Hier Lamzakquote:Op maandag 24 mei 2010 12:19 schreef Lamzak_ het volgende:
Zou wel leuk zijn om als min-actiefste-toffer proberen de 300ste post te plaatsen in dit topic en het nieuwe topic te openen
mag ik mee?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:29 schreef Assiej het volgende:
*aan het bieden is op een Beauty - Wellness verwendag voor 2 pers
nog half uurtje te gaan
Nice!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:00 schreef Assiej het volgende:
GEWONNEN
Hunzebergen Verwendag voor 2
• Ontvangst met koffie/thee en Drentse Passie
• Gebruik van badjas, badlaken en slippers
• Rondleiding
• Gehele dag gebruik van de wellness faciliteiten: zwembad, sauna, Turks stoombad en whirlpools
• Zeezoutscrub van rug, nek & schouders
• "Drentse Veenpakking" van rug, nek en schouders
• Een lunchgerecht naar keuze geserveerd met een glas vruchtensap
• Gebruik van de snelbruiner
• 10% korting op eventuele extra behandelingen![]()
quote:
goedzoquote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga weer eens ouderwets RollerCoaster Tycoon spelen
Wat een fantastisch idee!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga weer eens ouderwets RollerCoaster Tycoon spelen
Kneus wat zoek je er dan ookquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Terug. Daarom ging ik niet vaak naar bruins, wat een stel boeren daar
Weet niet of je vaker bij 'discotheken' komt maar je komt het steeds vaker tegen dat in en rondom de discotheek het GSM signaal wordt weggedrukt voor het gebruik van mobilofoons en het tegen gaan van groepsvorming tijdens ruzies, dit is ook het 'statement' wat bruins gebruikt.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck kun je een horeca-gelegenheid serieus nemen waar geen bereik is
In menig concertzaal/disco/backstage waar ik ben geweest (binnen- en buitenland) heb ik dit anders nog nooit meegemaakt. Zegt wel genoeg over het soort mensen wat er komt volgens mij.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kneus wat zoek je er dan ook, kun je na gaan bij Bruins en helemaal op dit soort dagen.
[..]
Weet niet of je vaker bij 'discotheken' komt maar je komt het steeds vaker tegen dat in en rondom de discotheek het GSM signaal wordt weggedrukt voor het gebruik van mobilofoons en het tegen gaan van groepsvorming tijdens ruzies, dit is ook het 'statement' wat bruins gebruikt.
PS: Neem een KPN/HI/Telfort abbo dan kun je bellen tot in de bandzaal (Of natuurlijk een fatsoenlijke telefoon).
Tent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |