Geluidsrecorderquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
nou ehm... iemand een idee hoe je zoiets kan opnemen?
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet
Met een bewerkingsprogramma kan je het toch ook opslaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Audacity, kun je gelijk allerlei bewerkingen toepassenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Hoe heb je het bewerkt dan.. met vrijwel elk bewerkingsprogramma kan je het daarna opslaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk af en toe met mijn vriendin mee. Dit was wel een erg toffe opdracht inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef cptmarco het volgende:
eindelijk de aflevering van afgelopen donderdag kunnen bekijken...
wat een geweldige opdracht in die bioscoop... één van de leukste ooit imo
Maar dan noem je ook een programma, serieus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sanne heeft bij de popgrope overigens niet laten zien dat ze goed kan acteren. Misschien is dat een beetje de stijl van het programma, maar het is echt tenenkrommend slecht.
Oh God ik schrik er van! Maar eigenlijk wel heel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef SMutzskii het volgende:
(Ik ging ff kijken of ik een youtube-filmpje kon vinden.. en OMG, moet je dit zien...![]()
![]()
)
Ik ook, Haaibaaike.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook..ik heb al paar weken op Erik als Mol gestemd.
Klinkt inderdaad als Frits, maar waarom laten ze die van die stukjes inspreken, da's toch een hoop gedoe?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
http://www.scrap.cistron.nl/fragment.wav
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.
Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
http://www.scrap.cistron.nl/fragment.wav
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.
Nergens. Al had Frits het ingesproken dan is het nog een aanwijzing dat hij de mol isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???
is dat ergens gezegd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |