SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto
Deze theorie zegt dat de deelnemers op de groepsfoto op volgorde van afvallen staan (zie spoiler).
Zo zou dus te bepalen zijn wie de volgende afvaller is. De theorie zegt overigens niks over wie de verliezer, winnaar en Mol is, omdat de finale met 3 deelnemers wordt gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk wel op dat Tim met zijn voet voor Loretta staat, terwijl hij pas na haar afviel.
I-cursor
Dit is een theorie die Erik als Mol aanwijst. Iedere keer als Erik zijn test maakt staat er namelijk een cursor in beeld, een 'I'. 'I' is natuurlijk 'Ik' in het Nederlands, wat zou kunnen slaan op 'Ik ben de Mol'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!
Wie is... de mol? 2010 #5 Met de eerste verdenkingen.
Wie is... de mol? 2010 #6 Kennis Is Macht!
Wie is... de mol? 2010 #6 Een spannend spelletje
Wie is... de mol? 2010 #8: Kijk uit voor kokervisie...
Wie is... de mol? 2010 #9: Uitzending donderdag om 22u!
Wie is... de mol? 2010 #10: Waar alles geraakt wordt.
Wie is... de Mol? 2010 #11: De Mol is bekend!
Wie is... de Mol? 2010 #12:Waar Erik steeds verdachter wordt
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Wie is...de Mol? #14: I see the sign that points one way
Wie is... de Mol? #15 Poppetje met een lang geslachtsdeel
Afleveringen
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Sanne Vogel
De FOK! Wie is de Mol? Prono 2010 is HIER te vinden.
Deze OP is hier te vinden.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ik heb een verzoek voor iemand zonder een sociaal leven.
Of diegene de audio van de voice over, bij dat stukje film wat meteen komt als ze daar zitten, ff vertraagd en/of versneld kan afspelen. Misschien is DE MOL (![]()
![]()
![]()
![]()
) daar wel aan 't woord.
![]()
![]()
En toch denk ik dat er een hint zit in die Japanse tekens. Die kwamen niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld steeds.![]()
TVP
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Ik zit nu te kijken, die laatste twee opdrachten zijn echt leuk! Gewoon, dat het GOED gaat
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Leuke aflevering, maar ik mis een beetje de beelden van buiten de opdrachten om. Wie een beetje met elkaar optrekken en wat er zoal gedaan wordt. Je belandt nu vaak van de ene in de andere opdracht. Voor mijn gevoel was de vorige seizoenen helemaal niet zo.
De spoiler van de "i" werkt trouwens niet.
You dream it, I live it.![]()
Zou goed kunnen hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef DaMart het volgende:
En toch denk ik dat er een hint zit in die Japanse tekens. Die kwamen niet voor niets zo nadrukkelijk in beeld steeds.
Maar goed, ze waren wel heel erg onderdeel van de opdracht ook
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Waar preciesquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Groningert het volgende:
Ik heb een verzoek voor iemand zonder een sociaal leven.
Of diegene de audio van de voice over, bij dat stukje film wat meteen komt als ze daar zitten, ff vertraagd en/of versneld kan afspelen. Misschien is DE MOL (![]()
![]()
![]()
![]()
) daar wel aan 't woord.
![]()
Nu is het wel een prima moment om een tvp te plaatsen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef StefanKollaart het volgende:
Tvp![]()
Ja die laatste twee waren ook gewoon echt goed aangepast naar de locatiequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nu te kijken, die laatste twee opdrachten zijn echt leuk! Gewoon, dat het GOED gaat
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
![]()
Erik!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
De opdrachten die goed gingen waren inderdaad leuk.
Die Kim was trouwens irritant bezig vandaag zeg.
Ook bij Sannetoen ze samen een stuk van de tempel omhoog moesten zetten.
Het gebeurde gewoon niet . Maar dat is aanstellerij .
Sanne
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
De boys van widm.com hebben 't al gefixed, volgens hun gaat het om frits. ;
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFSX3SGXIEM4.wav
nu nog ff vertragen / versnellen aub.![]()
Ik kan er niks van maken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Groningert het volgende:
[..]
De boys van widm.com hebben 't al gefixed, volgens hun gaat het om frits. ;
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XFSX3SGXIEM4.wav
nu nog ff vertragen / versnellen aub.You dream it, I live it.![]()
Ik vond de aflevering wel leuk maar het is nu écht niet meer duidelijk wie de mol is..![]()
Toch blijf ik bij mijn verdenking:
Welke hint zien jullie hier in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee trouwens, op een gegeven moment toen mensen terug gingen lopen om de bordjes nog een keer te controleren werd een omgevallen bordje in beeld gebracht. Had iemand die misschien omgegooid om de volgorde in de war te sturen?!!![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door n0ir op 05-02-2010 00:13:25 ]![]()
ik ook niet....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
tvp
Ik heb ook even met dat geluidsfragment gespeeld en als het iemand van de deelnemers zou moeten zijn zou ik inderdaad Frits zeggen, maar ik denk niet dat het hem is.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef n0ir het volgende:
Ik vond de aflevering wel leuk maar het is nu écht niet meer duidelijk wie de mol is..![]()
Toch blijf ik bij mijn verdenking:
[ afbeelding ]
Welke hint zien jullie hier in?Nee, er lag al een bordje om...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee trouwens, op een gegeven moment toen mensen terug gingen lopen om de bordjes nog een keer te controleren werd een omgevallen bordje in beeld gebracht. Had iemand die misschien omgegooid om de volgorde in de war te sturen?!!![]()
ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, er lag al een bordje om...
![]()
![]()
Ja, hij vroeg: "Heb je nog peddeltips?" Waarop Erik antwoorde: "Twee links twee rechts."quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef Meddo het volgende:
Heeft Arjen nu wel of niet geroeid?
[ afbeelding ]
Herinner je het je weer, het was het laatste tochtje.We waren het er geloof ik over eens dat elke week dezelfde beelden worden gebruikt dus we kunnen er wel vanuit gaan dat die theorie elke aflevering opgaat, elke keer staat de cursor in beeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
did I theorie. Klopte die vandaag ook. Die van de foto klopte meteen al niet
Wat niet wil zeggen dat het niet expres is gedaan als hint. Maar wat ook niet wil zeggen dat de montagemeneer niet gewoon per ongeluk het stukje mét de cursor heeft gecaptured.
[ Bericht 18% gewijzigd door n0ir op 05-02-2010 00:30:54 ]![]()
Niemand opgevallen wat ik al eerder postte?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg: "Heb je nog peddeltips?" Waarop Erik antwoorde: "Twee links twee rechts."
Herinner je het je weer, het was het laatste tochtje.
[ afbeelding ]
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat elke week dezelfde beelden worden gebruikt dus we kunnen er wel vanuit gaan dat die theorie elke aflevering opgaat, elke keer staat de cursor in beeld.
Wat niet wil zeggen dat het niet expres is gedaan als hint. Maar wat ook niet wil zeggen dat de montagemeneer per ongeluk het stukje mét de cursor heeft gecaptured.
Iets na minuut 4
![]()
Foto-theorie klopt inderdaad niet, zoals in het vorige topic werd opgemerkt.
Wie er het eerst mee kwam, weet ik niet, maar ik ging er zo mee in, omdat het leek te kloppen. Dat deed het dus ook, maar niet vanaf het begin.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Ik heb geprobeerd je vorige posts te vinden maar mij is niet duidelijk wat jou is opgevallen. Gebeurt er iets belangrijks vlak na minuut 4?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef belendel het volgende:
[..]
Niemand opgevallen wat ik al eerder postte?Iets na minuut 4
![]()
![]()
Welkequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
did I theorie. Klopte die vandaag ook. Die van de foto klopte meteen al niet
fototheorie.![]()
Keej thnx.quote:
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".![]()
Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
Ja ik heb maar gewoon een lijstje overgenomen die iemand in het vorige topic had gepost. Als je je theorie erbij wilt bewerk 'm maar via de wiki![]()
![]()
Die ja inderdaad haha.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.
@Aeon. als ik zou weten hoe haha maar iemand had een mooie post ervan gemaakt.![]()
die handgebaren theorie is idd een goeie, props voor jou als jij em als eerste had gezien en props voor diegene die het plaatje heeft gemaakt, mooi gedaan hoe die vingers zijn uitgelicht bovenaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
http://img686.imageshack.us/img686/1876/15791359.png![]()
hahaha, meesterlijk! hoe kom je erop!
Ach ach ach, hoe meer ik dit onderwerp lees en volg, des te dommer en hindter ik me begin te voelen....
Is het overigens niet zo dat je het wel d.m.v. dit soort aanwijzingen moet zien te raden? Want de deelnemers moeten toch aan het einde van elke aflevering de mol zien te raden? Dus eigenlijk probeert iedereen elkaar zand in de ogen te strooien om zo ver mogelijk in het spel te komen? Dus op basis van de opdrachten lijkt het me haast onmogelijk om de mol te raden....
Overigens is Hind wel echt een leuke knappe meid!![]()
Mja, die eerste hand wordt 180 graden gedraaid, de tweede hand blijft precies hetzelfde en de derde wordt gespiegeld. Niet echt consistent, maar dat is meer Eriks fout denk ik.
![]()
In deel 15 hadden mensen het over een A die in het zand van de crater te zien zou zijn...
Maar ik heb even via Google Earth een fototje van de Zao krater vlakbij de stad Sendai bekeken...
HelaasGewoon stenen.
![]()
![]()
terugvindmol
Gister wel leuke aflevering. Maar heb niet echt een mol bezig gezien, er is ook veel geld in de pot gekomen, beetje gek. Misschien binnenkort een aflevering waar ze met geld weer vrijstellingen oid kunnen kopen? Dat vind ik nog steeds een leuk onderdeel.There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Mijn gevoel zegt dat het Frits is. Vorige week met die vrijstelling (koste toch mooi 1600 euro en hij heeft vast niet een hele nacht in het bos gelegen) en deze week met het verkeerd inzetten van de cijfertjes op het cijferslot. Dat was niet slim en zeker een molactie.Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:17 schreef Thorin82 het volgende:
[ afbeelding ]
In deel 15 hadden mensen het over een A die in het zand van de crater te zien zou zijn...
Maar ik heb even via Google Earth een fototje van de Zao krater vlakbij de stad Sendai bekeken...
HelaasGewoon stenen.
[ afbeelding ]
En zo wordt m'n enige paranoia potentiële hint teniet gedaan. Goed gevonden!
![]()
![]()
Voor mijn gevoel is Erik nog steeds de mol. Maar ik heb niemand deze aflevering echt op een mol actie kunnen betrappen.Koning.![]()
mijn vrouw ( die het programma niet volgt) vroeg zich vorige week, en deze week af waarom iedereen na de vragen voorlangs wegloopt, en arjen de andere kant op loopt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Volgens mij is zo'n opdracht alleen "succesvol" wanneer er een grotere groep is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:16 schreef Vrieskist het volgende:
terugvindmol
Gister wel leuke aflevering. Maar heb niet echt een mol bezig gezien, er is ook veel geld in de pot gekomen, beetje gek. Misschien binnenkort een aflevering waar ze met geld weer vrijstellingen oid kunnen kopen? Dat vind ik nog steeds een leuk onderdeel.
Als dat echt zo is en bij elke aflevering dan hebben we inderdaad iets. Iemand zou eigenlijk even alle afleveringen na moeten lopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn vrouw ( die het programma niet volgt) vroeg zich vorige week, en deze week af waarom iedereen na de vragen voorlangs wegloopt, en arjen de andere kant op loopt.
Het lijkt erg obvious maar als niemand van ons het tot nu toe heeft opgemerkt...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ik blijf bij Erik.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Fototheorie, ik weetniet, deze week klopte het wel weer... maar ik zal er niet veel aandacht meer aan besteden, want ik had het ook van anderen dat ie tot nu toe wel altijd klopte, maar dat is niet zo.
De beginletters van het moldagboek klopt nog wel steeds he. Er staat nu na 5 afleveringen: Demol. Hoe vet is dat eigenlijk. Ben benieuwd!![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door SMutzskii op 05-02-2010 09:37:01 ]![]()
Op basis van de interviewtjes tussendoor neig ik steeds meer naar Kim: die balkt zulke vooringestudeerde pseudo-spannende taal uit, dat kan bijna niet echt zijn.... of ze leeft zich gewoon heel erg in en vind het allemaal erg spannend![]()
Op basis van het spel, neig ik toch steeds meer naar Frits. Hoe moeilijk kan het zijn om cijfertjes van kofferslotjes goed te draaienik had de indruk dat hij had verwacht dat het onthouden van de Japanse tekens verkloot zou worden, dat hij nu de slotjes als laatste mol-middel zag.
Erik was mijn eerste mol. Hij zou qua intelligentie en zijn betrouwbaarheidsfactor een goeie mol kunnen zijn, maar hij behaalt gewoon teveel goede resultaten (als bijna enige in de groep trouwens). Dat zag je ook bij de karaoke-ronde: zowel bij het uitbeelden als bij het raden, deed hij nagenoeg alles goed. Dus ik haak af bij Erik.
Mijn persoonlijke conclusie: Kim of Frits (waarbij mijn voorkeur naar Frits uitgaat; des te eerder is Kim er hopelijk uit)
![]()
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (...) over.
![]()
Er zijn ieder jaar toch 10 afleveringen, waarvan de laatste aflevering de terugblikaflevering is waarin de mol bekend wordt gemaakt? Dat betekent dat je dus negen afleveringen hebt waarin je de mol kunt ontmaskeren. We hebben nu vijf afleveringen gehad, dus zijn er nog vijf afleveringen te gaan, waarvan één de terugblik en molbekendmaking is. En dus zijn er nog vier afleveringen om de mol te ontmaskeren.quote:
De negende aflevering is de finale met drie deelnemers, dus uiterlijk in aflevering acht valt de laatste deelnemer af. Aangezien er nu nog vijf deelnemers zijn, vallen er dus nog maximaal twee af, wat betekent dat als je nog drie afleveringen hebt waarin iemand kan afvallen, er dus ook een aflevering zal zijn zonder afvaller.![]()
Leuke aflevering! Ondanks dat Erik ook geld voor de pot verdiend heeft, blijf ik bij hem, hij is leuk
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Is jullie ook die spelfout bij 'Zao Crator' opgevallen? Het engelse woord voor krater is crater, niet crator. Misschien gewoon een fout, maar toch![]()
![]()
Plus dat er dus nog maar vier Mol dagboeken zijn, of schrijft de mol ook een dagboek na de finale uitzending?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik blijf nog steeds bij Frits...het verkeerd draaien van die sloten, echt iets voor een Mol
Ik ga niet meer zoeken naar verborgen aanwijzingen enzo, dat is zo moeilijk...als je dan de uiteindelijke hints te zien krijgt, dan zijn ze of echt niet te vinden of juist de meest obvious hints.
![]()
11 februari valt er een af,4 maart een afvaller ..11 maart zijn er dan drie kandidaten over. Ik denk dat dan de finale is kijk anders in de pronoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De negende aflevering is de finale met drie deelnemers, dus uiterlijk in aflevering acht valt de laatste deelnemer af. Aangezien er nu nog vijf deelnemers zijn, vallen er dus nog maximaal twee af, wat betekent dat als je nog drie afleveringen hebt waarin iemand kan afvallen, er dus ook een aflevering zal zijn zonder afvaller.![]()
![]()
Dan kom je maar tot acht afleveringen, en er zijn er altijd negen voordat de mol in de tiende bekend wordt gemaakt Finale zal dan dus op 18 maart zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
11 februari valt er een af,4 maart een afvaller ..11 maart zijn er dan drie kandidaten over. Ik denk dat dan de finale is kijk anders in de prono.
Ook dat kan, maar dan nog valt er in aflevering 8 dus niemand meer afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij bestaat de finale uit twee afleveringen maar ik weet het niet zeker.![]()
.
![]()
stukje van de prono gekopieerd..quote:Alle stemmen bekijken
De finale
Er is nog niet gestemd voor deze aflevering.
Aflevering 7
Er is nog niet gestemd voor deze aflevering.
Aflevering 6![]()
Aflevering 6 valt iemand af, aflevering 7 valt iemand af, aflevering 8 is de finale en in aflevering 9 komt de uitslag. Aflevering 10 is de aflevering met alle kandidaten met de terugblikken enzo.
Zo zit het toch?
(Vorig jaar wel iig meen ik mij te herinneren)![]()
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:29 schreef SMutzskii het volgende:
in aflevering 9 komt de uitslag. Aflevering 10 is de aflevering met alle kandidaten met de terugblikken enzo.![]()
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.![]()
![]()
Leuke, maar hele vreemde aflevering. Iedereen doet zijn best en er wordt zowaar geld verdiend. Alsof de mol even een rustpauze nam.
Naar mijn idee was opdracht 2 het meest informatief, al weet ik nog niet precies waarom. Wat mij als eerste opviel was de trui van Erik. Testbeeld, storing, even geduld aub, rustpauze? Hij leek even niet de mol te zijn. Iedereen was op de goede weg aan het begin van de opdracht en Erik was opvallend stil. Pas toen de opdracht (in hindsight) dreigde te mislukken, redde Erik de opdracht met rake aanwijzingen. Voor mijn gevoel wilde Erik perse de opdracht laten slagen. En daarom denk ik dat er in de juiste volgorde van de letters/cijfers een hint voor de kijker zit (hint: heb je ze allemaal op een rijtje). Ik heb enorm zitten puzzelen met de cijfers (niet de letters want Japans is niet mijn sterkste kant) maar ik kom er niet uit. De vier reeksen van drie cijfers 866, 150, 413, 226 leveren per reeks opgeteld vier cijfers op (20, 6, 8, 10) die staan voor de letters T F H J in het alfabet. Ik kan er helemaal niets mee. Jammer.
Pfff, ik geloof dat ik zowaar ook bevangen ben door tunnelvisie en complottheorieen. Ik blijf koppig op Erik als mol zitten, maar vond dit een lastige aflevering.![]()
Naarmate de aflevering vorderde dacht ik echt dat Hind de mol was dus ik trots tegen de medekijkers naast me : jahaha Hind is de mol ik voel het ik voel het en toen stond ik ff knap voor lul aan het eind![]()
![]()
Klopt. En dat is de laatste jaren telkens aflevering 10 geweest. En als ik me goed herinner was er de afgelopen jaren ook steeds wal een executie zonder afvaller. Ik denk alleen dat ze dat dit jaar in aflevering 3 wilden doen, maar omdat Manuel ziek werd, viel die planning dan in het water.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.![]()
Toffe aflevering, maar het is heel moeilijk om de mol te bepalen. Iedereen deed eigenlijk wel goed zijn best.
Dat gebitch op Frits, prachtig.
Ben wel blij dat die nietszeggende Hind weg is. Normaal heeft PJ altijd een aardig lang gesprek met de afvaller op het eind, maar nu was het zo van: "Ja leuk dat je er was, doei."
.
Amen.![]()
ik heb ook een beetje zitten rekenenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Umami het volgende:
Ik heb enorm zitten puzzelen met de cijfers (niet de letters want Japans is niet mijn sterkste kant) maar ik kom er niet uit. De vier reeksen van drie cijfers 866, 150, 413, 226 leveren per reeks opgeteld vier cijfers op (20, 6, 8, 10) die staan voor de letters T F H J in het alfabet. Ik kan er helemaal niets mee. Jammer.bijvoorbeeld:
866 + 150 + 413 + 226 = 1655
866 - 150 - 413 - 226 = 77
20 + 6 + 8 + 10 = 44 (dus ik hoopte dat dat de leeftijd van Erik óf Frits zou zijn: beide niet)
20 - 6 - 8 - 10 = - 4 (op dat moment waren 4 spelers uit het spel waren, maar ja..)
En in mijn fantasie staan 866, 150, 413, 226 voor coordinaten op een landkaart oid, die naar een hint leiden maar ik ben bepaald gaan padvinder of schipper dus ik kan daar ook niks mee.
ja, je gaat overal iets achter zoekenmaar die cijferreeks zal toch niet willekeurig gekozen zijn, denk ik dan...
![]()
Ik denk het wel.Because I am so handsome and I am so bored
Zou ook kunnen, hoor: maar laat ik het zo zeggen: zo'n cijferreeks is weer een ideale gelegenheid om een hint in te verstoppen. Maar je hebt gelijk: waarschijnlijk betekent het gewoon niksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
Ik denk het wel.![]()
![]()
Weet iemand eigenlijk wat nou uiteindelijk de zin was die gevormd werd door die Japanse tekens?
Die trui van Erik viel mij ook al meteen op, maar op de een of andere manier kan het er bij mij niet in dat hij de Mol is. Daarentegen wissel ik per week ook weer van mol, dus ja
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Op wiesidemol.com heeft iemand daar ook naar gekeken... en als je 2=A, 3=B, etc neemt, dan krijg je letters die samen iets zeggen:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Umami het volgende:
En daarom denk ik dat er in de juiste volgorde van de letters/cijfers een hint voor de kijker zit (hint: heb je ze allemaal op een rijtje). Ik heb enorm zitten puzzelen met de cijfers (niet de letters want Japans is niet mijn sterkste kant) maar ik kom er niet uit. De vier reeksen van drie cijfers 866, 150, 413, 226 leveren per reeks opgeteld vier cijfers op (20, 6, 8, 10) die staan voor de letters T F H J in het alfabet. Ik kan er helemaal niets mee. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arjen doet anders goed zijn best en zorgt vaak voor geld in de pot. Ik denk dat de rest gewoon iets dommer isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:48 schreef flyguy het volgende:
Het is Arjen. Hij snapt die opdrachten altijd nét iets te goed...
![]()
![]()
Arjen is gewoon slim.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:48 schreef flyguy het volgende:
Het is Arjen. Hij snapt die opdrachten altijd nét iets te goed...Because I am so handsome and I am so bored
En als je het gelijk online wilt beluisteren: frits-bioscoop 1.mp3
[ Bericht 6% gewijzigd door Blaxje op 05-02-2010 15:08:10 ]![]()
Dat klinkt wel behoorlijk Fritsig ja, die licht Gooische R is ook heel erg hetzelfde.
Maar.. maakt dit hem de mol?In combinatie met het feit dat ie de combinatie verkeerd om invoerde op de sleutels vind ik hem wel verdachter. Spannend
.
![]()
Het zou betekenen dat Frits (tussen de afleveringen door) apart is genomen om deze stem in te spreken. Hij zou dan al weten van de opdracht die hem te wachten stond. Lijkt me niet iets wat het programma bij een gewone deelnemer zou riskeren.![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:34 schreef Blaxje het volgende:
http://drp.ly/lwT2m
Download het fragment daar. Je kunt er bijna niet omheen dat het Frits is, imo.
Het kan goed iemand van de productie zijn. En daarbij komt dat het niks uit zou maken wie het in heeft gesproken. Als het al Frits is dan zou er dus ook nog een aanwijzing in moeten zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef .aeon het volgende:
[..]als het iemand van de deelnemers zou moeten zijn zou ik inderdaad Frits zeggen, maar ik denk niet dat het hem is.
![]()
Waarom denk je dat er nog een aanwijzing bij moet zitten? Het feit dat "de Mol" die stem inspreekt lijkt me opzich best een logische gedachte en dito aanwijzing. Veel aanwijzingen in vorige series zaten ook best simpel in elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef .aeon het volgende:
[..]
[..]
Het kan goed iemand van de productie zijn. En daarbij komt dat het niks uit zou maken wie het in heeft gesproken. Als het al Frits is dan zou er dus ook nog een aanwijzing in moeten zitten.
Maargoed. We zullen het zien. Ik zet vanaf nu al mijn geld op Frits in ieder geval. Zeker icm met zijn rare streken de laatste tijd (die misschien iets te opvallend zijn, maar toch).![]()
Hij is zo opvallend de mol, dat iedereen zegt dat hij het niet kan zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er nog een aanwijzing bij moet zitten? Het feit dat "de Mol" die stem inspreekt lijkt me opzich best een logische gedachte en dito aanwijzing. Veel aanwijzingen in vorige series zaten ook best simpel in elkaar.
Maargoed. We zullen het zien. Ik zet vanaf nu al mijn geld op Frits in ieder geval. Zeker icm met zijn rare streken de laatste tijd (die misschien iets te opvallend zijn, maar toch).
Des te leuker als hij het dan wel blijkt te zijn.
![]()
Vind het niet als Frits klinken.
is het iemand opgevallen dat bij de karaoke in beeld kwam.
Money money money, always fanny![]()
Ik ben blij dat Barbara eruit is gevlogen vorige keerwat een wansmaak had ze qua kleding.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"![]()
Da's natuurlijk ook wel van belang bij het (kijken naar) het spel, hè...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik ben blij dat Barbara eruit is gevlogen vorige keerwat een wansmaak had ze qua kleding.
Er zaten sowieso veel tikfouten in die Japanse karaoke machinequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:17 schreef paaskannekoekje het volgende:
is het iemand opgevallen dat bij de karaoke in beeld kwam.
Money money money, always fanny![]()
.
![]()
Ik zal wel biased zijn dat ik het zo obviously Frits vindquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het meer op Erik klinken dan Frits ..want die is het niet.., maar meen je dat? Luister eens naar de aparte uitspraak van "rood", en "zaal" en dat soort woorden. Dat is Frits zijn accent zonder meer. De "Rrrr" op het laatst faket hij overduidelijk, maar dat lijkt me sowieso expres gedaan om niet alles weg te geven.
![]()
Ik verdacht Manuel maar die werd ziek en moest weg. Toen verdacht ik Hind maar die is net weg.
Nu verdenk ik Sanne.
Die zal het dan ook niet zijn. Maar ik vind Kim té duidelijk mollen af en toe.![]()
Muzikale aanwijzing:
No Doubt - Excuse Me, Mister
I'm like a beggar with no luck
I'm holding signs up
On your street corner stops
Like most you try not to see me
You stare straight ahead
Ignore the responsibility
Excuse me...excuse me Mr.
I've been waiting in line
And I'd like to buy some of your time
I'm very anxious, eager, willing
What's your billing?
[Chorus:]
So please excuse me Mr.
You've got things all wrong
You make it feel like a crime
So don't confuse me Mr.
I've known you too long
All I need is a little of your time
For most love comes for free
They don't pay the high cost
Of mental custody I'll pay bail for a guarantee
Please make space for me In the time yet to be
Excuse me...excuse me Mr.
I've been waiting in line
And I'd like to buy
Some of your time
I've been saving up my life
What's your price?
What should I do
I'm about to crack
And there's a force
That comes over me
It's almost as if I'm tied to the tracks
And I'm waiting for him
To rescue me
The funny thing is
He's not going to come
He's not going to find me This is a matter of fact
The desire you lack
This is the way I guess it has to be...
A little of your time
I need a little of your time
Please,a little of your time
I'm in line to buy time
I'm in line to buy time![]()
Het is gewoon iemand van de redactie!Because I am so handsome and I am so bored
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
No Doubt - Excuse Me, Mister
I'm holding signs up![]()
Iemand al een lijst met wie hoeveel in de pot gebracht heeft/ uitgehaald heeft?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
You've got things all wrongquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!quote:.
Dit deel:Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken wasquote:A little of your time
I need a little of your time
Please,a little of your time.
![]()
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!.
Zat maar wat te dollen.
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.Zat maar wat te dollen.
).
Maar ik vind het speculeren wel leuk altijd... en de charme van WIDM is dat je op een gegeven moment overal hints in gaat zien, zonder dat ze er zijn.
Wat dat betreft vind ik die code die ze achter die cijfers hadden verstopt ook wel humor.
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dus).
Maar ik vind het speculeren wel leuk altijd... en de charme van WIDM is dat je op een gegeven moment overal hints in gaat zien, zonder dat ze er zijn.
Ja, nou ja, speculeren vind ik altijd wel leuk (daarom ben ik ook zo'n fan van Lost met al die theorieën), maar ik zie wel graag een bepaalde basis voor die speculaties.Uhuh!quote:Wat dat betreft vind ik die code die ze achter die cijfers hadden verstopt ook wel humor.
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
Dit deel:
[..]
Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken was.
![]()
En die actie met Tim: we moeten vriendjes maken en ik denk dat ik jou wel an vertrouwen (lees: bedonderen). En ja hoor, heeft ze het vertrouwen, houdt ze die joker achter. Tim naar huis. 'Oh wat voel ik me schuldig' kuch kuch.![]()
Of op Frits die dat ene gevallen bord omhoog hield.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.![]()
Dat zag je als kijker ook echt van mijlenver aankomen. Ik verdenk haar nog niet als Mol, maar die actie was wel ontzettend debielquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallen![]()
En die actie met Tim: we moeten vriendjes maken en ik denk dat ik jou wel an vertrouwen (lees: bedonderen). En ja hoor, heeft ze het vertrouwen, houdt ze die joker achter. Tim naar huis. 'Oh wat voel ik me schuldig' kuch kuch.![]()
![]()
Meestal is er wel een basis voor, volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nou ja, speculeren vind ik altijd wel leuk (daarom ben ik ook zo'n fan van Lost met al die theorieën), maar ik zie wel graag een bepaalde basis voor die speculaties..
Maar goed, wat gisteren ook wel opvallend was, was dat Sanne wel heel graag met het nummer Vogue wilde beginnen... dat lijkt weer op haar achternaam. Stille hint van de mol?.
![]()
hind dacht dat het kim was, dus die is t niet, want ze vloog druit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
Ik verdacht Manuel maar die werd ziek en moest weg. Toen verdacht ik Hind maar die is net weg.
Nu verdenk ik Sanne.
Die zal het dan ook niet zijn. Maar ik vind Kim té duidelijk mollen af en toe.
![]()
Als dat MP3tje moet wijzen naar de mol zou ik eerder zeggen dat Erik hem heeft ingesproken dan dat Frits dat gedaan heeft.![]()
Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
Met nog 5 afleveringen en 5 kandidaten komt het niet helemaal uit...
In aflevering 9 gaat er niemand uit, dit is de stap voor de finale en net op het hoogtepunt wordt het stop gezet en gaat het verder in aflevering 10...
Dat zou dan kunnen betekenen dat er iemand weggaat, maar ook weer terug komt?
[ Bericht 24% gewijzigd door Bartjebart op 05-02-2010 19:32:53 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Misschien Manuel?
Zou het grappig vinden als hij toch de mol was
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Dat zou gewoon triest zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
![]()
![]()
Dat zou echt te slecht zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
Maar Hind bijvoorbeeld zou best kunnen...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Maar Sanne is helemaal niet dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Sanne heeft zelfs al over haarzelf gezegd dat ze gewoon dom is.
Anderen onderschatten Sanne.
Ze weet vaak het antwoord op dingen maar zegt deze eerst zachtjes voor haarzelf.
En worden daardoor niet altijd door de groep opgepikt.
Gister viel dat erg op.
Sanne kwam met het idee om de symbolen die ze moesten onthouden kinderlijke namen te geven door ze beter te onthouden. Sanne en Arjen maakte samen de puzzel bij de eerste vaar opdracht.
Sanne wist tijdens het liedjes spel ook al veel eerder dan de rest dat het Elvis met Jailhouse rock maar werd overstemt door de andere 2.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Eens. Maar niet onmogelijk. Iedereen doet zo z'n best om verdacht te worden, de mol is niet eens nodig.quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Dit moet ik volgen.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+![]()
Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...
Met nog 5 afleveringen en 5 kandidaten komt het niet helemaal uit...
In aflevering 9 gaat er niemand uit, dit is de stap voor de finale en net op het hoogtepunt wordt het stop gezet en gaat het verder in aflevering 10...
Dat zou dan kunnen betekenen dat er iemand weggaat, maar ook weer terug komt?
Ik verdenk Barbara inmiddels wel heel erg van hulp van de regie, want als zij in aflevering 3 ook nog naar huis had gemoeten kwamen ze helemaal niet meer uit met het aantal afleveringen!![]()
Nja het is een beetje een aanname dat er 10 afleveringen komen... dit zouden er ook 9 kunnen zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?
Ik verdenk Barbara inmiddels wel heel erg van hulp van de regie, want als zij in aflevering 3 ook nog naar huis had gemoeten kwamen ze helemaal niet meer uit met het aantal afleveringen!
Da's vermoed ik ook een beetje een spelletje van 'niet té snel antwoorden' (want dan verdenkt niemand je meer) en af-en-toe eens afwachten om te zien of die anderen wel hun best doen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Shoombak het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat Hind de Mol was toen ze niet op "My heart will go on" kon komen.
![]()
Op basis van de geluidsfragmenten vind ik het overigens het dichts bij Frits zitten. Maar wie zegt dat de mol dit daadwerkelijk heeft ingesproken?![]()
Topic helemaal kwijt!
Blijf Eric verdacht vinden. Kim is ook raar aant doen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Niemand.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef TheFrankey het volgende:
Op basis van de geluidsfragmenten vind ik het overigens het dichts bij Frits zitten. Maar wie zegt dat de mol dit daadwerkelijk heeft ingesproken?Dat horen we misschien in de laatste aflevering (of niet).
![]()
![]()
- Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Erik de mol is. Die man verdient in zijn eentje al het geld bij elkaar.
- Arjen is soms wel verdacht maar zou je echt als mol opmerken dat ze misschien de tekens op de bordjes moeten onthouden? Nee dus.
- Frits is cool. Hij zou de mol kunnen zijn.
- Kim heb ik afgeschreven omdat ze in de eerste twee afleveringen veel te opvallend de mol speelde. Dat zou wel een gevaarlijke tactiek zijn toch?
- Sanne zou heel goed de mol kunnen zijn want ze heeft in al die afleveringen nog geen geld ingebracht. Gisteren deed ze erg haar best maar dat kostte alleen maar tijd...
Mijn droomfinale: Erik, Arjen en Sanne. Sanne is de mol dus dan gaat het tussen Erik en Arjen.![]()
![]()
Sanne is gewoon te dom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef sverbern het volgende:
- Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Erik de mol is. Die man verdient in zijn eentje al het geld bij elkaar.
- Arjen is soms wel verdacht maar zou je echt als mol opmerken dat ze misschien de tekens op de bordjes moeten onthouden? Nee dus.
- Frits is cool. Hij zou de mol kunnen zijn.
- Kim heb ik afgeschreven omdat ze in de eerste twee afleveringen veel te opvallend de mol speelde. Dat zou wel een gevaarlijke tactiek zijn toch?
- Sanne zou heel goed de mol kunnen zijn want ze heeft in al die afleveringen nog geen geld ingebracht. Gisteren deed ze erg haar best maar dat kostte alleen maar tijd...
Mijn droomfinale: Erik, Arjen en Sanne. Sanne is de mol dus dan gaat het tussen Erik en Arjen.![]()
Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom?quote:.
En Sanne maakt wel opmerkingen die op meerdere manieren zijn op te vatten:
- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook.
- Bij de schoolopdracht bleef ze in het lokaal: "Ik doe toch voor spek en bonen mee". Bedoelde ze die opdracht, of het programma, omdat ze als mol toch niet kan winnen?.
![]()
Die opmerkingen had ik nog niet eerder gelezen, leuke aanwijzingenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom?.
En Sanne maakt wel opmerkingen die op meerdere manieren zijn op te vatten:
- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook.
- Bij de schoolopdracht bleef ze in het lokaal: "Ik doe toch voor spek en bonen mee". Bedoelde ze die opdracht, of het programma, omdat ze als mol toch niet kan winnen?.
Zo niet.. dan toch!![]()
Ja die vond ik ook heel erg opvallend!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maarja, de laatste aflevering was zij het die het juiste laatste Japanse teken aanwees. Niet echt handig als mol zijnde.
Frits lijkt mij ondanks zijn overdreven opvallende streken toch gewoon de mol. Acties die ook niet weg te monteren waren omdat ze essentieel waren.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Zou iemand eens willen luisteren naar wat Erik zegt (48:24) op het moment dat hij afscheid neemt van Hind?
Zegt hij nu, 'hartstikke jammer', oid of 'hartstikke de mol'?... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Ik weet niet of deze theorie al voorbij is gekomen in dit topic, maar ik zeg hem toch maar even..
Mol spreek je in het Japans uit als Kire. Maar Jappanners lezen van rechts naar links. Dus als je aan een jappaner zou vragen wie de mol was zouden ze Kire andersom le zen... En toevallig is dat Erik.
Dus Erik is de mol:)En toen was die weg.![]()
Daarom verwachtte ik ook dat de cijfercode niet zou werken, omdat je de bordjes van rechts naar links moest lezen. Maar dat bleek toch niet het geval.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:49 schreef Gijs-H het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al voorbij is gekomen in dit topic, maar ik zeg hem toch maar even..
Mol spreek je in het Japans uit als Kire. Maar Jappanners lezen van rechts naar links. Dus als je aan een jappaner zou vragen wie de mol was zouden ze Kire andersom le zen... En toevallig is dat Erik.
Dus Erik is de mol:)Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Erilk als mol zou ik zelf bijna te makkelijk vinden. Iedereen zou van Erik kunnen verwachten dat hij de mol is, met zijn persoonlijkheid etc.
Ik ga voor Sanne!![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Ik verdenk Sanne al vanaf het begin. Juist omdat ze niet opvalt en geen flikker uitvoert
En ik kan het mis hebben, maar volgens mij is ze er elke keer als de kippen bij om de afvaller te zoenenIk meen me zelfs te herinneren dat ze bijna altijd naast de afvaller zit tijdens de executie, maar daarvoor zou je de executies nog eens moeten bekijken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Krijgt de Mol van tevoren te horen wie de afvaller is dan?Because I am so handsome and I am so bored
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
De Mol is van alles op de hoogte, en dit lijkt me nou typisch weer zo'n verstopte aanwijzing (als het klopt).quote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
Krijgt de Mol van tevoren te horen wie de afvaller is dan?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik verdenk Sanne ook
Om haar "onhandigheid" soms en soms heel slim te zijn ineens (scoutingverleden, dat zanddraagding knopen)
Kan het nog niet onderbouwen, maar voor mij is zij het*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk![]()
Tijdens de eerste executie had ze zelfs de hand van Loretta vast..Maar ik denk niet dat Sanne het is.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat mij laatst juist opviel was dat Erik heel ontspannen bij de eliminatie zat, als mensen een groen scherm krijgen tikt hij ze even aan en lacht naar ze terwijl de rest bloednerveus strak voor zich uit staart.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik verdenk Sanne al vanaf het begin. Juist omdat ze niet opvalt en geen flikker uitvoert
En ik kan het mis hebben, maar volgens mij is ze er elke keer als de kippen bij om de afvaller te zoenen![]()
Ik denk dat zulke dingen nou die tunnelvisie zijn waar iedereen het over heeft
Stel dat je vandaag te weten zou kunnen komen wie de Mol is, gewoon omdat de producer het wel aan je wil vertellen. Zou je het dan willen weten of geniet je meer van de speurtocht naar de Mol terwijl je het kijkt?![]()
Ik zou het niet willen weten.
Dat is nou juist het fijne aan wie is de mol, dat het ook niet uitlekt wie de mol is.
En al die mensen die het menen te weten en stellig met de wildste theorieën komen: heerlijk!
Sanne is het![]()
![]()
ik eis dat het Kim is!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Over vergezochte theoriën gesproken: Kim is een Koreaanse voornaam en Korea zal vast ooit oorlog hebben gevoerd met Japan.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
En in aflevering 3, waarin de mol zich bekend zou maken, had Erik een shirt aan met "good cop, bad cop". Een mol is ook een infiltrant in het politiegebeuren, een bad cop dus.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Mijn gevoel zegt Erik, omdat hij niet zo heel opvallend is en andere kandidaten had ik voor mezelf door bepaalde acties al afgeschreven. Maarja Erik heeft volgensmij toch wel redelijk wat opgebracht.![]()
Moeilijk seizoen!
Ik blijf denk ik gewoon bij mijn gevoel en Erik zeggen tot het eindeOf tot de volgende aflevering, dan denk ik vast weer iets anders
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over vergezochte theoriën gesproken: Kim is een Koreaanse voornaam en Korea zal vast ooit oorlog hebben gevoerd met Japan.
Wat ondergaat Hind gelaten haar lot;
quote:Het zit er op voor mij. Ik moet en mag naar huis!
Dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg, want ik heb hier echt al zo veel fantastische dingen gezien en gedaan en dat neemt niemand me meer af.
De laatste opdracht was ook erg leuk, maar de rest daarvoor ook.
En ooit moet je toch gaan en nu is het mijn tijd.
En als het je tijd is moet je er ook niet over zeuren en het gewoon aandurven en gaan.
Ik wens de rest van de groep heel veel succes natuurlijk en ik hoop dat de beste zal winnen. Ik ben erg benieuwd wie de Mol is, dus ik zie iedereen weer bij aflevering tien en zal het dan horen.
Ik kan niet wachten!
Maar nu lekker vliegen eerst..Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En in aflevering 3, waarin de mol zich bekend zou maken, had Erik een shirt aan met "good cop, bad cop". Een mol is ook een infiltrant in het politiegebeuren, een bad cop dus.
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:04 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.
eindelijk de aflevering van afgelopen donderdag kunnen bekijken...
wat een geweldige opdracht in die bioscoop... één van de leukste ooit imo![]()
Ik was donderdag in Utrecht bij de presentatie van een Wie is de Mol spel dat deze zomer georganiseerd wordt voor studenten (en eigenlijk iedereen onder de 29 die fan is), en daar was het sentiment heel erg "frits", omdat hij a) van alle kandidaten het minste geld voor de pot heeft verdiend ; b) zich "bekend" maakte in afl. 3, hetgeen aangekondigd was. Zie ook het Wie is de Mol.com forum![]()
Bij die opdracht in dat 'Nederland' (in Japan dus) he...
heb je toch zo'n mannetje die zogenaamd de opdrachten geeft?
(die met die zware bewerkte stem)
Als je die terug bewerkt krijg je de stem van ....
[SPOILER ALERT!!]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Bij die opdracht in dat 'Nederland' (in Japan dus) he...
heb je toch zo'n mannetje die zogenaamd de opdrachten geeft?
(die met die zware bewerkte stem)
Als je die terug bewerkt krijg je de stem van ....
[SPOILER ALERT!!]Laat 's horen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
quote:Because I am so handsome and I am so bored
Logische gedachte, een andere mogelijkheid is Kim. De anderen hebben gewoon te veel geld binnengehaald en zouden zodoende een slechte mol zijn ondanks alle verborgen zogenaamde verwijzingen.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef Molhunter87 het volgende:
Ik was donderdag in Utrecht bij de presentatie van een Wie is de Mol spel dat deze zomer georganiseerd wordt voor studenten (en eigenlijk iedereen onder de 29 die fan is), en daar was het sentiment heel erg "frits", omdat hij a) van alle kandidaten het minste geld voor de pot heeft verdiend ; b) zich "bekend" maakte in afl. 3, hetgeen aangekondigd was. Zie ook het Wie is de Mol.com forumLife lies a slow suicide
nou ehm... iemand een idee hoe je zoiets kan opnemen?
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet![]()
![]()
Geluidsrecorderquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet![]()
Met een bewerkingsprogramma kan je het toch ook opslaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet
Audacity, kun je gelijk allerlei bewerkingen toepassenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Hoe heb je het bewerkt dan.. met vrijwel elk bewerkingsprogramma kan je het daarna opslaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
![]()
Ik zeg nog steeds: Arjen en als ik een top 3 moet maken:
1) Arjen
2) Kim
3) Sanne
Al geloof ik niet zo in Sanne aangezien ze wel erg fanatiek lijkt zonder dat dit "gemaakt" over komt.![]()
Het probleem is, ik vind Sanne heel leuk, máár ook een geweldige actrice. Die klunzigheid vind ik dus grappig, en dat huilen van de stress schattig, maar dat is haar werk! Ze zou het nog steeds kunnen zijn..
Heb ik die moltest wéér verkeerd ingevuld![]()
![]()
Sanne heeft bij de popgrope overigens niet laten zien dat ze goed kan acteren. Misschien is dat een beetje de stijl van het programma, maar het is echt tenenkrommend slecht.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Ik kijk af en toe met mijn vriendin mee. Dit was wel een erg toffe opdracht inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef cptmarco het volgende:
eindelijk de aflevering van afgelopen donderdag kunnen bekijken...
wat een geweldige opdracht in die bioscoop... één van de leukste ooit imo![]()
Maar dan noem je ook een programma, serieus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sanne heeft bij de popgrope overigens niet laten zien dat ze goed kan acteren. Misschien is dat een beetje de stijl van het programma, maar het is echt tenenkrommend slecht.
![]()
In schnitzelparadijs vond ik Sanne wel leuk! Moet je voor de grap eens een scene van kijken, je herkent haar daar echt niet in terug.
(Ik ging ff kijken of ik een youtube-filmpje kon vinden.. en OMG, moet je dit zien...![]()
![]()
)
![]()
Oh God ik schrik er van! Maar eigenlijk wel heel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef SMutzskii het volgende:
(Ik ging ff kijken of ik een youtube-filmpje kon vinden.. en OMG, moet je dit zien...![]()
![]()
)
![]()
![]()
Ik ook, Haaibaaike.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook..ik heb al paar weken op Erik als Mol gestemd.
Zonde, zonde, zonde... want Arjan is de molIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
http://www.scrap.cistron.nl/fragment.wav
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)![]()
Klinkt inderdaad als Frits, maar waarom laten ze die van die stukjes inspreken, da's toch een hoop gedoe?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.
Whiskyplankje![]()
Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.
is dat ergens gezegd ofzo?
![]()
![]()
Nergens. Al had Frits het ingesproken dan is het nog een aanwijzing dat hij de mol isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???
is dat ergens gezegd ofzo?
![]()
![]()
Wekelijks overzichtje van de verborgen links (zie hier, hier, hier en hier de voorgaande) in de video uit de MolMail:
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_afl6x1.wmv
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_afl6x2.wmv![]()
Ik kijk die verborgen filmpjes al niet meer.
D'r gebeurt geen zak.
En als er wat gebeurt / wat valt te ontdekken, dan merk ik het wel in dit topic.Because I am so handsome and I am so bored
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verborgen links? Die tekentjes staan gelijk aan het woord "Hints".. Kan zijn dat dit al uitgevonden was
Kan aan mij liggen.. maar ik ontdek er nog vrij weinig uit..![]()
![]()
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Ja ik zag het net toevallig. Gisteren niet goed opgelet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...![]()
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt
Nope! Ikke ook
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Molmail?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?Because I am so handsome and I am so bored
Nee, ik doe met je meequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt![]()
![]()
Jeetje dat is niet leuk..... moeten we veel te lang wachten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...![]()
Kim kan het zo'n beetje niet zijn want als ik me niet vergis ging Hind bijna volledig op Kim.
Dan zou ze er dus niet uit moeten liggen.![]()
Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt
Ik ga vanavond extra letten op Arjen. In de vorige aflevering kon ik niet echt molacties terug vinden dus ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren![]()
![]()
ik op erik, cursor + trui van testbeeld + dat ie die aflevering goed meedeed is voor mij voldoende.....en even goed opletten wie op wie stemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ga vanavond extra letten op Arjen. In de vorige aflevering kon ik niet echt molacties terug vinden dus ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren
![]()
Vanavond voorlopig de laatste guys
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Ja, hoe moeten we nou verder?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik blijf er bij: gewoon WIDM uitzenden en die Olympische winterongein daarna samenvatten. De Avro moet maar prioriteiten stellen: boeiende programma's eerstquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys.
![]()
Volgens mij misleiden ze daar altijd aardig mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en even goed opletten wie op wie stemt.
Ik ga eens op Kim letten vanavond. Deed zich mij te dom voor de laatste opdrachten en heeft toch VWO gedaan.Life lies a slow suicide
MELDT!!![]()
Ik ontdekte dit topic te laat maar ben ook grote fan. Ben superslecht in die hints maar vanaf het begin heeft Erik mijn verdenking. Is nergens op gebaseerd maar ik vind hem echt een persoon om de mol goed te kunnen spelen en daardoor de keus van de productie. En met al die hints die hier voorbij komen over Erik zou het imo best wel eens kunnen kloppen. De mol zou in aflevering 3 bekend gemaakt worden. De MOL letters die Erik maakt met zijn handen komen ook uit aflevering 3. Dat mol in het Japans kire zou zijn zou wel heel toevallig zijn als dat zo is(ik spreek helaas geen Japans) en nog niet eens zo heel erg vergezocht. Daarnaast valt mij ook op dat Erik inderdaad altijd vrij ontspannen bij de uitslag zit, zie geen hele grote opluchting bij hem.
Kim vind ik te overdreven. Zij geeft zelf te veel aan dat ze de verdenking op zichzelf wil hebben en speelt het spel teveel mee.
Ik denk dat Sanne vanaaf eruit gaat, en daarna Kim... Finale tussen Arjen, Erik en Frits
Maar nogmaals, ik ben er heel slecht in maar wel ontzettend benieuwd wie het nou is! Wel jammer dat we hierna 2 weken moeten wachten![]()
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Zegt 'ie niet: Hartstikke goed gedaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:36 schreef Smurfin het volgende:
Zou iemand eens willen luisteren naar wat Erik zegt (48:24) op het moment dat hij afscheid neemt van Hind?
Zegt hij nu, 'hartstikke jammer', oid of 'hartstikke de mol'?
oeeeeeeeh vanavond weten we waarschijnlijk 99% zeker wie de mol is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoezo???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik blijf bij Erik![]()
In de OP staat wat over het dagboek.quote:
Zou de redactie van Wie is de mol? dit topic ook volgen? Ik bedoel ,ze hebben vast gezien dat we het 'dagboek' ding doorhebben. Dat ze dit stiekem snel gaan aanpassen omdat anders de theorie klopt?
Hallo redactie![]()
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 19:03:14 ]![]()
2 afleveringen terug toen erik aan het woord was zag je een rood dingetje verstopt in het beeld en hoortje soort belletje rinkelen. Heb er nog steeds niemand over horen praten![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ook dan kan het nog alle kanten op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallenDeze theorie wordt ook nog eens versterkt met de andere theorie.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mijn gevoel blijft bij Erik.. Ik heb vanmiddag nog wat terug zitten kijken en het zou me verbazen als hij het niet zou zijn... Puur een gevoelsdingJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Aanwezig! Niet veel in het topic deze aflevering!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heeft iemand hier eigenlijk een idee waar ik de voorgaande seizoenen nog terug kan vinden?
Kwam er pas na een paar seizoenen achter dat dit een supertof programma is..
![]()
Nee, omdat je ook moet kijken tijdens de aflevering.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aanwezig! Niet veel in het topic deze aflevering!Al die mensen die nu de hele tijd posten, komen dadelijk met de stomste vragen omdat ze niet goed opletten.
Heb je Google wel eens gebruikt? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een idee waar ik de voorgaande seizoenen nog terug kan vinden?
Kwam er pas na een paar seizoenen achter dat dit een supertof programma is..
Frits is de mol, ik blijf erbij!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.![]()
Tuurlich maar kon geen oude afleveringen van voorgaande seizoenen vinden. Zal wel aan mij liggen... drm vraag ik het hier aan slimme mensenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb je Google wel eens gebruikt? Volgens mij niet.
ja iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, omdat je ook moet kijken tijdens de aflevering.Al die mensen die nu de hele tijd posten, komen dadelijk met de stomste vragen omdat ze niet goed opletten.
! Kom jou ook in elk topic tegen he
!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
'Spelletje? It's a way of life!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat gebeurde daar tussen erik en arjen?"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
arjen wilde een kusje gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Karstman het volgende:
Wat gebeurde daar tussen erik en arjen?
![]()
![]()
Gewoon bluf.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef alors het volgende:
wat lult Erik nou met in aflevering 10 zal blijken...
![]()
Maakt voor de Mol niet uit welke van de 2 'ie kiest... Jokers heeft 'ie niet nodig, geld wil 'ie juist niet...
Schieten we qua ontmaskering niks mee op...
Erik is de mol denk ik, maar Sanne is niet te vertrouwen. Wat is zij raar zeg.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Wel een leuk sfeertje in de groep meteen
Whiskyplankje![]()
Fuck, volk over de vloer! Versta er geen fuck van!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ondertiteling voor doven?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Haha inderdaad! Heldt!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:48 schreef Evelien het volgende:
Haha Frits, "ik weet het niet meer" met zijn handjes in de lucht
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
teletext pagina 888quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Whiskyplankje![]()
als zij het maar niet is, ik ben wel een beetje klaar met die zogenaamde onnozelen in het spel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Yaku het volgende:
Sneaky gedrag van Sanneknow'm sayin?
word? word.![]()
?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
in het rijdende rechter topic al tijden een goede oplossing. Teletext 888 ftwOp dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Leuke opdracht en locatie!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat hebben ze ook wel ontzettend goed uitgedacht als ze die theorie willen laten kloppen!Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
In het topic van 'de rijdende rechter' kijken velen met TT 888 aan. ivm onverstaanbaarheid van seniorenquote:![]()
Tunnel?Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Als in, mollentunnel / gang!Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
En Erik keek door telescoop 4, maar zag Frits, en Arjen zag Sanne.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Nouk het volgende:
Het leek alsof Arjan T4 op zn briefje had en vervolgens door de derde telescoop keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: