Oh oke, dat hou ik niet bij!quote:
Shirt wel, maar je hebt ook van die lelijke glimmende draken overhemden. Brrrr *denkt aan ene Martijn in 4 havo*quote:Op zondag 7 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een meisje was en je droeg dat drakenshirt op een legging met hippe schoenen een colbertje en een riem ofzo, als jurkje, met een nerdy bril, dan kwam je er vast wel mee weg.
Wat was je doen?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, terug uit het hoge noorden! Was weer loik! SDB hoe is het met je oog??
Nou sjeg, je moet je drakenshirts wel met trots dragen, dit is een beetje een rijtje sad pandas!quote:
Het trekt heel erg, alsof ie dicht wil. En het lijkt of er aan de onderkant een waas zit. Vanochtend zag ik er echt bijna niks door, nu weer wel wat meer. Ik zit nu trouwens te denken of het niet mijn luie oog is, ik ben even vergeten aan welke kant die zat.quote:
Dan moet je voor een montuurloos ding gaan. Zo'n klassieke bril voor 60+ vrouwen. Die zijn zeker weten niet hip.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh oke, dat hou ik niet bij!
Dilemma: want ik ben totaal niet hip, en wil een niet hippe bril, die dus opeens heel hip blijkt te zijn![]()
Nouja ik kijk wel ofzo. Als ik maar niet blind wordt vind ik het allang prima
Nouja ik bedoel niet dat ik zo'n oude vrouwen ding wil dragen, ik bedoel alleen dat ik niet zo'n hippe trien ben, en dat ik een bril wil die gewoon leuk blijft, ook over een jaar als de rest er alweer op uitgekeken is. Maar aan de andere kant, ik vind hem cool en wil al jaren zo'n bril, dus dan zou ik het gewoon moeten doenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je voor een montuurloos ding gaan. Zo'n klassieke bril voor 60+ vrouwen. Die zijn zeker weten niet hip.
De nerdbril is geadopteerd door trendy Nederland (in navolging van o.a. Madonna), de rest draagt nog rechthoekige modellen met een opvallend montuur, dus er zit niets anders op dan een bijna onzichtbaar montuurtje te nemen. Dat is zeker niet trendy.
Nu ben ik benieuwd! Vertel, wat is de stelling?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet een opstel () schrijven en daarin 2 voor- en tegenargumenten geven van een stelling en mijn eigen visie geven. Ik ben zelf tegen maar ik kan alleen maar argument 'voor' verzinnen
. En ik weiger mijn visie te veranderen, want dat zou betekenen dat ik het vak nuttig vind en dat vind ik niet
.
*Een vrij herkenbaar stukje over school. Voor de geinteresseerde die te laat was: het ging over ethiek in de wetenschap.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd! Vertel, wat is de stelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |