Kan je niet de link maken van de Tempest naar de Hoogste tijd? Een boek van Harry Mulisch en verfilmd door Fransz Weisz? Dat gaat over een oude acteur die de hoofdrol speelt in een raamvertelling met als basis the Tempest.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
MwuhNou ben ik de hele dag al onderwerpen aan het bedenken, daar ging m'n zondag
Ik wou eigenlijk iets gelinkt aan Shakespeare doen (want die docent is superfijn om mee te werken!), maar postcolonial perspectives op The Tempest oids zijn niet origineel meer en over Césaire heb ik al geschreven... Toen ben ik o.a. via Kureishi, Angelou, West Side Story en Chihuailaf weer terug gekomen bij mn oude bekenden, Smith, Rushdie en Alexie. Nurk.
Ik ben ook pas net thuis, heb het gemist!!! Greys zat daar in de zaal!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nietus, je was al thuis. Het is echt net afgelopen. En het was ergGelijkspel, Pierre Kartner in de war, kop of munt, een dronken jury, draaiorgels en blokfluiten, een chipmunk, kleding van christine le duc en de tweede hands winkel, 20x mooie woorden.... Wereldtv!
damn... ik tijwfelde... ik vreesde het liedje niet meer dan 1 keer aan t kunnen horen, dus niet gekeken. wie heeft gewonnen?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie trouwens niet naar het NSF heeft gekeken, heeft historische televisie gemist. Het was hilarisch
ohquote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Voor de dames die niet gekeken hebben, dit stukje finale vat die hele show perfect samen
Welcome Back PF van kamp
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Voor de dames die niet gekeken hebben, dit stukje finale vat die hele show perfect samen
Welcome Back PF van kamp
Heel erg mager! Tot je D eet je bij wijze van spreken niet meer dan een krentebol en een halve liter yoghurt...Waarom eet je niet wat meer voor lunch? En wat meer voor D eigenlijk ook!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning voor vandaag:
O: krentenbol
T: minneola
L: 300 ml yoghurt met rozijnen
T: 200 ml yoghurt
D: maaltijdsalade
S: RPM
T: ?
Hmz. Beetje mager nog he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |