Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangenquote:
Ik ga d'r voor zorgen dat ze genoeg hebben om aan te krabben, zodat ze niet de gordijnen in hoeven. Zit er ook al aan te denken om zelf een of meerdere krabpalen te maken, scheelt misschien toch weer wat centen, die dingen zijn ook niet goedkoop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in je gordijnen gaan hangen![]()
maar zelfs dat is dan schattig als ze zo klein zijn
NEEN!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:23 schreef EDMAN- het volgende:
Nog iets boeiends te doen in West-Brabant vanacht/morgen?
Alweer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nee, maar ik had gelukkig heel de dag training in Utrecht, dus was niet op mijn werk vandaag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef EDMAN- het volgende:
Hopla, iemand nog meer het gevoel dat het maandag is?
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien heeft teknomist nog wel wat middeltjes om je voortaan tijdens vergaderingen niet in slaap te laten vallen, maar volgens mij zie je dan je collega's ook in leuke kleurtjes voorbij komen...
Of je vind je collega's ineens wel heel erg lief
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de detailhandel hoor.
Tja het is een vorm van handelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Als het maar niet regent want ik moet op de fiets weg vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja het is een vorm van handelen![]()
Maar wel slecht dat die fiets nog niet weg was dan...
-------------------------------------------------------------------------------
En een goedemorgen op deze nu vrijdag 7 Mei 2010.
De nacht is zwaar bewolkt en het is een graad of 7 buiten
De ochtend is betrokken met lichte motregen en ook een graad of 7
De middag betrokken met lichte motregen en een graad of 10
En de avond zwaar bewolkt met nevel en 6 graden.
Zo kwam ik in Roosendaal ook een keer een heel slim dealrtje tegen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van die business, maar ik ben ooit een keer een verslaafde straathandelaar tegengekomen in Roosendaal die me eerst vroeg of ik coke wilde kopen, toen wiet, en daarna zijn fiets...Ik schat jou toch iets hoger in
![]()
Half jaar later kwam ik hem weer tegen, precies hetzelfde, toen zei ik maar heb je die fiets nou nog niet verkocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |