Het was even werk om in te voeren maar;quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik heb de minneola en de yoghurt nog niet gegeten.
En dat is een flinke lijst uniek!
Tot dusver is de stand van zaken: krentenbol / broodje kroket / 2 biscuitjes. Ik heb niet zoveel trek vandaagquote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het was even werk om in te voeren maar;
2039 kcal![]()
Yes, i'm the best
Wanneer ga jij weer eens wat eten?
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik lijk steeds meer taille te krijgenOmg! En heupen
2 jaar geleden had ik nog een recht figuur en nu ben ik net eh... nou ja niet jennifer lopez maar ik ben wel blij! Denk dat het door het trainen van mijn rug&buikspieren komt?
[ afbeelding ]
Ik heb de putjes bekeken en ik vrees dat het niet gaat helpen! Push up panty is wel een goeie! Gelukkig is iedereen dan toch te beschonken om naar mijn cellulite te kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Je benen bruin maken met spray on tan? Dan lijken ze meteen strakker!
Eet die yoghurt maar. Je eet verdorie alleen maar carbs!!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot dusver is de stand van zaken: krentenbol / broodje kroket / 2 biscuitjes. Ik heb niet zoveel trek vandaag.
I know i knowquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Eet die yoghurt maar. Je eet verdorie alleen maar carbs!!
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet drukquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb de putjes bekeken en ik vrees dat het niet gaat helpen! Push up panty is wel een goeie! Gelukkig is iedereen dan toch te beschonken om naar mijn cellulite te kijken
Je lijstje van gisteren was ook al zo'n drama. Heul ongezond en nog geen 850 kcals!!quote:
Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet druk!
haha, ik heb nog helemaal geen schoenen om erbij aan te trekkenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet druk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |