Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
No Doubt - Excuse Me, Mister
I'm holding signs up
You've got things all wrongquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!quote:
Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken wasquote:A little of your time
I need a little of your time
Please,a little of your time
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was Arjen toch echt degene die die bordjes neerlegde hoor. Maar goed, het is ook maar één zin die ik er nu uit pik. Arjen is ook helemaal mijn mol niet, dus dan is het maar goed ook als ik de verkeerde zin als aanwijzing zie!.
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik haalde ook maar een zinnetje uit het nummer aan, hoor.Zat maar wat te dollen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik je even verkeerd (jouw missie geslaagd dus).
Maar ik vind het speculeren wel leuk altijd... en de charme van WIDM is dat je op een gegeven moment overal hints in gaat zien, zonder dat ze er zijn.
Uhuh!quote:Wat dat betreft vind ik die code die ze achter die cijfers hadden verstopt ook wel humor.
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
Dit deel:
[..]
Past dan weer perfect in mijn theorie dat Sanne bij de eerste opdracht behoorlijk tijd aan het rekken was.
Of op Frits die dat ene gevallen bord omhoog hield.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
Dat kan weer wijzen op Arjen, die het grootste aandeel had in het op volgorde leggen van de bordjes bij de wegwijzers.
Dat zag je als kijker ook echt van mijlenver aankomen. Ik verdenk haar nog niet als Mol, maar die actie was wel ontzettend debielquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen en dan dat loodzware blok weer in het water laten vallen![]()
En die actie met Tim: we moeten vriendjes maken en ik denk dat ik jou wel an vertrouwen (lees: bedonderen). En ja hoor, heeft ze het vertrouwen, houdt ze die joker achter. Tim naar huis. 'Oh wat voel ik me schuldig' kuch kuch.
Meestal is er wel een basis voor, volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nou ja, speculeren vind ik altijd wel leuk (daarom ben ik ook zo'n fan van Lost met al die theorieën), maar ik zie wel graag een bepaalde basis voor die speculaties.
hind dacht dat het kim was, dus die is t niet, want ze vloog druit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
Ik verdacht Manuel maar die werd ziek en moest weg. Toen verdacht ik Hind maar die is net weg.
Nu verdenk ik Sanne.
Die zal het dan ook niet zijn. Maar ik vind Kim té duidelijk mollen af en toe.
Nja je hebt op zich wel een punt inderdaad...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
Dat zou gewoon triest zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
Zou het grappig vinden als hij toch de mol was
Dat zou echt te slecht zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
Misschien Manuel?
Zou het grappig vinden als hij toch de mol was
Maar Sanne is helemaal niet dom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Sanne heeft zelfs al over haarzelf gezegd dat ze gewoon dom is.
Eens. Maar niet onmogelijk. Iedereen doet zo z'n best om verdacht te worden, de mol is niet eens nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |