Het gaat er natuurlijk niet om of je de muziek leuk vindt, maar als presentator moet je wel enigszins weten waar je over praat. Wat dat betreft deden de jongelingen het in de zomer draait door beter, stonden dichter bij de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Matthijs weet wel wie Beyoncé is hoor. En hij is niet wereldvreemd, hij houdt van goede muziek en besteedt zo min mogelijk tijd aan de geluidsvervuiling die op TMF en MTV te vinden is.
DWDD #84: 100 euro voor een halve minuut zendtijdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, Tong's schuld.Is er geen Wiki van?
Danku.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
DWDD #84: 100 euro voor een halve minuut zendtijd
Hier staat er nog eentje...
Wat verwachtte je dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze uitzending, en dat zonder te kijken.
nopequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Kan iemand mij aanraden vannacht te kijken?
Ik zou maar kijken als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Als je niet kunt slapen is het wel aan te raden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Nee. Tenzij je het snerpende stemgeluid van de immer hysterische Van Praag aankunt, dan ben je een held.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Een soort ramptoerisme inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat item met Patty Brard als 'mentalist' toch wel iets hebben dat ik moest blijven kijken, net als zo'n luguber internetfilmpje waarin iemand onthoofd wordt ofzo, zo gruwelijk dat ik MOET blijven kijken, hoe erg ook.
Dan maar geen held.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Tenzij je het snerpende stemgeluid van de immer hysterische Van Praag aankunt, dan ben je een held.
Geweldig filmpje. Nicoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:01 schreef Veerboot het volgende:
Voor één keer vond ik het jammer dat Dijkshoorn geen gedichtje mocht voorlezen.
Ja welke kant kies je nou tongquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:01 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind hem als huisdichter vreselijk en als columnist goed.quote:
quote:
En dan nog weet Nico Dijkshoorn het over Mart Smeets te hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef DrDentz het volgende:
HELE woensdagaflevering over die gast?
Ik luisterde graag naar hem op radio-1quote:Op maandag 8 februari 2010 20:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Simek
Wanneer flikkert hij weer op naar Tsjechie?
Jos Brink had wel talent. En was iig niet van de Tros.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:18 schreef Ringo het volgende:
Ruben Nicolai is de Jos Brink van de eenentwintigste eeuw. Is dat een compliment?
AVRO, net als Ruben.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Brink had wel talent. En was iig niet van de Tros.
Dat snap ik ook niet ; dat kunnen ze toch gewoon in een 1 item doen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef DrDentz het volgende:
En wat was het nut daarvan precies?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Jammer dat ze niet over het songfestival praten, zou het commentaar van Jan Mulder wel willen horen
Haha, dijkshoorn is een grote kneus, maar hij zegt precies wat er zo verneukt aan is. Namelijk dat mensen het klakkeloos geloven omdat ze dat soort shit van Brard verwachten, of het op z'n minst niet echt verwonderlijk vinden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:01 schreef Veerboot het volgende:
Eigenlijk wilden ze de donderdag- en de vrijdageditie er ook nog aan wijden.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Dzjesper Sjoerénga zal vast een vet exclusiviteitscontractje getekend hebben...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef Veerboot het volgende:
Ik zag van de week op AT5 een itempje waar ze op zoek gingen naar die Jasper Schuringa (hier, vanaf 02:57). Ze kregen hem niet voor de camera. Wel een collega: "Hij heeft het er liever niet meer over." / "Hij heeft geen zin in aandacht." / "Het is hem een beetje te veel geworden" / "Heb het gevoel dat hij het lekker wil laten rusten allemaal.". En een week later gaat-ie bij DWDD een beetje programmavullend zitten zijn voor 1 miljoen+ kijkers
De Jeugd Van Tegenwoordig komt ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Het bestaat meer uit promo's voor allerlei shows en boeken enzo dan echt interessante gesprekken zoals in het begin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Deux het volgende:
Ik vind DWDD steeds minder interessant worden.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Salinero het volgende:
Ik vind DWDD sowieso geen zak aan met die kutbands die er altijd spelen.
Kan er misschien ÉÉN keer iets interessants komen? Een punkband of een metalband bijvoorbeeld?
Die stagaireneuker is toch niet de enigd die de inhoud bepaalt mag ik hopen????quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Matthijs het leuk vindt om naar metal te luisteren. Dus nee, geen metal in DWDD.
Alsof er voor de rest uberhaupt iemand een heavy metal-band wil zien of horen daar. Ze hoeven niet van 1000000 naar 10 kijkers ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die stagaireneuker is toch niet de enigd die de inhoud bepaalt mag ik hopen????
JVT binnenkortquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:33 schreef Salinero het volgende:
Ik vind DWDD sowieso geen zak aan met die kutbands die er altijd spelen.
Kan er misschien ÉÉN keer iets interessants komen? Een punkband of een metalband bijvoorbeeld? Of zal dit kutprogramma de geschiedenis ingaan als het podium van Miss Montreal en Moke?![]()
![]()
überhaubt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof er voor de rest uberhaupt iemand een heavy metal-band wil zien of horen daar. Ze hoeven niet van 1000000 naar 10 kijkers ofzo.
Dan moeten ze Goran Bregovic uitnodigen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof er voor de rest uberhaupt iemand een heavy metal-band wil zien of horen daar. Ze hoeven niet van 1000000 naar 10 kijkers ofzo.
Haha wtf is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moeten ze Goran Bregovic uitnodigen!
Servische deelnemer van het Eurovisie songfestival in 2008quote:
Van mij mogen die komen, toch een stuk interessanter dan "leuk bandje" nummer x.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Servische deelnemer van het Eurovisie songfestival in 2008een vrolijk lied over mensen in het hoofd schieten met een Kalashnikov
Dat is inderdaad een domme carrièrehoer.quote:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het is gewoon een uitstekend kamerlid voor GLquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een domme carrièrehoer.
Heeft overigens ook geen fatsoenlijk onderwijs genoten...
Net een robot.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
di gaat ook voor 3 termijnenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het is gewoon een uitstekend kamerlid voor GL
Carrierehoer: misschienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou.. dit gaat nergens meer over dus waar ze haar tijd dan aan verspild..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Carrierehoer: misschien
Maar dom lijkt ze me absoluut niet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:42 schreef kawotski het volgende:
Nou.. dit gaat nergens meer over dus waar ze haar tijd dan aan verspild..
Moet ie vooral nog meer bezuinigen op onderwijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, Plasterk is tegen taalverloedering.
Ga is weg, hun hebben het verkeert, hullie zijn stom!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Sloggi het volgende:
Mooi, Plasterk is tegen taalverloedering.
sorry maar met eeuwig oppositie voeren en dat zo uitdragen kom je nergens.quote:
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. Taal valt onder alle drie de gebieden. Bovendien is hij voorzitter van de Taalunie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Ronald Plasterk werkelijk niets beters te doen als minister om een maatschappelijke debat te houden over een simplistische taalverbastering.
Een minister die aangeeft niet mee te werken aan verloedering van taal. Hoe kun je dat nou niet oké vinden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft Ronald Plasterk werkelijk niets beters te doen als minister om een maatschappelijke debat te houden over een simplistische taalverbastering.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet ie vooral nog meer bezuinigen op onderwijs.
mee eenschquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een minister die aangeeft niet mee te werken aan verloedering taal. Hoe kun je dat nou niet oké vinden?
lekkere junkenkopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Die rotkop van die New Kid achter Plasterk.
Hun zijn hullies!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Suko het volgende:
Hunnie zijn vervelend!
wat men wilquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Ritmo het volgende:
Plasterk heeft gewoon gelijk, op school de goede spelling aanhouden en voor de rest doet iedereen maar lekker wat hij/zij wil.
zo is dat, wat een geouweneel, als het ware.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Ritmo het volgende:
Plasterk heeft gewoon gelijk, op school de goede spelling aanhouden en voor de rest doet iedereen maar lekker wat hij/zij wil.
Ik wilde zeggen dat Mariko Peters zich nogal wereldvreemd gedraagt omdat ze vanwege haar onderwijsverleden slechts nauwelijks onder de gewone burger is gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar het is gewoon een uitstekend kamerlid voor GL
Pleonasmen is een andere discussie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef Sloggi het volgende:
LAAT HEM DAN EENS UITPRATEN DOMME HOER.
Tijgertje in bed, hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:54 schreef Konijnenjager het volgende:
Jezus christus, je zal zo'n vrouw toch maar thuis hebben zitten.
wat men wiltquote:
Ja, Flip en Stef zijn de geniale breinen achter New Kids.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef buddyb het volgende:
De man met de snor achter Plasterk, is dat niet Flip uit het MTV programma The Trip dat een paar jaar geleden werd uitgezonden?
Jup.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef buddyb het volgende:
De man met de snor achter Plasterk, is dat niet Flip uit het MTV programma The Trip dat een paar jaar geleden werd uitgezonden?
tevens 1 van de makers van new kids.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef buddyb het volgende:
Whahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:
Tong, ken jij als 'oudere' (voor FOK!-begrippen) de New Kids?
Ik heb het ook gehad met deze charmeur.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Vroeg het me af.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:55 schreef buddyb het volgende:
Heb mn pa ook ooit laten meekijken naar Tiny & Lau. Geniaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vroeg het me af.Heb m'n vader vorige week wat afleveringen laten zien en hij vond het geweldig.
Je bent dan ook een verrekte mongol als je een sollicitatiebrief verstuurd zonder minstens 2x op taal- en spellingsfouten te checken, danwel door een ander meer belezen persoon te laten controleren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:58 schreef Lagrinta het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig deze taaldiscussie, maar een solicitatiebrief met fouten gaat rechtstreeks in de shredder.
Nee hoor, Amerika won van Finland en ook goud.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
Leuk ijshockey frgment.
Maar in Finland liggen ze nog in een deuk.
Die wonnen daarna de finale van Amerika.
Natuurlijk niet, maar een uitgebreid item was toch genoeg geweest? Vind het zo overdreven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vind morgen wel interessant hoor. Steek je je kop tegenwoordig al te ver boven het maaiveld uit als je een aanslag voorkomt?
Heb ik de verkeerde spelen voor me ?quote:
Ja, dat. De man verdient een pluim, maar veel valt er toch niet meer over te vertellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar een uitgebreid item was toch genoeg geweest? Vind het zo overdreven.
Was ik toch al van plan.quote:
Nou ja, als ik die fragmenten zo zie heeft hij daar wel gelijk in.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Ritmo het volgende:
Wat doet die Mathijs de hele tijd of dit voor kinderen van 16 is?
Waren niet echt de leukste fragmenten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik die fragmenten zo zie heeft hij daar wel gelijk in.
Jesus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Suko het volgende:neu, is voor de jeugd, dat trek ik niet meer.
Een echte.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Is die 'verrekte mongol' een echte mongool of een acteur die er op lijkt?
Ik kan wel mild zijn, maar het is toch altijd leuk om mensen op hun plaats te zetten als het moet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef NvM het volgende:
[..]
Interessant dat je als verwaande WO'er de sociale intelligentie van een zeester hebt. Wat zul jij je vaak onbegrepen voelen. En niet in positieve zin.
Ik vond juist andersom, die New Kids waren aan tafel niet zo lollig.quote:
Precies, zodat je 'verstuurt' schrijft en sollicitatiebrief.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Je bent dan ook een verrekte mongol als je een sollicitatiebrief verstuurd zonder minstens 2x op taal- en spellingsfouten te checken, danwel door een ander meer belezen persoon te laten controleren.
Weet ik toch niet waar de afkorting van wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Jeugd Van Tegenwoordig natuurlijk.
Wordt aardig vaak gebruikt voor die groep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet ik toch niet waar de afkorting van was
Alsof Plasterk de wetenschappelijk kant niet zou snappen; die wist het juist wel te verwoorden; als je dan notabene als hoogleraar "spelling! spelling! spelling! spelling!" gaat zitten roepen kom je lekker wetenschappelijk over; discussie voeren op het niveau van een peuter...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:14 schreef SigmundFreud het volgende:
Als wetenschapper moet je nooit in zo'n discussie gaan zitten, kansloos. Niemand snapt wat je zegt en niemand interesseert het ook. Dat Plasterk spelling en grammatica door elkaar haalt en net doet of het Engels al eeuwen onveranderd is zegt veel maar hij had de lachers op zijn hand.
Inderdaad, wat een zielig portret.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Alsof Plasterk de wetenschappelijk kant niet zou snappen; die wist het juist wel te verwoorden; als je dan notabene als hoogleraar "spelling! spelling! spelling! spelling!" gaat zitten roepen kom je lekker wetenschappelijk over; discussie voeren op het niveau van een peuter...
Nieuwe dvd die uit is lijkt me. Dwdd is onderhand 1 grote plugshow.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Vermakelijke uitzending.
Maar waarom nodigen ze de New Kids uit terwijl ze alleen maar hun filmpjes laten zien?
Sorry, maar de enige repsctloosheid die ik gezien heb kwam van de kant van die scheeuwende psychopaat die mensen niet eens even een paar soconden laat uitpraten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef veronwacht het volgende:
Hij had, en dat is nogal merkwaardig voor een oud-wetenschapper en een minister van onderwijs en wetenschappen, geen enkel respect voor de deskundigheid van een wetenschapper (die haar punt, dat is waar, wel heel apart maakte ...).
Toch maar eens opletten op de Radboudquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Jup.
Zit nog steeds over die vrouw na te denken. Je zal dr maar les van hebben.
Ze hebben gewoon een paar filmpjes klaargezet voor het geval de gasten niets interessants te vertellen hadden. De filmpjes waren helaas hard nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Vermakelijke uitzending.
Maar waarom nodigen ze de New Kids uit terwijl ze alleen maar hun filmpjes laten zien?![]()
Oké dat zal bestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wordt aardig vaak gebruikt voor die groep.
Hij is goed, The Trip met Co en Rogier en Steffen en Flip was geweldigquote:
Ze hebben de gasten ook ongeveer 1 vraag gesteld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een paar filmpjes klaargezet voor het geval de gasten niets interessants te vertellen hadden. De filmpjes waren helaas hard nodig.
Dat is het al een jaar of twee (als het al niet langer is). Eigenlijk moet er een ster-tune voor het programma. Bandje met een cd, New Kids met dvd, boekje van Peter R, promotie voor Marry Poppins toen Noortje te gast was enz. enz.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Nieuwe dvd die uit is lijkt me. Dwdd is onderhand 1 grote plugshow.
Die discussie met die vrouw en Plasterk was wel erg genant. Zij was heel irritant. Een brok frustatie.
Haar punt was juist dat 'zij' (de taalwetenschappers) helemaal niets willen aanpassen, ze constateren slechts dat 'hun' is ingeburgerd en dat een 18e-eeuws willekeurig regeltje dat mensen dat niet zouden mogen gebruiken daarom zinloos is. In welke zin de Nederlandse taal daardoor zou verschralen is dus volledig irrelevant want of je het nu wel of niet als regel doceert op school heeft helemaal geen invloed op de manier waarop mensen de regel gebruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef Cheiron het volgende:
Overigens vond ik dat Plassterk het wel goed bracht; de taal maar aan gaan passen zonder gefundeerde reden brengt alleen maar verwarring met zich mee, en moet je dus niet doen.
quote:De gasten van woensdag 10 februari zijn: Jasper Schuringa, twee van zijn vrienden en een aantal passagiers van vlucht 253. De Jeugd van Tegenwoordig componeerde een ode voor Schuringa. Nico Dijkshoorn schreef speciaal voor hem een gedicht. Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Ja gewoon hequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:38 schreef Rahl het volgende:
hoe gaan ze hier een hele uitzending mee vullen?
checkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Jup.
Zit nog steeds over die vrouw na te denken. Je zal dr maar les van hebben.
Van mij had 'ie 'm zelfs mogen swaffelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Tsss gaat ie een vastgebonden man in elkaar slaan.
Ja, hij kan het wel mooi vertellen.quote:
Dat leer je ook wel na 1000 keer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, hij kan het wel mooi vertellen.
Allemaal whiskey kregen ze voor de uitzending las ik netquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Tim86 het volgende:
DJVT is goed van de kaart zo te zien. Nog erger dan normaal dus..
Dit is heldenmuziek bij uitstek! Beste nederlandse act OOIT.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil hij deze muziek, hier luisteren helden toch niet naar? Ik had toch wel zang van Bruce Willis aangevraagd ofzo.
Steven Seagal heeft wel een paar albumsquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil hij deze muziek, hier luisteren helden toch niet naar? Ik had toch wel zang van Bruce Willis aangevraagd ofzo.
Haha. Under The Boardwalk. Legendarisch.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
En Gladiator Russell Crowe ook. Die drie samen in een medley.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Steven Seagal heeft wel een paar albums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |