Ik durf wel te wedden dat bij Bruins minder ruzie voor komt dan in welke discotheek dan ook hier in de omgeving. En dit is niet de eerste keer dat je negatief bent / doet over Bruins, vraag me dan echt af wat je er zoektquote:Op maandag 24 mei 2010 16:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
In menig concertzaal/disco/backstage waar ik ben geweest (binnen- en buitenland) heb ik dit anders nog nooit meegemaakt. Zegt wel genoeg over het soort mensen wat er komt volgens mij.
Ik durf dat niet te wedden. Wat ik zocht was gezelligheid, en dat was er ook zeker wel hoor, maak je geen zorgen. En ik zeg alleen dat ik weinig concertzalen/disco's ken waar geen bereik is, zelfs in een obscure duitse disco in the middle of nowhere 3 maand terug had ik nog bereikquote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat bij Bruins minder ruzie voor komt dan in welke discotheek dan ook hier in de omgeving. En dit is niet de eerste keer dat je negatief bent / doet over Bruins, vraag me dan echt af wat je er zoekt!
+ Concertzaal met een discotheek vergelijken!
Ik beledig niemand.quote:
Hier wel ok, op een paar zere handen na.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik beledig niemand.
Hoe is het in almelooooooooooooooooooooo
Doe dat maarquote:Op maandag 24 mei 2010 16:56 schreef Redbaron het volgende:
Zal ik dan ook maar zo vriendelijk zijn en mijn bijdrage leveren om dit topic vol te krijgen?
Gasquetquote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Redbaron het volgende:
Vrouwentennis?Sharapova tegen hournikova wil ik wel kijken
Ook op ned1, en het ziet er veel te warm uitquote:
Juist welquote:Op maandag 24 mei 2010 17:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ook op ned1, en het ziet er veel te warm uit
En ook niet lekker om naar te kijken![]()
Ach, ga er eens heen als het geen vakantie of feestdag is.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
In menig concertzaal/disco/backstage waar ik ben geweest (binnen- en buitenland) heb ik dit anders nog nooit meegemaakt. Zegt wel genoeg over het soort mensen wat er komt volgens mij.
+1quote:Op maandag 24 mei 2010 18:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ach, ga er eens heen als het geen vakantie of feestdag is.
Bruins is gewoon(behalve in vakanties)
Ik durf te wedden dat je niet verder gekomen bent dan Bruinsquote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef Mdrop het volgende:
Ik durf wel te wedden dat bij Bruins minder ruzie voor komt dan in welke discotheek dan ook hier in de omgeving. En dit is niet de eerste keer dat je negatief bent / doet over Bruins, vraag me dan echt af wat je er zoekt!
+ Concertzaal met een discotheek vergelijken!
Je loopt langer dan mij hier rond dan zou je moeten weten dat ik genoeg plaatsen aan heb gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 18:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik durf te wedden dat je niet verder gekomen bent dan Bruins!
nee, geen flauw idee wat. heb de aan-knop naar buiten gebracht en nu geeft ie geen beeld meerquote:
Nu weer zuipenquote:Vet feest in Bornerbroek! Zelden zoveel bier getapt zien worden..
Alsof ik alles volgquote:Op maandag 24 mei 2010 19:00 schreef Mdrop het volgende:
Je loopt langer dan mij hier rond dan zou je moeten weten dat ik genoeg plaatsen aan heb gedaan. Maar boeit ook niet, mijn voorkeur gaat uit naar Bruins anderen vinden het K.U.T. PUNT.
jazekerquote:
JA IK WEET HETquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat leuuuuuuuuuuuk heeeeeeeeej.
Het accent is sexy
sexy zijnquote:
ik ook voor jouquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA IK WEET HET
Ik heb een zwak voor Twents.
En dan bedoel ik:quote:
Ik zak al als een pudding in elkaar als ik Ilse deLange hoor praten.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA IK WEET HET
Ik heb een zwak voor Twents.
Dan komt het met Liwwadden wel goedquote:
GMTA, dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En dan bedoel ik:
Ilse de Lange
Niet Knevel & Van den Brink
ik heb hier nog geen ilse gezienquote:
Daar ben jij goed inquote:
Komt goed uit.quote: