Julia's? En dan hebben we kennelijk een keer een soort van primeur in Groningenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal op Amstel zit! In Groningen hebben we nu een Julia's, maar die zijn er verder nog niet zoveel geloof ik.
Nee hoor, die zit ook al een tijd op A'dam CS en Leiden enzo!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Julia's? En dan hebben we kennelijk een keer een soort van primeur in Groningen.
Komt vaak ofwel door de dressing of het feit dat er een zakje Parmezaanse kaas of noten bijzit. Ik doe wel eens wat minder dressing en de kaas lust ik nooit, dus die gooi ik er ook altijd al uitquote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had.
Dito! Minder dressing, en ik laat de slappe carbs (pasta oids) altijd liggenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt vaak ofwel door de dressing of het feit dat er een zakje Parmezaanse kaas of noten bijzit. Ik doe wel eens wat minder dressing en de kaas lust ik nooit, dus die gooi ik er ook altijd al uit.
Punt, lees ik op de Julia's Hyves. Jaja.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit ook al een tijd op A'dam CS en Leiden enzo!Pastaaaa.
Oja de pasta vreet ik dan juist wel weer opquote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito! Minder dressing, en ik laat de slappe carbs (pasta oids) altijd liggenWant das icky. Kaas eet ik veelal wel
![]()
Ik had eerst een lekkere, boerensalade ofzo? Die was met kaas en bacon en gekookt ei en paprika en rode ui en weetikwatMaar die hebben ze eruit gehaald
Ik groet u, oh mede-sherlock!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Punt, lees ik op de Julia's Hyves. Jaja.
Hoe is het met je oog shiny?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga morgen ook voor een broodje kroket, lang niet gehad!
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren...quote:
Ok, gelukkig! Maar neem geen risico's met je ogen he. Daar kun je beter een keer te vaak voor langsgaan dan een keer te weinig.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren...
Ik wacht ook altijd zo lang mogelijk met naar de huisarts gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren...
Ik denk dat je daarvoor het best een afspraak kan maken met een instructeur daar, die kan namelijk een persoonlijk programma maken, en aanpassen/uitbreiden als je vooruitgang boekt.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:19 schreef Skonk het volgende:
Ik ga zometeen sinds lage tijd weer naar de sportschool, alleen deze keer om af te vallen ipv spieren te krijgen.
Ik weet wel hoe al die apparaten werken, maar hoe kan ik dit het beste opbouwen?
Heb totaal geen conditie, maar ik hoef ook weer niet zo veel af te vallen.
Het liefst wil ik op de fiets of lopende band.
3 brood? Nondeju......quote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef neen het volgende:
O: 3 brood met pindakaas
L: cup a soup met 3 broodjes
D: geen idee
Ik zou vanavond naar een voetbalwedstrijd maar die is afgelast, omdat ik toch ergens in het noorden moet zijn morgen maar wel weer terug. 5 uur reizen voor 3 uurtjes college
Ja, ik wil niet in de spaarstand komen he.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
3 brood? Nondeju......
[ afbeelding ]
Dat zou al ruim 5000 kcal moeten zijn.
Ik zoek eigenlijk iets wat je in de trein kunt eten, want ik ben pas op z'n vroegst om een uur of 8 thuis (en dan ben ik gaarquote:Op maandag 8 februari 2010 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Meestal kun je daar wel aardappeltjes en een zak groenten zoals boontjes ofzo kopen, en een tartaartje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |