Het gaat er natuurlijk niet om of je de muziek leuk vindt, maar als presentator moet je wel enigszins weten waar je over praat. Wat dat betreft deden de jongelingen het in de zomer draait door beter, stonden dichter bij de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Matthijs weet wel wie Beyoncé is hoor. En hij is niet wereldvreemd, hij houdt van goede muziek en besteedt zo min mogelijk tijd aan de geluidsvervuiling die op TMF en MTV te vinden is.
DWDD #84: 100 euro voor een halve minuut zendtijdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, Tong's schuld.Is er geen Wiki van?
Danku.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
DWDD #84: 100 euro voor een halve minuut zendtijd
Hier staat er nog eentje...
Wat verwachtte je dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze uitzending, en dat zonder te kijken.
nopequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Kan iemand mij aanraden vannacht te kijken?
Ik zou maar kijken als ik jou was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Als je niet kunt slapen is het wel aan te raden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Nee. Tenzij je het snerpende stemgeluid van de immer hysterische Van Praag aankunt, dan ben je een held.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
Een soort ramptoerisme inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat item met Patty Brard als 'mentalist' toch wel iets hebben dat ik moest blijven kijken, net als zo'n luguber internetfilmpje waarin iemand onthoofd wordt ofzo, zo gruwelijk dat ik MOET blijven kijken, hoe erg ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |