quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:02 schreef teknomist het volgende:
Koninginnedag- en nacht, weinig slaap, en allerlei stimulantia.
Same here, kater komt idd later. 0 motivatiequote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
Dat viel in Oudenbosch anders behoorlijk in het waterquote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, het was me het weekendje weer wel, lekker bijgekomen van Koninginnedag in ieder geval, en nu weer aan het werk.
ja oke ik as rond uur of 10 in Oudenbosch boodschapjes aan het doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet hoe het er in de rest van Oudenbosch aan toe is gegaan, maar het heeft tot een uur of 12 geregend, daarna was het heel de dag droog. Nergens last van gehad in ieder geval.
Niet? 2 jaar geleden stond ik er tot mijn heupen in het water op sommige plekken hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben zelf ook verder niet bij ons in het dorp geweest, en heb er verder ook niets van meegekregen, maar op sommige plekken begint het al om 10 uur 's ochtends ofzo, dus misschien dat die wel wat last hebben gehad. Maar tis niet dat de haven buiten zijn oevers is getreden en heel Oudenbosch ondergelopen is.
Heb je geluk gehad.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Toen hadden wij er ook amper last van, beetje zeiltje boven de bbq enzo, viel toen reuze mee.
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef teknomist het volgende:
Wat lief. Op de eerste foto lijken het wel ratjes.
Reken maar!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hehe, dacht ik zelf ook al, hopelijk zullen ze in huis geen ratjes zijn.
Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangenquote:
Ik ga d'r voor zorgen dat ze genoeg hebben om aan te krabben, zodat ze niet de gordijnen in hoeven. Zit er ook al aan te denken om zelf een of meerdere krabpalen te maken, scheelt misschien toch weer wat centen, die dingen zijn ook niet goedkoop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangen![]()
maar zelfs dat is dan schattig als ze zo klein zijn
NEEN!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef EDMAN- het volgende:
Nog iets boeiends te doen in West-Brabant vanacht/morgen?
Alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nee, maar ik had gelukkig heel de dag training in Utrecht, dus was niet op mijn werk vandaag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien heeft teknomist nog wel wat middeltjes om je voortaan tijdens vergaderingen niet in slaap te laten vallen, maar volgens mij zie je dan je collega's ook in leuke kleurtjes voorbij komen...
Of je vind je collega's ineens wel heel erg lief
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.
Tja het is een vorm van handelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Als het maar niet regent want ik moet op de fiets weg vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja het is een vorm van handelen![]()
Maar wel slecht dat die fiets nog niet weg was dan...
-------------------------------------------------------------------------------
En een goedemorgen op deze nu vrijdag 7 Mei 2010.
De nacht is zwaar bewolkt en het is een graad of 7 buiten
De ochtend is betrokken met lichte motregen en ook een graad of 7
De middag betrokken met lichte motregen en een graad of 10
En de avond zwaar bewolkt met nevel en 6 graden.
Zo kwam ik in Roosendaal ook een keer een heel slim dealrtje tegen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |