Misschien opengooien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er eigenlijk ook een STA SC? om zo FB vol te baggeren is ook niet wat.
STA is een grote SC!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er eigenlijk ook een STA SC? om zo FB vol te baggeren is ook niet wat.
quote:
Ben wel benieuwd wat mensen daar te zeggen hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus, een STA SC is redelijk overkill..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat mensen daar te zeggen hebben
Hmmmmmmquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle andere STA topics.
daaromquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel goed voor de interregionale contacten
helemaal niets dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hetzelfde als in alle andere STA topics.
met je zatte kloten zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef theKiD het volgende:
![]()
Tilburg #204 Met je zatte kloten...
Zou hier in de TT,
Tilburg #204 Met je zatte kloten...
Van gemaakt kunnen worden aub? Ik ben gewoon heel Tilburg en het volgnummer vergeten![]()
die twee gesloten tellen niet mee toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Ensaf het volgende:
Liwwadden/Leeuwarden #058+20 Gelollernot!
Da's #058 + 22
http://www.encyclo.nl/begrip/modererenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
http://www.google.com/search?q=meh
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Misstique het volgende:
Okay, okay. Gematigd.
Zwolle #87 Baby's in blenders en de dikke piemels die erop volgen
wel in de blenderquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zit er vandaag niet in, in de regio Zwolle zie ik.
Ga erover huilenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
WTFquote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wel graag even disclaimen dat niet iedereen in Zwolle een dikke piemel krijgt van babies in blenders (sommige Zwollenaren krijgen er een nat kutje van).
quote:Op donderdag 2 september 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je datquote:Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet even meerijden op de coolcart?
Basterd!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Liwwadden #058+29 DW is verliefd op Lexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kan Lexxxxxxxxxxxx in de TT even veranderd worden in Ensaf?
Hoofdletter gedaan, TT change doen we alleen op verzoek van de TS.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
Groningen stad #466:Waar de bejaarden killer nog vrij rondlo
Groningen met hoofdletter en als titel Wie weet waar Bambi is
alstublieft
Ook done.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Liwwadden #058+29 DW is verliefd op Ensaf
Kan Lexxxxxxxxxxxx in de TT even veranderd worden in Ensaf?
Goed punt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet ik, ik was bij je toen je die kocht
Dank je je bent geweldigquote:
Ik dacht dat in het vorige topic gelezen te hebben, maar ik zie het niet meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:52 schreef Misstique het volgende:
Dat doen we eigenlijk alleen op verzoek van de TS, is FedEx het ermee eens?
quote:Ter verduidelijking, deze mag dicht: Limburg #95 - Allein mer vèttige kalOp vrijdag 22 oktober 2010 23:34 schreef Joysa het volgende:
Mag Limburg #95 - Allein mer vèttige kal dicht asjeblief?
En dan Limburg #94 - Met p0rn rode nagels naar nr 95?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |