Neequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef DuTank het volgende:
West-Brabant, nieuwe provincie?
Hoort het niet Noord-Brabant West te zijn?
't Gaat toch niet om de provinciequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef DuTank het volgende:
West-Brabant, nieuwe provincie?
Hoort het niet Noord-Brabant West te zijn?
Eigenlijk raar als je erover nadenkt, maar je hebt gelijkquote:
Ik krijg graag mijn gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eigenlijk raar als je erover nadenkt, maar je hebt gelijk
Het hoort bij carnavalquote:
Och, jij bent vast en zeker single?quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Och, jij bent vast en zeker single?
Alleen denk ik niet dat het alleen daar aan ligtquote:
Dat weet jij beter. Maar het is wel een erg irritante eigenschap, vind ik. Maar dat komt, omdat ik soms wel eens écht gelijk heb en dat iemand anders (een voorbeeld is mijn ex) zeker wist dat ze gelijk had...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat het alleen daar aan ligt
Haha. Ik ben eigenlijk heel gemakkelijk om een ander gelijk te geven. Althans, ik ga niet de strijd aan wie er gelijk heeft ofzo. Ik haát ook discussiesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat weet jij beter. Maar het is wel een erg irritante eigenschap, vind ik. Maar dat komt, omdat ik soms wel eens écht gelijk heb en dat iemand anders (een voorbeeld is mijn ex) zeker wist dat ze gelijk had...
Dat is heel irritant idd. Wel altijd mooi als je dan met bewijs komt dat je zelf echt gelijk hebt, en dan gaan ze zich er proberen uit te lullen. Maar zo erg zal automatic_ toch niet zijn zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat weet jij beter. Maar het is wel een erg irritante eigenschap, vind ik. Maar dat komt, omdat ik soms wel eens écht gelijk heb en dat iemand anders (een voorbeeld is mijn ex) zeker wist dat ze gelijk had...
Nee, zo ben ik inderdaad niet, haha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is heel irritant idd. Wel altijd mooi als je dan met bewijs komt dat je zelf echt gelijk hebt, en dan gaan ze zich er proberen uit te lullen. Maar zo erg zal automatic_ toch niet zijn zeker?
Hahah op die manierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben eigenlijk heel gemakkelijk om een ander gelijk te geven. Althans, ik ga niet de strijd aan wie er gelijk heeft ofzo. Ik haát ook discussies
Ik geef het ook toe inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah op die manier. Als ik gelijk heb, dan weet ik het vaak ook zeker. Als de ander dan met iets komt en ik eigenlijk zo iets heb van: shit, je hebt eigenlijk best wel gelijk... Dan geef ik het ook toe.
Oh prachtig zijn zulke vrouwen. Dan zeg je uiteindelijk gewoon "Ja, jij hebt gelijk, sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso moet je (althans ik) heel voorzichtig zijn in discussies met vrouwen. Ik flap er meestal een opmerking uit zonder na te denken, en ja, dan sta je daar weer met een pijnlijke kaak.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh prachtig zijn zulke vrouwen. Dan zeg je uiteindelijk gewoon "Ja, jij hebt gelijk, sorry." en dan zie je ze achteraf denken..
"Dankje.. Uh.. hee wacht eens, zo makkelijk kom je er niet mee weg!"
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo zo, je bent populair hier, Chin zat laatst ook al met je te flirten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |