Wie heeft er nu weer zitten liegen?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima toch?.
Sommige Friezen zijn best gezellig heb ik van horen zeggen..
Neequote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Limburgquote:Op zondag 16 mei 2010 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Iemand enig idee hoe we de OP voor Waar wij Limburgers samenkomen op de Fok! Wiki kunnen zetten? Ik heb een account op de Fok! Wiki gemaakt maar zie nergens de optie om een artikel of OP toe te voegen.
Maar jij bent ook een topuser.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
TS heeft geen problemen met de TT!
Dan heb ik andersoortige humor.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Misstique het volgende:
Kom op zeg, gei(n)tje moet toch kunnen?
quote:Op zondag 23 mei 2010 09:10 schreef Misstique het volgende:
Hij is bijna te leuk om aan te passen, maar vooruit..
Och, als geboren Groninger zijnde kan ik me voorstellen dat het als een schop tegen het zere been ervaren wordt door de rivaliteit tussen Groningers en Friezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:53 schreef Misstique het volgende:
Het staat een ieder vrij om in alle STAtopics te posten en als de bewoners van topic A een bezoekje brengen aan topic B moet dat gewoon kunnen hoor.. Mits ze gewoon normaal posten en dat doen ze in dit geval ook.
.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe willen jullie dan heten? Arnhem heet al Liwwadden Sûd, dus die is al bezet!
Liwwadden midsud dan?quote:
Okiedokie!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Want nu zijn we er niet normaal bezig?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want nu zijn we er niet normaal bezig?
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
quote:
Dus dat is de verkeerd bezig zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA IK WEET HET
Ik heb een zwak voor Twents.
quote:
Why?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef Misstique het volgende:
Er staat nu Tilburg, maar daarvoor moesten wel al die idiote tekens weg.
Nee het is gewoon Leeuwarden/Liwwadden.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat wil TS niet, Lieuwt is ook een officiele naam van Leeuwarden
Er mag wel #064 in de TT komen Tiek!
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee het is gewoon Leeuwarden/Liwwadden.
Bildts is geen Leeuwarden
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, dat wil TS niet, Lieuwt is ook een officiele naam van Leeuwarden
Er mag wel #064 in de TT komen Tiek!
Ok, doe ik het de volgende keer als extraatje er bijquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is zo niet duidelijk dat het het Leeuwardentopic is, dus ik heb de normale benaming incl Liwadden er in gezet.
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat ik anders de TT niet aan kon passen, zoals ik al zei. Doe maar rustig hoor..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |