Of 2, of 3, en een banaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet meer bij me dan dit.. Nouja, als ik thuis ben nog maar ff een boterhammetje extra dan.
Niet de moed laten zakken. Zo'n lolly is niet het einde van de wereld. Als je maar wel zodra je de kans krijgt iets gezonds gaat scoren. Een volkoren broodje met sla en rosbief bijvoorbeeld!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef Merel het volgende:
Begint alweer goed vandaag. Ontbijt overgeslagen want ik voel me niet lekker dus dat ging echt niet. Maar net wel uit beleefdheid een vieze chocoladelolly naar binnen gewerkt die iemand trakteerde. Nu al spijt van, want daar wordt het weeïge ik-moet-bijna-overgeven-gevoel alleen maar erger van.
Whehehe!! Mental image van stuiterballende Ade.......... Ben je weer helemaal hersteld van je operatie?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, met een lege maag ben je vaak nog misselijker. Dus stop er iets goeds in!
Ik ben zojuist in het kader van herstel begonnen met yoga dinges. Ik kan de krijgerspositie al, Ben wel drie keer op de grond gestuiterd omdat het matje wegschoof
Nee, dat duurt echt maanden voor alles weer optimaal functioneert. Maar het gaat al wel steeds beter. Ik moet een strikt dieet volgen en mag voorlopig geen contactsporten of hardlopen ofzo, vanwege de demping. Dus op aanraden nu maar wat yoga geprobeerd, maar als je vaak omvalt zal de demping ook wel niet optimaal zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe!! Mental image van stuiterballende Ade.......... Ben je weer helemaal hersteld van je operatie?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat duurt echt maanden voor alles weer optimaal functioneert. Maar het gaat al wel steeds beter. Ik moet een strikt dieet volgen en mag voorlopig geen contactsporten of hardlopen ofzo, vanwege de demping. Dus op aanraden nu maar wat yoga geprobeerd, maar als je vaak omvalt zal de demping ook wel niet optimaal zijn
Er komt een broodje kroket bijquote:
Nomquote:
Same here...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom. Je brengt me op een idee
. Al weet ik niet of dat nu een goed idee is
.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:21 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig gecomputerd dit weekend!
En niet al te best gegeten, niet lijstjes-waardig.
Vandaag wel weer!
O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
T: mandarijntje (als die nog ergens in mijn tas zit)
L1: 2 boterhammen met smeerkaas en appestroop
L2: 2 boterhammen met pindakaas en appelstroop
D: pasta met champignon-roomsaus, geloof ik.
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had.quote:
Meestal kun je daar wel aardappeltjes en een zak groenten zoals boontjes ofzo kopen, en een tartaartje ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |