Ik heb gisteren al heel veel bier gedronkenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ja Bernie, je moet eens gaan ontbijten. Daarnaast natuurlijk meer bier drinken.
Natuurlijk mag hij best crackers eten. Maar drie crackers is ongeveer 120 kcal, 3 boterhammen ongeveer 240. Wil hij niet meer afvallen en toch niet te veel beleg ed eten, dan is het misschien beter om de crackers te vervangen door brood.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Je mag trouwens best krekkers eten in plaats van brood, RaymanNL. Maar eet wat meer.
Tis neit dat ik niet te veel beleg wil hoor. Maar crackers zijn zo lekker. Vooral met kaasquote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij best crackers eten. Maar drie crackers is ongeveer 120 kcal, 3 boterhammen ongeveer 240. Wil hij niet meer afvallen en toch niet te veel beleg ed eten, dan is het misschien beter om de crackers te vervangen door brood.
Jij hebt echt een bril nodig hequote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Lieve DaD, ik weet zeker dat ze hem heerlijk vonden. Waarschijnlijk zitten ze nog in de rommel ofzo? Sommige mensen denken daar dan niet zo aan![]()
En zenks voor jullie concerns trouwens, ik ben niet bij een huisarts geweest want ik moest werken. Ik zie sowieso al erg slecht (draag ook eigenlijk een bril, ga morgen eens kijken voor een nieuwe toffe die ik wél draag). Maar het leek inderdaad alsof er over een deel van mijn oog wat wazigs zat, ik heb het nu nog af en toe. Zou ik me zorgen moeten maken?![]()
Neen, je bent niet vadsig, maar wel een beetje een beertje
Ja de laatste keer dat ik er een uitzocht was in 2004 ofzo, en volgens mij mag je iedere 3 jaar een nieuwe uitzoeken van de verzekering toch? Dacht ik. Ik wil een hele coole jaren '40 bril met hele dikke zwarte montuur, zoals die van Merelquote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bril nodig he
Ik draag nog steeds m'n reservebrilmoet nog eens een nieuwe uitzoeken maar ik mocht van m'n ouders niet meer uitgeven dan ik van de zorgverzekering krijg. Altijd lastig trouwens, vorig keer een met een vriendin uitgezocht en nu zou ik met m'n zus kijken maarja dan moeten we maar net beide een keer kunnen
Ik heb geen taart gehad, wel ijs en 2 borden soto wat was dat lekker ik heb de hele pan leeggegoten op m'n bord
Is dat hip dan, ja? Ik dacht meer aan een nerdy lookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef neen het volgende:
Ik moet niet van die hippe dingenmaar ik mag wel 2 gratis brillen halen bij de specsavers zag ik
iemand daar ook toevallig ervaring mee?
Lenzen doe ik niet
Nerdy is hip op het moment.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat hip dan, ja? Ik dacht meer aan een nerdy look
Oeh zo een wil ik volgende keer ookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja de laatste keer dat ik er een uitzocht was in 2004 ofzo, en volgens mij mag je iedere 3 jaar een nieuwe uitzoeken van de verzekering toch? Dacht ik. Ik wil een hele coole jaren '40 bril met hele dikke zwarte montuur, zoals die van MerelOf toch maar gewoon lenzen
Waren ze er ooit ín gegaan dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
De drakenshirts kunnen de kast weer uit!
als je een meisje was en je droeg dat drakenshirt op een legging met hippe schoenen een colbertje en een riem ofzo, als jurkje, met een nerdy bril, dan kwam je er vast wel mee weg.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
De drakenshirts kunnen de kast weer uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |