abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 16:20:43 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77772381
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Je lijstje van gisteren was ook al zo'n drama. Heul ongezond en nog geen 850 kcals!!

Ja, ja ik ben streng, maar ik zag een mooi slanke foto voorbijkomen en m.i. moet daar geen gram meer af. Je zou nu veel en gezond moeten eten, zodat je stabiliseert. Nu eet je weinig en ongezond.
Je hebt echt helemaal gelijk co . Ik weet het ook wel allemaal, maar heb even moeite met die verschrikkelijke knop.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77772420
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.

Inderdaad, en dan moet ik de drang om op de bar te gaan dansen maar even onderdrukken

Mijn feestlaarzen zijn vorig jaar gesneuveld. Toen ze onder zo'n enorme laag, ondefinieerbare, viezigheid zaten heb ik ze maar weggegooid, ik wilde ze ook liever niet meer aanraken.
pi_77772513
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hebt echt helemaal gelijk co . Ik weet het ook wel allemaal, maar heb even moeite met die verschrikkelijke knop.
Morgen is er weer een dag, hopelijk gaat het dan beter! En op die foto zag je er echt super uit!
pi_77772925
Hoi,

Mag ik ook meedoen? Zag het topic toen ik aan het posten was in trouwen

Dat trouwen gebeurd dus in september, maar in maart ga ik naar Curaçao. Ik wil weer op gewicht komen, maar door mijn bindweefselaandoening kan ik niet meer zo veel sporten als vroeger en dat is te merken. Het gewicht waar ik me het beste bij voel is 58 kilo. ik was al weer gegroeid naar bijna 64, maar nu weer afgevallen daar 62,5. En nu wordt het moeilijk Dus ik heb wat motivatie nodig

Ik ben namelijk al eens eerder 15 kilo afgevallen ( was 70 kilo) en ik had mezelf beloofd nooit meer dik te zijn

Mijn lijstje van vandaag:

o: 2 krackers met 1 smeerworst en 1 sandwichspread
t: 1 pruim en 1 optimeldrink
s: half uur fitnes en half uur cardio
l: 2 krackers met 1 pindakaas en 1 jam
t: Yoghurt
d: 125 gr rijst met thaisgroente/ kip prutje, ongeveer 200 gram

plus de nodige thee en water tussendoor

Eens kijken of ik het vol hou
pi_77773383
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.
Mijn dagelijkse laarzen zijn ook mijn feestlaarzen, ze staan elke week in 5cm bier maar ze zien er nog prima uit!
pi_77773439
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef An24 het volgende:
Hoi,

Mag ik ook meedoen?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd . Welkom!
quote:
Mijn lijstje van vandaag:

plus de nodige thee en water tussendoor

Eens kijken of ik het vol hou
Te weinig. En teveel suiker, waardoor je vreselijk honger krijgt.
Dat kan beter en makkelijker !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77773614
Welkom An. . Ik wilde ook zeggen dat ik het een beetje weinig vond, wat je vandaag eet, zeker met je uur sporten, maar eigenlijk heb ik er helemaal verstand van dus wilde ik even afwachten of iemand anders het ook zou zeggen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77773692
hoi, therapie was wel weer boeiend!

ik was voorbeeld bij de dietiste dinges. omdat ik de hele week keurig regelmatig had gegeten, 1750 kcal gemiddeld, en 2,1 kg was afgevallen (alleen een grote kerel die 1300 kcal had gegeten was 3 ons meer afgevallen) *glimt van trots*

en nu gauw eten koken want moet om 18 uur de duer uit en voor die tijd stiekem nog dingen doen ook... brr wat een gehaast toch weer....ben dus ook niet bijgelezen, sorry!
Kwak
  maandag 8 februari 2010 @ 16:53:37 #234
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77773771
Goed bezig, kwak!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_77773882
Zo, dat begint lekker kwak! .
pi_77774087
Leuk Kwak! Dat het zo goed gaat én dat je voorbeeld was, dan is je gedrag dus voorbeeldig.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77774112
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe meer zielen hoe meer vreugd . Welkom!
[..]

Te weinig. En teveel suiker, waardoor je vreselijk honger krijgt.
Dat kan beter en makkelijker !
Vertel! Te veel suiker? Das ook de eerste keer dat ik dat hoor Overigens heb ik nooit honger, ik alleen allen veel meer als ik me verveel of als ik iets heel lekker vind
  maandag 8 februari 2010 @ 17:02:42 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77774220
Whoaaa, lekker Kwak Motiverend ook!

Welkom An24! Wat Sigme zegt Je moet wel genoeg eten!

Dat genoeg eten schiet er hier een beetje bij in vandaag, want mn verstandskies-bobbel-ding doet zeer Maar ik heb wél honger / trek, dus ga zo weer proberen een boterham naar binnen te schuiven En vanavond eet ik iig tomatensoep met veggies en balletjes en vermicelli
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 8 februari 2010 @ 17:04:32 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77774319
Oh en An, eet je volkorencrackers? Volkoren = minder suiker, meer vezels, en vult beter Volkorenbrood is dus ook goed.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77774475
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Vertel! Te veel suiker? Das ook de eerste keer dat ik dat hoor Overigens heb ik nooit honger, ik alleen allen veel meer als ik me verveel of als ik iets heel lekker vind
quote:
Pruim, optimel en jam bevatten behoorlijk wat suiker (ik meen dat het bij optmel per smaak wel wat verschilt).
Van suiker krijg je honger.

Het is niet veeeeeeeeeeeeel te veel suiker, helemaal niet, maar in combinatie met zo weinig eten maak je het jezelf extra lastig. Je eet sowieso te weinig (4 krekkers, 1 pruim, iets te drinken en een karige avondmaaltijd). Met zo'n eetpatroon maak je het jezelf moeilijk: je lichaam gaat in spaarstand én je jaagt het ook nog op hol met insulinestoten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77774511
Welkom An!

Ik ben het wel eens met Sigme. Je eet veel te weinig, zeker voor een sportdag!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77774859
Goed dat jullie het aangeven. Ik eet alles volkoren, tot aan de spaghetti toe! Zal de avondmaaltijd zo wat meer eten, extra groenten en wat meer kip, kijken of het werkt, Thanks!

Das ook mijn probleem hoor. Toen ik nog kon at ik veel meer, maar liep ik 30 km per week hard, of ging ik drie keer per week anderhalf uur lang naar de sportschool. Toen viel ik ook netjes af. Nu ik nu niet veel meer kan sporten ben ik mijn "eet versus sport" evenwicht compleet kwijt. Hadden ze met mijn revalidatie vorig jaar wel mee mogen nemen, bedenk ik me nu
  maandag 8 februari 2010 @ 17:26:30 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77775216
Hee An, wat tof, nog zo'n lenigerd in het topic .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77775240
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef An24 het volgende:
Goed dat jullie het aangeven. Ik eet alles volkoren, tot aan de spaghetti toe! Zal de avondmaaltijd zo wat meer eten, extra groenten en wat meer kip, kijken of het werkt, Thanks!
Alles volkoren is een goeie gewoonte . Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.
quote:
Das ook mijn probleem hoor. Toen ik nog kon at ik veel meer, maar liep ik 30 km per week hard, of ging ik drie keer per week anderhalf uur lang naar de sportschool. Toen viel ik ook netjes af. Nu ik nu niet veel meer kan sporten ben ik mijn "eet versus sport" evenwicht compleet kwijt. Hadden ze met mijn revalidatie vorig jaar wel mee mogen nemen, bedenk ik me nu
Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!

Veel sporten én veel eten, dat is toch wel de ideale combinatie. Wil je wat uitweiden over wat je hebt? (Voel je niet verplicht hoor, 't is pure nieuwsgierigheid mijnerzijds).
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?
  maandag 8 februari 2010 @ 17:28:09 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77775277
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er een poos jarenlang niet geweest, maar als ik dan eens iets heb waardoor ik naar de huisarts moet komt het daarna ook echt allemaal tegelijk. Dus dan kom ik er ineens 5 keer per jaar of zo. .

Maar die stomme bulten zitten er nog steeds. .
Ik vind één dingetje niet genoeg om voor naar de huisarts te gaan, dus ik kom altijd met een lijstje .
"Mijn eerste vraag is..." .

Net even naar school geweest, alleen wist ik niet dat ze tot 15 uur les hadden en ik was er om 14:10 al . Nou ja, maakt niet uit. Ik heb de dvd van Il y a longtemps que je t'aime gekocht en meteen uitgeleend aan m'n stagecoach.

Verder ga ik nu lekker kreukelfrietjes van Aviko in de oven doen voor mij en Mark en daarna een frikandel, want ik ben ziekjes en dan mag het .
Niet meer actief op Fok!
pi_77775345
welkom An24, succes met afvallen. En je gaat trouwen, wat leuk!

Fijn Kwak, dat je bij de dietiste op de weegschaal hetzelfde resultaat ziet als thuis!
  maandag 8 februari 2010 @ 17:30:50 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77775361
Oja!!! Ik moest nog even doen voor kwak!
pi_77775362
Als je ziek bent moet je juist groente eten, Vikje! Ben je sneller weer beter. .
pi_77775406
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Alles volkoren is een goeie gewoonte . Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.

[..]

Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!

Veel sporten én veel eten, dat is toch wel de ideale combinatie. Wil je wat uitweiden over wat je hebt? (Voel je niet verplicht hoor, 't is pure nieuwsgierigheid mijnerzijds).
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?
Grappig dat jij over jezelf zegt dat je mensen haat. Jij bent altijd zo aardig voor en geinteresseerd in de nieuwelingen!
pi_77775444
Oh ja, ik heb laatst eens geteld hoeveel penne ik nou eigenlijk opgeschept had. 14 stuks!
Vroeger at ik een half pak pasta. 250gr ongekookt!

Daglijst:
  • 7:30 broodmaaltijd. Veel brood, gekookt ei, mayo, tonijn uit blik; afgesloten met krentebrood met jam
  • 13:30 middageten: noedels & groente
  • 17:00 1 port
  • 18:15 avondeten: schaap-uit-de-oven, bruine bonen, pompoen, appelmoes, tomatenchutney. Alles uit eigen wei/tuin.
  • 18:30 toe: iets van yoghurt met gedroogde pruimen in rum ofzo
  • ik moet verrassend weinig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')