Online, Anna, online. En dan doe ik ook nog opzettelijk mijn best.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Grappig dat jij over jezelf zegt dat je mensen haat. Jij bent altijd zo aardig voor en geinteresseerd in de nieuwelingen!
Volumeverdubbelaar?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
T: roggebrood met pindakaas (was geen succes)
Online, schmonline, je ware aard kun je niet verbergen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Online, Anna, online. En dan doe ik ook nog opzettelijk mijn best.
haha, hoelang bleef dat nog aan je gehemelte plakken?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Port![]()
Lijstje.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je ziek bent moet je juist groente eten, Vikje! Ben je sneller weer beter..
Anders had je hier wel kreukelfrietjes met een frikandel mogen komen etenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, was ik even blij dat m'n huissleutels in m'n jaszak bleken te zitten toen de voordeur net keihard achter me dichtknalde bij het buiten zetten van het oud papier..
CF laat ons links liggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik wíst dat iemand dat ging zeggen! Ik heb handsinaasappelen meegenomen bij de AH en ik heb net ook een smoothie gehad, dus ik let wel extra op m'n vitamientjes nu
.
Waar is CF eigenlijk. Is die weer eens op vakantie zonder dat ik het weet?
.
Oh, ik heb al een dinnerdate, maar heel lief van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders had je hier wel kreukelfrietjes met een frikandel mogen komen eten. Bijna net zo lekker als jouw risotto
.
Het lefquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
CF laat ons links liggen.. Ze post wel in de Cul SC, zag ik.
He! Het is wel mijn standaard kantooreten he? Elke dag, 6 roggebrood, met een dikke (dikke!) lading pindakaas ertussenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Roggebrood met pindakaas... dat lijkt me inderdaad iets waar je nog uuuuuuuren plezier van hebt.
We zijn gewoon niet goed genoeg meer, Vikje. 't Is wat.quote:
Waar is het misgegaanquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn gewoon niet goed genoeg meer, Vikje. 't Is wat.
Had je nog wel geweten waar ik woon dan? O ja, jij bent een wandelende routeplannerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een dinnerdate, maar heel lief van je.. Had je raar opgekeken, als ik ineens voor je deur zou staan. Ik had m'n telefoon natuurlijk niet bij me.
.
Waarschijnlijk is er iets geknapt bij haar toen ze na talloze vermaningen zag dat ik nog steeds smeerpaté op m'n brood doequote:
Ik zit ook in het EDS/ HMS topicquote:Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles volkoren is een goeie gewoonte. Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.
[..]
Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!
Veel sporten én veel eten, dat is toch wel de ideale combinatie. Wil je wat uitweiden over wat je hebt? (Voel je niet verplicht hoor, 't is pure nieuwsgierigheid mijnerzijds).
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Port![]()
Lijstje.
O: twee sneetjes met filet americain
L: twee sneetjes met choco
D: tomatensoep met groente en balletjes en vermicelli. En een stukje afbakbrood
S: Zumba
T: Bak Griekse yoghurt met jam
Nee Goodbye, dit komt nooit weer goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Misschien heeft ze gewoon eventjes geen zin of tijd om hier te posten, kan ook nog
Maandag chocodag!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef Merel het volgende:
Hey An!
Aan mijn lijstje mag een chocoladeflik worden toegevoegd
doe mij die baanquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! 29 tm 31 maart met het werk naar Londen! En we zitten ook nog in een fancy hotel ook.
quote:
Ik PM je wel ffquote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wilde je sws wel toch? Nu ben ik wel benieuwd wat XM precies doet!!
Eet je dat wel helemaal op??quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat tof co!!!
En nee.. staat nog in de koelkast op het werk.
Maar maaltijdsalade is vervangen door een stoommaaltijd kip met mozarella, spinazie, cherrytomaatjes en tagliatelle.
O ik niet! Gewoon wanneer ik zin heb, het is toch geen verplichtingquote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op Fok zit, dan post ik áltijd iig ook hier, al is het maar een heel kort berichtje.
Het zit er al inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eet je dat wel helemaal op??
Dat de helft van de pasta niet in de vuilnisbak gaat??
Oja,
Weltrusten lieve slankies
Nee nee, het is ook geen verplichting, maar ik kijk altijd het eerst in Slank. De rest van Fok! is bijzaak natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik niet! Gewoon wanneer ik zin heb, het is toch geen verplichting!
En als iemand heel graag iets wil weten/vragen, een aantal hier hebben mijn nummer!
O zo!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee, het is ook geen verplichting, maar ik kijk altijd het eerst in Slank. De rest van Fok! is bijzaak natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |