quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
Koninginnedag- en nacht, weinig slaap, en allerlei stimulantia.
Same here, kater komt idd later. 0 motivatiequote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
Dat viel in Oudenbosch anders behoorlijk in het waterquote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
ja oke ik as rond uur of 10 in Oudenbosch boodschapjes aan het doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet hoe het er in de rest van Oudenbosch aan toe is gegaan, maar het heeft tot een uur of 12 geregend, daarna was het heel de dag droog. Nergens last van gehad in ieder geval.
Niet? 2 jaar geleden stond ik er tot mijn heupen in het water op sommige plekken hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben zelf ook verder niet bij ons in het dorp geweest, en heb er verder ook niets van meegekregen, maar op sommige plekken begint het al om 10 uur 's ochtends ofzo, dus misschien dat die wel wat last hebben gehad. Maar tis niet dat de haven buiten zijn oevers is getreden en heel Oudenbosch ondergelopen is.
Heb je geluk gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Toen hadden wij er ook amper last van, beetje zeiltje boven de bbq enzo, viel toen reuze mee.
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef teknomist het volgende:
Wat lief. Op de eerste foto lijken het wel ratjes.
Reken maar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |