kamer*
![]()
![]()
*hopst mee*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ja erg hequote:Op zondag 7 februari 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag..
Mijn vader was gisteren helemaal beledigd dat ik hem niet meteen geloofde en het nog op internet ging navragen
![]()
Ga dus straks thuis meteen de lampen vervangen in de STORM-lampen die ik heb, stomme spaarlampen geven niet genoeg lichtZOMG, ik heb ze al drie jaar.
Dat was het woord ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
ze zei dat ik geen vadsige student was
Ik ben het wel
het lijkt niet wat het is![]()
Je bent helemaal niet vadsig, neen! Je hebt hooguit een lekker zacht laagje..
Ik heb trouwens nog helemaal niets gehoord van de mensen voor wie ik die taart heb gemaakt. Vinnik nie zo leuk..
Oh jee, willen ze hem nog wel? Heeft je vast een hoop tijd gekost!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal niets gehoord van de mensen voor wie ik die taart heb gemaakt. Vinnik nie zo leuk..
Heb uitgerekend dat de taart die ik vanmorgen maakte zon 400-500 kcal/stuk is.
Maar het hele weekend is toch al pet, dus ik kan er maar beter van genieten en maandag weer goed slank doen.![]()
Prachtig AKnynke!Dat is zo'n beetje mijn 'lievelingsweer' volgens mij; koud met blauwe lucht en een zonnetje! Heerlijk!
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Nee nee, ze hebben 'm allang op! Ik ben alleen benieuwd wat ze ervan vonden! M'n vriendin die de taart meegenomen had (hij was voor familie van haar die ik niet ken) zei wel dat ze 'm heel mooi vonden en dat 'ie heerlijk was, maar ik zou 't ook graag van ze zelf horen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh jee, willen ze hem nog wel? Heeft je vast een hoop tijd gekost!
Heb uitgerekend dat de taart die ik vanmorgen maakte zon 400-500 kcal/stuk is.
Maar het hele weekend is toch al pet, dus ik kan er maar beter van genieten en maandag weer goed slank doen..
Nynke, prachtige foto's!.
Het is weer aangiftetijd!![]()
Ik krijg als het goed is nog best wat terug, lekker hoor een paar maandjes werken
het lijkt niet wat het is![]()
Misschien zijn ze nog aan het genieten ervanquote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee, ze hebben 'm allang op! Ik ben alleen benieuwd wat ze ervan vonden! M'n vriendin die de taart meegenomen had (hij was voor familie van haar die ik niet ken) zei wel dat ze 'm heel mooi vonden en dat 'ie heerlijk was, maar ik zou 't ook graag van ze zelf horen..
Nynke, prachtige foto's!.
.
![]()
Prachtige foto's Nynke! SneeuwOok al was het takkeglad hier en durfde ik nergens heen met de auto
Whoa, Nynke, die eerste foto vooral![]()
Lijstje!
O: twee sneetjes met het laatste stuk leverworst
T: beker 50% choco, 50% gewone melk
L: snee brood met scrambled eggs met champignons
T: banaan
D: broodjes Duits biefstuk"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik heb besloten dat mijn marketingplan klaar is. Ik heb geen conclusie, de plannen die ik als voorbeeld heb hebben dat ook niet, en de plannen die ik Googelde ook niet allemaal. Morgen alleen de bronnenlijst laten nakijken door mijn collega de expert en dan printen en inbinden!"Why does being a librarian make her even hotter?"
Hoi.
Hebben jullie misschien een tip voor meBen een jaar geleden begonnen met afvallen en ben 20 KG kwijtgeraakt. Afvallen deed ik door te sporten (3*keer per week 3 kwartier op de roeitrainer, deed ik overigens gewoon thuis) en gezonder te eten (letten op beleg etc, fruit als tussendoortje) Daarnaast nam ik op zondag gewoon friet, en 's avonds chips/ toastjes met brie/kip kerrie salade etc. Aan het avond eten over het algemeen heb ik toen weinig gedaan, ik paste alleen op met saus, dus niet te veel saus bij het vlees.
Inmiddels ben ik al een half jaar gestopt met het dieeten en ben ik meer "normaal gaan eten". Het probleem is alleen dat ik nog steeds afval. Niet zoveel, maar er gaan nog steeds constant iets van mn gewicht af (in december is er een halve kilo bijgekomen, maar inmiddels is er weer bijna een kilo van af) . Mn BMI is momenteel 19,5 en ik wil echt neit dat er nog meer van af gaat. Momenteel fitness ik twee keer per week (naja, daar ben sinds vorige week mee gestart) en roeien doe ik al twee maand niet meer.
Momenteel neem ik als ontbijt 3 crackers waarvan 2 met kaas en 1 met jam/hagelslag en als drinken een glas optimel. En op het werk daarna nog een kop Koffie (met melk) Tussen de middag neem ik drie boterhammen met kipfilet/sandwichspread/kaas en als drinken een groot glas sinaasappelsap (verse) en als tussendoortje een appel. 's Avonds eet ik nog steeds normaal (ook met enige regelmaat lasagne doordeweeks en andere pasta's), wel gewoon weer saus bij het vlees, en met enige regelmaat ook ijs als toetje, en normaal (vruchten)yoghurt/kwark/ etc. 's avonds neem ik een Kiwi en Koffie. Vrijdagavonds neem ik meestal chips (geen hele zakken, maar een paar handjes) en drink ik Sisi. Zaterdagavond Pizza ( of soms tosti/shoarma/soep etc) en bieravond Ook neem ik altijd een grote koek bij de koffie (hmmm, appelkoeken
). Op zondag eet ik nog steeds friet (smiddags ook een grotere koek bij de koffie) met frikandel speciaal en nog wat bittergarnituur (4/5 stuks) en 'sa vonds nog steeds de toastjes. Ik drink ook de hele week door water.
Ik ben overigens 1,71M. Wie heeft er nog tipsOverigens is het eetpatroon wat ik nu overdag heb niet heel veel anders met voordat ik ging dieeten, alleen nu eet ik tussen de middag gezonder (ik werk overdag en kocht vaak vette broodjes tussen de middag). Ik ben nooit iemand geweest die de hele dag door snoepte.
Fysiek gezien doe ik overigens geen zwaar werk, ben een verkoper in een electronica winkel
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik vind dat je overdag heel weinig eet, zeker voor een man.
3 crackers, 3 boterhammen en avondeten is erg weinig. Als je nu 's morgens 3 boterhammen zou eten, 's middags nog eens 4 en 's avonds normaal avondeten, en tussendoor iets substantielers dan een kop koffie (bijvoorbeeld nog een boterham) dan lijkt het al meer op een fatsoenlijke dag.
Ik vind het trouwens wel schattig dat je Kiwi en Koffie en Pizza met een hoofdletter schrijft...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
En een appel hehquote:Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind dat je overdag heel weinig eet, zeker voor een man.
3 crackers, 3 boterhammen en avondeten is erg weinig. Als je nu 's morgens 3 boterhammen zou eten, 's middags nog eens 4 en 's avonds normaal avondeten, en tussendoor iets substantielers dan een kop koffie (bijvoorbeeld nog een boterham) dan lijkt het al meer op een fatsoenlijke dag.
Ik vind het trouwens wel schattig dat je Kiwi en Koffie en Pizza met een hoofdletter schrijft...![]()
Maargoed, ik heb dus nooit echt veel tussendoortjes gegeten, en voor ik ging dieeten at ik als ontbijt zelfs minder dan wat ik nu eet, daarom vind ik het nu heel lastig om een "gezond eetpatroon" te vinden, omdat ik niet meer in de eetgewoontes van voor het dieeten wil terugvallen. Zijn crackers in vergelijking tot boterhammen zo licht dan? Of moet ik 's ochtends gewoon meer crackers nemen (ik vind crackers met kaas zo lekker![]()
) Ik zit er ook aan te denken om tussendoor wel meer te nemen, in iets van Sultana hartig ofzo (vind ik heeerlijk
) Trouwens het brood wat ik eet is dat hele donkere brood (zit lekker veel smaak aan
) . Maar als je het nu zo achterelkaar opnoemt dan klinkt het wel heel weinig ja.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Hoi..
Prachtige foto's Nynke
Raymann, daar mogen nog wel minimaal 3 boterhammen bij
Mijn lijstje vandaag (weer lang geslapen)
L: boterham volvette kaas, boterham rollande, bschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, sinaasappel, druifjes
T: cracker met achterham
D: taco's met vette creme fraiche en kaas (stuk of 5??)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ja Bernie, je moet eens gaan ontbijten. Daarnaast natuurlijk meer bier drinken.
Ik ben nu even bij m'n oma... komt ze met een stuk taart aanlopen en nu moet ik dat opeten. "daar word je toch helemaal niet dik van"nou ja, m'n vader wil hem wel.
[ Bericht 62% gewijzigd door neen op 07-02-2010 17:09:47 ]het lijkt niet wat het is![]()
Oma's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Jammer dat je geen reactie gehad hebt op je taart DaD maar dat is eigenlijk een compliment, was ie niet te vreten dan had je waarschijnlijk wel wat gehoord
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik heb 2x buikpijn, 1x spierpijn van de buikspieroefeningen, en 1x ongesteldheidsbuikpijn. Niet zo fijn!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
@DaD, hoe zeer ik me ook kan voorstellen dat je rechtstreekse respons van je eerste klant wilt , ik denk niet dat je dat kan verwachten. Ze hebben toch al gezegd dat de taart mooi is? Nou dan. Trots zijnJe weet toch dat je van nederlanders alleen iets hoort als het niet goed is
![]()
@chicolate: heel herkenbaar helaas. ik wissel daarom weleens van tafel in een restaurant. De ranzigheid(er bestaat trouwens een geweldig topic op Fok! over dit onderwerp)
@rayman: meer eten en/of de crackers vervangen door iets substantieleresGeen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Mijn daglijstje
o. 3 boterhammen met honing en jam
t. -
d. römertopf met kip gemarineerd met kaneel, peper en komijn, kleine aardappeljes, knoflook, wortel en sinaasappel + brocolli (veel, heel veel gegeten) + een glas likeur + tiramisu
t. -
d. tartufo ijscoupe (verschillende ijsssoorten,met krokant, rode saus, eierlikeur, nog een ander likeurtje en slagroom)
En nog twee uur gewandeld in een dierentuin met inheemse dieren (linxen, vossen, dassen, beren etc.). Erg leuk
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ze hadden wel van te voren gezegd foto's te zullen sturen van hun dochtertje met het meptaartje.. Dat lijkt me superleuk, dus ik zit vol ongeduld te wachten.
.
Mijn lijstje![]()
O: optimel yoghurt
L: bordje zuurkoolstamppot
T: mineola, 2 crackers humus
En nu is alles op en heb ik honger. Straks gelukkig naar de supermarkt!Stay with me, let's just breathe.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hadden wel van te voren gezegd foto's te zullen sturen van hun dochtertje met het meptaartje.. Dat lijkt me superleuk, dus ik zit vol ongeduld te wachten.
.
Ga er maar vanuit dat je die donderdag pas krijgt ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik ben een beetje ongeduldig, geloof ik. Ik vond het veel spannender dan ik had verwacht, allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je die donderdag pas krijgt ofzo.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: