abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77680075
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...

Met nog 5 afleveringen en 5 kandidaten komt het niet helemaal uit...

In aflevering 9 gaat er niemand uit, dit is de stap voor de finale en net op het hoogtepunt wordt het stop gezet en gaat het verder in aflevering 10...

Dat zou dan kunnen betekenen dat er iemand weggaat, maar ook weer terug komt?
Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?

Ik verdenk Barbara inmiddels wel heel erg van hulp van de regie, want als zij in aflevering 3 ook nog naar huis had gemoeten kwamen ze helemaal niet meer uit met het aantal afleveringen!
pi_77680353
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Waren er dit jaar dan minder kandidaten of meer afleveringen of is er tot nu toe elk jaar een aflevering geweest waar niemand naar huis moest?

Ik verdenk Barbara inmiddels wel heel erg van hulp van de regie, want als zij in aflevering 3 ook nog naar huis had gemoeten kwamen ze helemaal niet meer uit met het aantal afleveringen!
Nja het is een beetje een aanname dat er 10 afleveringen komen... dit zouden er ook 9 kunnen zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77680552
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]

Erik!
x2
Zo niet.. dan toch!
pi_77681735
Ik dacht trouwens echt dat Hind de Mol was toen ze niet op "My heart will go on" kon komen.
pi_77681910
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Shoombak het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat Hind de Mol was toen ze niet op "My heart will go on" kon komen.
Da's vermoed ik ook een beetje een spelletje van 'niet té snel antwoorden' (want dan verdenkt niemand je meer) en af-en-toe eens afwachten om te zien of die anderen wel hun best doen..
pi_77682309
wat was ook alweer die turbo-site met alle aanwijzingen gecategoriseerd?
pi_77684003
Wat staat er op die groepsfoto eigenlijk op het shit / vest van erik?
pi_77684637
Op basis van de geluidsfragmenten vind ik het overigens het dichts bij Frits zitten. Maar wie zegt dat de mol dit daadwerkelijk heeft ingesproken?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:35:13 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_77685035
Topic helemaal kwijt!

Blijf Eric verdacht vinden. Kim is ook raar aant doen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_77685104
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:25 schreef TheFrankey het volgende:
Op basis van de geluidsfragmenten vind ik het overigens het dichts bij Frits zitten. Maar wie zegt dat de mol dit daadwerkelijk heeft ingesproken?
Niemand. Dat horen we misschien in de laatste aflevering (of niet).
pi_77686716
- Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Erik de mol is. Die man verdient in zijn eentje al het geld bij elkaar.

- Arjen is soms wel verdacht maar zou je echt als mol opmerken dat ze misschien de tekens op de bordjes moeten onthouden? Nee dus.

- Frits is cool. Hij zou de mol kunnen zijn.

- Kim heb ik afgeschreven omdat ze in de eerste twee afleveringen veel te opvallend de mol speelde. Dat zou wel een gevaarlijke tactiek zijn toch?

- Sanne zou heel goed de mol kunnen zijn want ze heeft in al die afleveringen nog geen geld ingebracht. Gisteren deed ze erg haar best maar dat kostte alleen maar tijd...

Mijn droomfinale: Erik, Arjen en Sanne. Sanne is de mol dus dan gaat het tussen Erik en Arjen.
pi_77695170
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef sverbern het volgende:
- Ik vind het echt ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Erik de mol is. Die man verdient in zijn eentje al het geld bij elkaar.

- Arjen is soms wel verdacht maar zou je echt als mol opmerken dat ze misschien de tekens op de bordjes moeten onthouden? Nee dus.

- Frits is cool. Hij zou de mol kunnen zijn.

- Kim heb ik afgeschreven omdat ze in de eerste twee afleveringen veel te opvallend de mol speelde. Dat zou wel een gevaarlijke tactiek zijn toch?

- Sanne zou heel goed de mol kunnen zijn want ze heeft in al die afleveringen nog geen geld ingebracht. Gisteren deed ze erg haar best maar dat kostte alleen maar tijd...

Mijn droomfinale: Erik, Arjen en Sanne. Sanne is de mol dus dan gaat het tussen Erik en Arjen.
Sanne is gewoon te dom!
  Moderator zaterdag 6 februari 2010 @ 10:00:37 #138
42184 crew  DaMart
pi_77695821
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:40 schreef cheese. het volgende:

[..]

Sanne is gewoon te dom!
Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom? .

En Sanne maakt wel opmerkingen die op meerdere manieren zijn op te vatten:

- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook .
- Bij de schoolopdracht bleef ze in het lokaal: "Ik doe toch voor spek en bonen mee". Bedoelde ze die opdracht, of het programma, omdat ze als mol toch niet kan winnen? .
pi_77696918
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als ze echt zo dom is, dan had ze denk ik toch wel al uit het spel moeten zijn... en was Miloeska destijds ook niet dom? .

En Sanne maakt wel opmerkingen die op meerdere manieren zijn op te vatten:

- Na de opdracht met het zand: "Ik heb iets nuttigs gedaan, zand verplaatst." Goh dat doet een mol ook .
- Bij de schoolopdracht bleef ze in het lokaal: "Ik doe toch voor spek en bonen mee". Bedoelde ze die opdracht, of het programma, omdat ze als mol toch niet kan winnen? .
Die opmerkingen had ik nog niet eerder gelezen, leuke aanwijzingen
Zo niet.. dan toch!
pi_77697521
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja die vond ik ook heel erg opvallend!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:22:36 #141
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_77698624
Maarja, de laatste aflevering was zij het die het juiste laatste Japanse teken aanwees. Niet echt handig als mol zijnde.

Frits lijkt mij ondanks zijn overdreven opvallende streken toch gewoon de mol. Acties die ook niet weg te monteren waren omdat ze essentieel waren.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_77702012
Geweldig, zoveel mensen die op Hind zaten met haar rode dingetjes Blijkt het toch weer niet zo.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:20:23 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77702558
Zou iemand eens willen luisteren naar wat Erik zegt (48:24) op het moment dat hij afscheid neemt van Hind?
Zegt hij nu, 'hartstikke jammer', oid of 'hartstikke de mol'?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_77704150
'Hartstikke bedankt' oid, versta ik.
pi_77707702
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:35 schreef .aeon het volgende:
'Hartstikke bedankt' oid, versta ik.
You dream it, I live it.
pi_77720854
tvp
  zondag 7 februari 2010 @ 09:49:56 #148
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_77723995
Ik weet niet of deze theorie al voorbij is gekomen in dit topic, maar ik zeg hem toch maar even..

Mol spreek je in het Japans uit als Kire. Maar Jappanners lezen van rechts naar links. Dus als je aan een jappaner zou vragen wie de mol was zouden ze Kire andersom le zen... En toevallig is dat Erik.
Dus Erik is de mol:)
En toen was die weg.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:09:43 #149
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_77724163
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:49 schreef Gijs-H het volgende:
Ik weet niet of deze theorie al voorbij is gekomen in dit topic, maar ik zeg hem toch maar even..

Mol spreek je in het Japans uit als Kire. Maar Jappanners lezen van rechts naar links. Dus als je aan een jappaner zou vragen wie de mol was zouden ze Kire andersom le zen... En toevallig is dat Erik.
Dus Erik is de mol:)
Daarom verwachtte ik ook dat de cijfercode niet zou werken, omdat je de bordjes van rechts naar links moest lezen. Maar dat bleek toch niet het geval.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_77724408
Erilk als mol zou ik zelf bijna te makkelijk vinden. Iedereen zou van Erik kunnen verwachten dat hij de mol is, met zijn persoonlijkheid etc.
Ik ga voor Sanne!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')