quote:Op zondag 7 februari 2010 14:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over vergezochte theoriën gesproken: Kim is een Koreaanse voornaam en Korea zal vast ooit oorlog hebben gevoerd met Japan.

quote:Het zit er op voor mij. Ik moet en mag naar huis!
Dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg, want ik heb hier echt al zo veel fantastische dingen gezien en gedaan en dat neemt niemand me meer af.
De laatste opdracht was ook erg leuk, maar de rest daarvoor ook.
En ooit moet je toch gaan en nu is het mijn tijd.
En als het je tijd is moet je er ook niet over zeuren en het gewoon aandurven en gaan.
Ik wens de rest van de groep heel veel succes natuurlijk en ik hoop dat de beste zal winnen. Ik ben erg benieuwd wie de Mol is, dus ik zie iedereen weer bij aflevering tien en zal het dan horen.
Ik kan niet wachten!
Maar nu lekker vliegen eerst..

Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En in aflevering 3, waarin de mol zich bekend zou maken, had Erik een shirt aan met "good cop, bad cop". Een mol is ook een infiltrant in het politiegebeuren, een bad cop dus.

Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:04 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 7 februari 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Bij die opdracht in dat 'Nederland' (in Japan dus) he...
heb je toch zo'n mannetje die zogenaamd de opdrachten geeft?
(die met die zware bewerkte stem)
Als je die terug bewerkt krijg je de stem van ....
[SPOILER ALERT!!]Laat 's horen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...

quote:

Logische gedachte, een andere mogelijkheid is Kim. De anderen hebben gewoon te veel geld binnengehaald en zouden zodoende een slechte mol zijn ondanks alle verborgen zogenaamde verwijzingen.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef Molhunter87 het volgende:
Ik was donderdag in Utrecht bij de presentatie van een Wie is de Mol spel dat deze zomer georganiseerd wordt voor studenten (en eigenlijk iedereen onder de 29 die fan is), en daar was het sentiment heel erg "frits", omdat hij a) van alle kandidaten het minste geld voor de pot heeft verdiend ; b) zich "bekend" maakte in afl. 3, hetgeen aangekondigd was. Zie ook het Wie is de Mol.com forum

Geluidsrecorderquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
nou ehm... iemand een idee hoe je zoiets kan opnemen?
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet

Met een bewerkingsprogramma kan je het toch ook opslaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:

Audacity, kun je gelijk allerlei bewerkingen toepassenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:

Hoe heb je het bewerkt dan.. met vrijwel elk bewerkingsprogramma kan je het daarna opslaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:

Ik kijk af en toe met mijn vriendin mee. Dit was wel een erg toffe opdracht inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef cptmarco het volgende:
eindelijk de aflevering van afgelopen donderdag kunnen bekijken...
wat een geweldige opdracht in die bioscoop... één van de leukste ooit imo

Maar dan noem je ook een programma, serieus..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sanne heeft bij de popgrope overigens niet laten zien dat ze goed kan acteren. Misschien is dat een beetje de stijl van het programma, maar het is echt tenenkrommend slecht.

Oh God ik schrik er van! Maar eigenlijk wel heel leukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef SMutzskii het volgende:
(Ik ging ff kijken of ik een youtube-filmpje kon vinden.. en OMG, moet je dit zien...![]()
![]()
)

Ik ook, Haaibaaike.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook..ik heb al paar weken op Erik als Mol gestemd.

Klinkt inderdaad als Frits, maar waarom laten ze die van die stukjes inspreken, da's toch een hoop gedoe?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
http://www.scrap.cistron.nl/fragment.wav
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.

Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef Jambo het volgende:
Mijn verdenkingen gingen al weken uit naar Erik totdat ik via op WIDM-Hyves onderstaande link beluisterde:
http://www.scrap.cistron.nl/fragment.wav
Het is een terug bewerkt fragment uit de aankondiging van de bioscoop-opdracht. Lijkt mij toch duidelijk Frits. Vooral de eerste zin die hij uitspreekt is het goed te horen.

Nergens. Al had Frits het ingesproken dan is het nog een aanwijzing dat hij de mol isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit door de mol is ingesproken???
is dat ergens gezegd ofzo?

Ja ik zag het net toevallig. Gisteren niet goed opgelet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...

Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen

quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt

Molmail?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?

Nee, ik doe met je meequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:

Jeetje dat is niet leuk..... moeten we veel te lang wachten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...

Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:

ik op erik, cursor + trui van testbeeld + dat ie die aflevering goed meedeed is voor mij voldoende.....en even goed opletten wie op wie stemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ga vanavond extra letten op Arjen. In de vorige aflevering kon ik niet echt molacties terug vinden dus ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren

Ja, hoe moeten we nou verder?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys

Ik blijf er bij: gewoon WIDM uitzenden en die Olympische winterongein daarna samenvatten. De Avro moet maar prioriteiten stellen: boeiende programma's eerstquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys

Volgens mij misleiden ze daar altijd aardig mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en even goed opletten wie op wie stemt.

Zegt 'ie niet: Hartstikke goed gedaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:36 schreef Smurfin het volgende:
Zou iemand eens willen luisteren naar wat Erik zegt (48:24) op het moment dat hij afscheid neemt van Hind?
Zegt hij nu, 'hartstikke jammer', oid of 'hartstikke de mol'?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oeeeeeeeh vanavond weten we waarschijnlijk 99% zeker wie de mol is!
Hoezo???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik blijf bij Erik

In de OP staat wat over het dagboek.quote:

quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oeeeeeeeh vanavond weten we waarschijnlijk 99% zeker wie de mol is!
Ook dan kan het nog alle kanten op hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |