Bewijs!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En toch was Luwadden ook correct, Leeuwarden is immers de stad met de meeste namen. 782 om precies te zijn.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:52 schreef swollywood het volgende:
Kan het topicnummer van Zwolle | 77 | Popfront en meer veranderd worden in 77 i.p.v. 75?![]()
Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.quote:Tevens worden de Zwolle topics de laatste paar topics nogal overspoeld met bezoekers en vrijwilligers van het Zwols Popfront die ook op Fok! zitten (waar ik er ook eentje van ben overigens).
Hierdoor posten sommige users minder of zelfs niet meer in het Zwolle topic.
In het vorige Zwolle topic en het huidige topic is het idee opgevat om een apart Popfront topic te openen.
Niet om een kliekje te vormen, maar om geen andere users weg te jagen uit het Zwolle-topic.
Aangezien Popfront een poppodium is, lijkt UVT voor de hand liggend, maar mijn verwachting is dat het topic voornamelijk uit slowchat zal bestaan en ik denk dat de kans klein is dat de mods van UVT een SC-reeks toestaan..
Van de andere kant is het wel weer zo dat het hoofdzakelijk Zwollenaren zullen zijn die er dan zouden posten...
What to do?
Okido.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Tukkers op Fok! #375: Mon mini mini mini meet ofwat
mag dat nr 375 worden?
Vrijwel alle niet pf-ers zijn al verdwenen. Dus daar is het te laat voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard..
[..]
Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.
My 2 cents..
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Word je nou niet gek van al die Tukkers die de TT verkeerd BLIJVEN doen?
Verkeerde kant van de provincie hequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Word je nou niet gek van al die Tukkers die de TT verkeerd BLIJVEN doen?
Het Grote Eindhoven Topic [deel 4]quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Tiek. Er is geen Eindhoven-topic en ik wil een stomme vraag stellen wat geen nieuw topic waard is.
WAT NU?!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef MdMa98 het volgende:
Kan #Alkmaar 3 veranderd worden naar Alkmaar #3?
#Alkmaar 3 Waar Tomaat-daten aan de orde is!
BVD!
Done.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:35 schreef teknomist het volgende:
West-Brabant # 10 - De kater komt later...
TT moet #10 zijn i.p.v. #20.
Daarvoor heb je HTML rechten nodig en mods hebben die niet, sorry.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:16 schreef Naamah het volgende:
We hebben in het Utrecht-topic zo een hele mooie Google Maps kaart gemaakt, maaaaaaaaar nou blijkt dat alleen modjes het zo kunnen maken dat het ook op het forum wordt weergegeven. Ik snap het niet helemaal, maar als een mod 'm in de OP van het Utrecht-topic wil creëren, graag!
Dit is de link:
-knip-
En dit is het topic:
Utrecht XL (of XXXX?) - Waar we in de troep zitten na Q-day!
Heh? Maar hoe doen ze het dan in het Arnhem-topic?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daarvoor heb je HTML rechten nodig en mods hebben die niet, sorry.
Omdat er een FA meepost in het Arnhem topic en hij wel die rechten heeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Naamah het volgende:
[..]
Heh? Maar hoe doen ze het dan in het Arnhem-topic?
Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Ensaf het volgende:
Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt!
Zou in de TT 'Arnhem' vervangen kunnen worden door 'Liwwadden-Sud'?
Leeuwarden Zuid.
Komen er nog Arnhemmers dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.
Wittik nie, maar daar gaat t niet om.quote:
Ach, hij is bijna dicht, dik kans dat ie door een Liwadder geslot word, we zien wel wat de TT wordquote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wittik nie, maar daar gaat t niet om..
Wel Arnhem in de TT zetten heur.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, hij is bijna dicht, dik kans dat ie door een Liwadder geslot word, we zien wel wat de TT word
Liesje komt normaal nooit in het arnhem topic, die is mee aan het baggeren met de Liwadders, als Hagenaar zijnde!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel Arnhem in de TT zetten heur.
Voor remlof en liesje (en Ade?) ensow.
Dat was toen ze nog op remlof zat geloof ik! Maar goed, zo vaak kom ik ook niet in Arnhem, en dus ook neit in het topicquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Misstique het volgende:
Ik heb liesje wel es eerder in t Arnhem topic zien posten anders.
ze blijft nu in het Leeuwarden topicquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Misstique het volgende:
Ik heb liesje wel es eerder in t Arnhem topic zien posten anders.
Jullie hebben je goed vermaakt idd.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog op remlof zat geloof ik! Maar goed, zo vaak kom ik ook niet in Arnhem, en dus ook neit in het topic![]()
Hoe dan ook, de rust is wedergekeerd, en deel 43 heet niet Liwadden-Sûd![]()
Het was een leuke STA-avond
Nu hoeft niemand het meer als het Arnhem topic te herkennen, er is een nieuwe.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.
Prima toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
ze blijft nu in het Leeuwarden topic
Wie heeft er nu weer zitten liegen?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima toch?.
Sommige Friezen zijn best gezellig heb ik van horen zeggen..
Neequote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Limburgquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Iemand enig idee hoe we de OP voor Waar wij Limburgers samenkomen op de Fok! Wiki kunnen zetten? Ik heb een account op de Fok! Wiki gemaakt maar zie nergens de optie om een artikel of OP toe te voegen.
Maar jij bent ook een topuser.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
TS heeft geen problemen met de TT!
Dan heb ik andersoortige humor.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Misstique het volgende:
Kom op zeg, gei(n)tje moet toch kunnen?
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:10 schreef Misstique het volgende:
Hij is bijna te leuk om aan te passen, maar vooruit..
Och, als geboren Groninger zijnde kan ik me voorstellen dat het als een schop tegen het zere been ervaren wordt door de rivaliteit tussen Groningers en Friezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:53 schreef Misstique het volgende:
Het staat een ieder vrij om in alle STAtopics te posten en als de bewoners van topic A een bezoekje brengen aan topic B moet dat gewoon kunnen hoor.. Mits ze gewoon normaal posten en dat doen ze in dit geval ook.
.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe willen jullie dan heten? Arnhem heet al Liwwadden Sûd, dus die is al bezet!
Liwwadden midsud dan?quote:
Okiedokie!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Want nu zijn we er niet normaal bezig?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want nu zijn we er niet normaal bezig?
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
quote:
Dus dat is de verkeerd bezig zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA IK WEET HET
Ik heb een zwak voor Twents.
quote:
Why?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef Misstique het volgende:
Er staat nu Tilburg, maar daarvoor moesten wel al die idiote tekens weg.
Nee het is gewoon Leeuwarden/Liwwadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat wil TS niet, Lieuwt is ook een officiele naam van Leeuwarden
Er mag wel #064 in de TT komen Tiek!
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee het is gewoon Leeuwarden/Liwwadden.
Bildts is geen Leeuwarden
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat wil TS niet, Lieuwt is ook een officiele naam van Leeuwarden
Er mag wel #064 in de TT komen Tiek!
Ok, doe ik het de volgende keer als extraatje er bijquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is zo niet duidelijk dat het het Leeuwardentopic is, dus ik heb de normale benaming incl Liwadden er in gezet.
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat ik anders de TT niet aan kon passen, zoals ik al zei. Doe maar rustig hoor..
quote:
Misschien opengooien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er eigenlijk ook een STA SC? om zo FB vol te baggeren is ook niet wat.
STA is een grote SC!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er eigenlijk ook een STA SC? om zo FB vol te baggeren is ook niet wat.
quote:
Ben wel benieuwd wat mensen daar te zeggen hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus, een STA SC is redelijk overkill..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat mensen daar te zeggen hebben
Hmmmmmmquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle andere STA topics.
daaromquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel goed voor de interregionale contacten
helemaal niets dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle andere STA topics.
met je zatte kloten zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef theKiD het volgende:
![]()
Tilburg #204 Met je zatte kloten...
Zou hier in de TT,
Tilburg #204 Met je zatte kloten...
Van gemaakt kunnen worden aub? Ik ben gewoon heel Tilburg en het volgnummer vergeten![]()
die twee gesloten tellen niet mee toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Ensaf het volgende:
Liwwadden/Leeuwarden #058+20 Gelollernot!
Da's #058 + 22
http://www.encyclo.nl/begrip/modererenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
http://www.google.com/search?q=meh
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Misstique het volgende:
Okay, okay. Gematigd.
Zwolle #87 Baby's in blenders en de dikke piemels die erop volgen
wel in de blenderquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zit er vandaag niet in, in de regio Zwolle zie ik.
Ga erover huilenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
WTFquote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je datquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet even meerijden op de coolcart?
Basterd!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Liwwadden #058+29 DW is verliefd op Lexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kan Lexxxxxxxxxxxx in de TT even veranderd worden in Ensaf?
Hoofdletter gedaan, TT change doen we alleen op verzoek van de TS.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
Groningen stad #466:Waar de bejaarden killer nog vrij rondlo
Groningen met hoofdletter en als titel Wie weet waar Bambi is
alstublieft
Ook done.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Liwwadden #058+29 DW is verliefd op Ensaf
Kan Lexxxxxxxxxxxx in de TT even veranderd worden in Ensaf?
Goed punt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet ik, ik was bij je toen je die kocht
Dank je je bent geweldigquote:
Ik dacht dat in het vorige topic gelezen te hebben, maar ik zie het niet meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:52 schreef Misstique het volgende:
Dat doen we eigenlijk alleen op verzoek van de TS, is FedEx het ermee eens?
quote:Ter verduidelijking, deze mag dicht: Limburg #95 - Allein mer vèttige kalOp vrijdag 22 oktober 2010 23:34 schreef Joysa het volgende:
Mag Limburg #95 - Allein mer vèttige kal dicht asjeblief?
En dan Limburg #94 - Met p0rn rode nagels naar nr 95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |