Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het in Japan dat klopt..maar dat stukje (Nederland) lijkt zo echt op hier snapje wat ik bedoelde..
Ik had op 2 afleveringen Barbara als verliezer staan op de stemmingslijst.. Maar zag vanavond dat ze volgens mij geen verliezer wordt/is.quote:
Wat moet ik daarin zien? Een acht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
Floeps, aanwijzing gevonden!
Een omgekeerde 6quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat moet ik daarin zien? Een acht?
Ik zie een Aquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er staat een a, en dan net zo'n a als van dit lettertype.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die letter komt uit aflevering 1quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Bragi het volgende:
Misschien is er ook wel zo'n letter in aflevering één.
En aangezien het de tweede aflevering is... iemand van wie de tweede letter uit de naam een A is? Barbara, Manuel, Sanne...?
Misschien meerdere letters in de aflevering, waardoor we op die manier inderdaad na de derde aflevering de mol kunnen wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:16 schreef Bragi het volgende:
Misschien is er ook wel zo'n letter in aflevering één.
En aangezien het de tweede aflevering is... iemand van wie de tweede letter uit de naam een A is? Barbara, Manuel, Sanne...?
De a van arjen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:56 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]
Floeps, aanwijzing gevonden!
Een goede redenering. A van Arjen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De a van arjen?
ARJEN DE MOL
12345 67 8910
10 letters.. 10 aflevering..
Mogelijke oplossing?
"Mol Barbara"quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
De a van arjen?
ARJEN DE MOL
12345 67 8910
10 letters.. 10 aflevering..
Mogelijke oplossing?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef Leandra het volgende:
Dan moeten we nog steeds op zoek naar een r trouwens, dat dan wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke folks.. laten we zoeken naar de 2de letter
Gespiegeld bedoel je. Wat betekent die 6 volgens jou dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....
Het is geen 6 het is echt de letter a.... geloof me, ik heb er vorige week diverse malen op een 42" naar zitten staren...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon een omgekeerde 6, en geen a....
Barbara zei dat dan ook al voordat wie dan ook naar buiten was, dus dat zou ze alleen kunnen baseren op het plein er omheen, maar dat lijkt ook niet op de Markt van Goudaquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef TeddebBraak het volgende:
barbara zegt dat het op het stadhuis van gouda lijkt, ik weet niet of jullie daar wel eens geweest zijn (in gouda) maar daar leek het dus totaal niet op. http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL340&=&q=gouda%20stadhuis&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Voorlopig nog niks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gespiegeld bedoel je. Wat betekent die 6 volgens jou dan?
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen 6 het is echt de letter a.... geloof me, ik heb er vorige week diverse malen op een 42" naar zitten staren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |