Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
No Doubt - Excuse Me, Mister
I'm holding signs up
You've got things all wrongquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!quote:
Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken wasquote:A little of your time
I need a little of your time
Please,a little of your time
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!.
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.Zat maar wat te dollen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dus).
Maar ik vind het speculeren wel leuk altijd... en de charme van WIDM is dat je op een gegeven moment overal hints in gaat zien, zonder dat ze er zijn.
Uhuh!quote:Wat dat betreft vind ik die code die ze achter die cijfers hadden verstopt ook wel humor.
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
Dit deel:
[..]
Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken was.
Of op Frits die dat ene gevallen bord omhoog hield.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.
Dat zag je als kijker ook echt van mijlenver aankomen. Ik verdenk haar nog niet als Mol, maar die actie was wel ontzettend debielquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallen![]()
En die actie met Tim: we moeten vriendjes maken en ik denk dat ik jou wel an vertrouwen (lees: bedonderen). En ja hoor, heeft ze het vertrouwen, houdt ze die joker achter. Tim naar huis. 'Oh wat voel ik me schuldig' kuch kuch.
Meestal is er wel een basis voor, volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nou ja, speculeren vind ik altijd wel leuk (daarom ben ik ook zo'n fan van Lost met al die theorieën), maar ik zie wel graag een bepaalde basis voor die speculaties.
hind dacht dat het kim was, dus die is t niet, want ze vloog druit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
Ik verdacht Manuel maar die werd ziek en moest weg. Toen verdacht ik Hind maar die is net weg.
Nu verdenk ik Sanne.
Die zal het dan ook niet zijn. Maar ik vind Kim té duidelijk mollen af en toe.
Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
Dat zou gewoon triest zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
Zou het grappig vinden als hij toch de mol was
Dat zou echt te slecht zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
Zou het grappig vinden als hij toch de mol was
Maar Sanne is helemaal niet dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Sanne heeft zelfs al over haarzelf gezegd dat ze gewoon dom is.
Eens. Maar niet onmogelijk. Iedereen doet zo z'n best om verdacht te worden, de mol is niet eens nodig.quote:
Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...
Met nog 5 afleveringen en 5 kandidaten komt het niet helemaal uit...
In aflevering 9 gaat er niemand uit, dit is de stap voor de finale en net op het hoogtepunt wordt het stop gezet en gaat het verder in aflevering 10...
Dat zou dan kunnen betekenen dat er iemand weggaat, maar ook weer terug komt?
Nja het is een beetje een aanname dat er 10 afleveringen komen... dit zouden er ook 9 kunnen zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?
Ik verdenk Barbara inmiddels wel heel erg van hulp van de regie, want als zij in aflevering 3 ook nog naar huis had gemoeten kwamen ze helemaal niet meer uit met het aantal afleveringen!
Da's vermoed ik ook een beetje een spelletje van 'niet té snel antwoorden' (want dan verdenkt niemand je meer) en af-en-toe eens afwachten om te zien of die anderen wel hun best doen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Shoombak het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat Hind de Mol was toen ze niet op "My heart will go on" kon komen.
Niemand.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef TheFrankey het volgende:
Op basis van de geluidsfragmenten vind ik het overigens het dichts bij Frits zitten. Maar wie zegt dat de mol dit daadwerkelijk heeft ingesproken?
Sanne is gewoon te dom!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef sverbern het volgende:
- Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Erik de mol is. Die man verdient in zijn eentje al het geld bij elkaar.
- Arjen is soms wel verdacht maar zou je echt als mol opmerken dat ze misschien de tekens op de bordjes moeten onthouden? Nee dus.
- Frits is cool. Hij zou de mol kunnen zijn.
- Kim heb ik afgeschreven omdat ze in de eerste twee afleveringen veel te opvallend de mol speelde. Dat zou wel een gevaarlijke tactiek zijn toch?
- Sanne zou heel goed de mol kunnen zijn want ze heeft in al die afleveringen nog geen geld ingebracht. Gisteren deed ze erg haar best maar dat kostte alleen maar tijd...
Mijn droomfinale: Erik, Arjen en Sanne. Sanne is de mol dus dan gaat het tussen Erik en Arjen.
Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom?quote:
Die opmerkingen had ik nog niet eerder gelezen, leuke aanwijzingenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom?.
En Sanne maakt wel opmerkingen die op meerdere manieren zijn op te vatten:
- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook.
- Bij de schoolopdracht bleef ze in het lokaal: "Ik doe toch voor spek en bonen mee". Bedoelde ze die opdracht, of het programma, omdat ze als mol toch niet kan winnen?.
Ja die vond ik ook heel erg opvallend!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook.
Daarom verwachtte ik ook dat de cijfercode niet zou werken, omdat je de bordjes van rechts naar links moest lezen. Maar dat bleek toch niet het geval.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:49 schreef Gijs-H het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al voorbij is gekomen in dit topic, maar ik zeg hem toch maar even..
Mol spreek je in het Japans uit als Kire. Maar Jappanners lezen van rechts naar links. Dus als je aan een jappaner zou vragen wie de mol was zouden ze Kire andersom le zen... En toevallig is dat Erik.
Dus Erik is de mol:)
De Mol is van alles op de hoogte, en dit lijkt me nou typisch weer zo'n verstopte aanwijzing (als het klopt).quote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
Krijgt de Mol van tevoren te horen wie de afvaller is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |