Och, als geboren Groninger zijnde kan ik me voorstellen dat het als een schop tegen het zere been ervaren wordt door de rivaliteit tussen Groningers en Friezen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:53 schreef Misstique het volgende:
Het staat een ieder vrij om in alle STAtopics te posten en als de bewoners van topic A een bezoekje brengen aan topic B moet dat gewoon kunnen hoor.. Mits ze gewoon normaal posten en dat doen ze in dit geval ook.
.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe willen jullie dan heten? Arnhem heet al Liwwadden Sûd, dus die is al bezet!
Liwwadden midsud dan?quote:
Okiedokie!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Want nu zijn we er niet normaal bezig?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
Het is overigens niet de bedoeling dat jullie een ander STAtopic snel gaan volposten om het volgende topic te kunnen openen met een Leeuwarden TT, dat is namelijk wél topic verkloten.
Zoals eerder gezegd is het uiteraard prima als jullie meeposten in andere topics in STA, alleen maar leuk, maar níet zoals jullie vanaaf in het Tukkers topic bezig waren..
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want nu zijn we er niet normaal bezig?
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
Jup, dat klopt.
quote:
Dus dat is de verkeerd bezig zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA IK WEET HET
Ik heb een zwak voor Twents.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |