Ja ik zag het net toevallig. Gisteren niet goed opgelet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:01 schreef Nizno het volgende:
is deze al voorbij gekomen hier?
http://twitpic.com/129vrs
Expres heb ik hem niet als plaatje hier neergezet... als het idd de volgende afvaller is dan zou dat voor sommigen de lol van morgen vergallen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ik nu de enige die vanaf het begin Arjen verdenkt
Molmail?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waar die plaatjes vandaan komen?
Nee, ik doe met je meequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
Jeetje dat is niet leuk..... moeten we veel te lang wachten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef StefanKollaart het volgende:
Heeft niemand dit btw in de molmail gelezen:
Olympische Winterspelen
Donderdag 18 en 25 februari zijn er geen uitzendingen van Wie is de Mol? in verband met de Olympische Winterspelen. De MolMail blijf je op de dinsdagen echter wel ontvangen met exclusief beeldmateriaal, nieuwe quizvragen en een prijsvraag. Ook Schiffers.fm blijft op de vrijdagen in het teken staan van Wie is de Mol? met muzikale aanwijzingen die leiden naar de Mol en interviews met kandidaten uit eerdere seizoenen...
Nee absoluut niet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
ik op erik, cursor + trui van testbeeld + dat ie die aflevering goed meedeed is voor mij voldoende.....en even goed opletten wie op wie stemt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:07 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ga vanavond extra letten op Arjen. In de vorige aflevering kon ik niet echt molacties terug vinden dus ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren
Ja, hoe moeten we nou verder?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys
Ik blijf er bij: gewoon WIDM uitzenden en die Olympische winterongein daarna samenvatten. De Avro moet maar prioriteiten stellen: boeiende programma's eerstquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef StefanKollaart het volgende:
Vanavond voorlopig de laatste guys
Volgens mij misleiden ze daar altijd aardig mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en even goed opletten wie op wie stemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |