Aha, I see, dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef teknomist het volgende:
Ongeschreven regel op FOK! is dat degene die het topic sluit ook het nieuwe opent.
Geeft niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aha, I see, dat wist ik dus niet
Nog niet op gereden eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef Ireyon het volgende:
Overigens, wie is er verantwoordelijk voor die nieuwe weg richting de Plaat? Wat een ongelofelijk omweg is dat geworden.
'k Heb toevallig familie op de plaat wonen waar ik regelmatig komquote:
Ik vind die leuker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Kper_Norci het volgende:
gvd...![]()
West-Brabant #7; Waar Automatic_ de mannen gek maakt
Hahahahaquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Ireyon het volgende:
't Is hier net de technische universiteit.. Eén vrouw aanwezig en alle mannen slaan op hol
Ik waardeer je titelquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aha, I see, dat wist ik dus niet
En ik maar een leuke titel verzinnen![]()
Hier mag datquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben een half-bloedje.
Wel geboren en getogen maar één van de ouders komt van boven de Moerdijk
Gezellig! Ik kom er straks weer langsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef tha_rizzo het volgende:
De A58 loopt bij mij trouwens praktisch door de achtertuin.
Wij zijn heel aardig!quote:
Waar is jouw auto dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
Als je een kleine witte grasmaaier ziet op de A58, ga aan de kant. Meestal zit er een chaggie persoon in die continu wordt afgesneden.
Ik mis m'n eigen auto.
Brabant is alleen tof als geen carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |