abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78082714
Kan het topicnummer van Zwolle | 75 | Popfront en meer veranderd worden in 77 i.p.v. 75?

Tevens worden de Zwolle topics de laatste paar topics nogal overspoeld met bezoekers en vrijwilligers van het Zwols Popfront die ook op Fok! zitten (waar ik er ook eentje van ben overigens).
Hierdoor posten sommige users minder of zelfs niet meer in het Zwolle topic.

In het vorige Zwolle topic en het huidige topic is het idee opgevat om een apart Popfront topic te openen.
Niet om een kliekje te vormen, maar om geen andere users weg te jagen uit het Zwolle-topic.

Aangezien Popfront een poppodium is, lijkt UVT voor de hand liggend, maar mijn verwachting is dat het topic voornamelijk uit slowchat zal bestaan en ik denk dat de kans klein is dat de mods van UVT een SC-reeks toestaan..
Van de andere kant is het wel weer zo dat het hoofdzakelijk Zwollenaren zullen zijn die er dan zouden posten...

What to do?
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:08:10 #27
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_78108174
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_78108561
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:52 schreef swollywood het volgende:
Kan het topicnummer van Zwolle | 77 | Popfront en meer veranderd worden in 77 i.p.v. 75?
Uiteraard. .
quote:
Tevens worden de Zwolle topics de laatste paar topics nogal overspoeld met bezoekers en vrijwilligers van het Zwols Popfront die ook op Fok! zitten (waar ik er ook eentje van ben overigens).
Hierdoor posten sommige users minder of zelfs niet meer in het Zwolle topic.

In het vorige Zwolle topic en het huidige topic is het idee opgevat om een apart Popfront topic te openen.
Niet om een kliekje te vormen, maar om geen andere users weg te jagen uit het Zwolle-topic.

Aangezien Popfront een poppodium is, lijkt UVT voor de hand liggend, maar mijn verwachting is dat het topic voornamelijk uit slowchat zal bestaan en ik denk dat de kans klein is dat de mods van UVT een SC-reeks toestaan..
Van de andere kant is het wel weer zo dat het hoofdzakelijk Zwollenaren zullen zijn die er dan zouden posten...

What to do?
Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.
My 2 cents. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_78108588
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Tukkers op Fok! #375: Mon mini mini mini meet ofwat

mag dat nr 375 worden?
Okido.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_78118088
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

Uiteraard. .
[..]

Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.
My 2 cents. .
Vrijwel alle niet pf-ers zijn al verdwenen. Dus daar is het te laat voor.
pi_78145937
West-Brabant #7 - Filteren en bumperkleven op de A58

Kan 'filteren' in 'flirten' vervangen worden?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78146073
Oh ja en die dubbele kan dicht. Thanks.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78148229
Done.
pi_78155108
Thanks.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:49:54 #35
148588 rulerofdeath
pi_78344640
Tukkers op Fok! #382: Woar wie stoete in 'n toet'n hebt

zou je daar nr 383 van willen maken?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_78351518
Sure.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 17:42:26 #37
148588 rulerofdeath
pi_78351580
lieverd
pi_78353854
hihi.
pi_78696505
Zou iemand bij tukkers op fok het nummer naar 398 willen zetten?
BVD
Doet maar wat..
pi_78700409
Ik zie dat Frutsel het al heeft opgelost.
pi_78714627
Word je nou niet gek van al die Tukkers die de TT verkeerd BLIJVEN doen?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:39:20 #42
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_78714636
Mistiek
pi_78725362
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.
pi_78725646
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:

[..]

Verkeerde kant van de provincie he
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:17:22 #45
148588 rulerofdeath
pi_78727726
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:

[..]

pi_78782356
Zou tukkers op fok naar 402 kunnen?
oepsie
Doet maar wat..
pi_78782673
Sure. .
pi_78782711
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:59 schreef Misstique het volgende:
Sure. .
thank you
Doet maar wat..
pi_78783108
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_78783545
Zoals een wijs kat ooit zei: "It never hurts to help ".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')