Hoi.
Hebben jullie misschien een tip voor me

Ben een jaar geleden begonnen met afvallen en ben 20 KG kwijtgeraakt. Afvallen deed ik door te sporten (3*keer per week 3 kwartier op de roeitrainer, deed ik overigens gewoon thuis) en gezonder te eten (letten op beleg etc, fruit als tussendoortje) Daarnaast nam ik op zondag gewoon friet, en 's avonds chips/ toastjes met brie/kip kerrie salade etc. Aan het avond eten over het algemeen heb ik toen weinig gedaan, ik paste alleen op met saus, dus niet te veel saus bij het vlees.
Inmiddels ben ik al een half jaar gestopt met het dieeten en ben ik meer "normaal gaan eten". Het probleem is alleen dat ik nog steeds afval. Niet zoveel, maar er gaan nog steeds constant iets van mn gewicht af (in december is er een halve kilo bijgekomen, maar inmiddels is er weer bijna een kilo van af

) . Mn BMI is momenteel 19,5 en ik wil echt neit dat er nog meer van af gaat. Momenteel fitness ik twee keer per week (naja, daar ben sinds vorige week mee gestart) en roeien doe ik al twee maand niet meer.
Momenteel neem ik als ontbijt 3 crackers waarvan 2 met kaas en 1 met jam/hagelslag en als drinken een glas optimel. En op het werk daarna nog een kop Koffie (met melk) Tussen de middag neem ik drie boterhammen met kipfilet/sandwichspread/kaas en als drinken een groot glas sinaasappelsap (verse

) en als tussendoortje een appel. 's Avonds eet ik nog steeds normaal (ook met enige regelmaat lasagne doordeweeks en andere pasta's), wel gewoon weer saus bij het vlees, en met enige regelmaat ook ijs als toetje, en normaal (vruchten)yoghurt/kwark/ etc. 's avonds neem ik een Kiwi en Koffie. Vrijdagavonds neem ik meestal chips (geen hele zakken, maar een paar handjes) en drink ik Sisi. Zaterdagavond Pizza ( of soms tosti/shoarma/soep etc) en bieravond Ook neem ik altijd een grote koek bij de koffie (hmmm, appelkoeken

). Op zondag eet ik nog steeds friet (smiddags ook een grotere koek bij de koffie) met frikandel speciaal en nog wat bittergarnituur (4/5 stuks) en 'sa vonds nog steeds de toastjes. Ik drink ook de hele week door water.
Ik ben overigens 1,71M. Wie heeft er nog tips
Overigens is het eetpatroon wat ik nu overdag heb niet heel veel anders met voordat ik ging dieeten, alleen nu eet ik tussen de middag gezonder (ik werk overdag en kocht vaak vette broodjes tussen de middag). Ik ben nooit iemand geweest die de hele dag door snoepte.Fysiek gezien doe ik overigens geen zwaar werk, ben een verkoper in een electronica winkel