Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Ensaf het volgende:
Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt!
Zou in de TT 'Arnhem' vervangen kunnen worden door 'Liwwadden-Sud'?
Leeuwarden Zuid.
Komen er nog Arnhemmers dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.
Wittik nie, maar daar gaat t niet om.quote:
Ach, hij is bijna dicht, dik kans dat ie door een Liwadder geslot word, we zien wel wat de TT wordquote:Op zondag 16 mei 2010 00:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wittik nie, maar daar gaat t niet om..
Wel Arnhem in de TT zetten heur.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, hij is bijna dicht, dik kans dat ie door een Liwadder geslot word, we zien wel wat de TT word
Liesje komt normaal nooit in het arnhem topic, die is mee aan het baggeren met de Liwadders, als Hagenaar zijnde!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel Arnhem in de TT zetten heur.
Voor remlof en liesje (en Ade?) ensow.
Dat was toen ze nog op remlof zat geloof ik! Maar goed, zo vaak kom ik ook niet in Arnhem, en dus ook neit in het topicquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Misstique het volgende:
Ik heb liesje wel es eerder in t Arnhem topic zien posten anders.
ze blijft nu in het Leeuwarden topicquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Misstique het volgende:
Ik heb liesje wel es eerder in t Arnhem topic zien posten anders.
Jullie hebben je goed vermaakt idd.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was toen ze nog op remlof zat geloof ik! Maar goed, zo vaak kom ik ook niet in Arnhem, en dus ook neit in het topic![]()
Hoe dan ook, de rust is wedergekeerd, en deel 43 heet niet Liwadden-Sûd![]()
Het was een leuke STA-avond
Nu hoeft niemand het meer als het Arnhem topic te herkennen, er is een nieuwe.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, dan herkent niemand het meer als het Arnhem topic.
Prima toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
ze blijft nu in het Leeuwarden topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |