Uiteraard.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:52 schreef swollywood het volgende:
Kan het topicnummer van Zwolle | 77 | Popfront en meer veranderd worden in 77 i.p.v. 75?![]()
Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.quote:Tevens worden de Zwolle topics de laatste paar topics nogal overspoeld met bezoekers en vrijwilligers van het Zwols Popfront die ook op Fok! zitten (waar ik er ook eentje van ben overigens).
Hierdoor posten sommige users minder of zelfs niet meer in het Zwolle topic.
In het vorige Zwolle topic en het huidige topic is het idee opgevat om een apart Popfront topic te openen.
Niet om een kliekje te vormen, maar om geen andere users weg te jagen uit het Zwolle-topic.
Aangezien Popfront een poppodium is, lijkt UVT voor de hand liggend, maar mijn verwachting is dat het topic voornamelijk uit slowchat zal bestaan en ik denk dat de kans klein is dat de mods van UVT een SC-reeks toestaan..
Van de andere kant is het wel weer zo dat het hoofdzakelijk Zwollenaren zullen zijn die er dan zouden posten...
What to do?
Okido.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Tukkers op Fok! #375: Mon mini mini mini meet ofwat
mag dat nr 375 worden?
Vrijwel alle niet pf-ers zijn al verdwenen. Dus daar is het te laat voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard..
[..]
Ik denk dat het beste is om gewoon een balans te vinden in de Popfronters en overige Zwollenaren. Met zn allen kunnen jullie vast gezellig door SC'en, zonder alleen maar over Popfront te kletsen (of dat onderwerp compleet te vermijden). Een apart Popfront topic in UVT is een optie (uiteraard iom de UVT-mods), alleen zou je daar dan niet in SC moeten vervallen, maar het als een 'uitgaan in Popfront'topic moeten beschouwen.
My 2 cents..
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Word je nou niet gek van al die Tukkers die de TT verkeerd BLIJVEN doen?
Verkeerde kant van de provincie hequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, ik ben t gewend van Tukkers.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Word je nou niet gek van al die Tukkers die de TT verkeerd BLIJVEN doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |