MELDT!!
Ik ontdekte dit topic te laat maar ben ook grote fan. Ben superslecht in die hints maar vanaf het begin heeft Erik mijn verdenking. Is nergens op gebaseerd maar ik vind hem echt een persoon om de mol goed te kunnen spelen en daardoor de keus van de productie. En met al die hints die hier voorbij komen over Erik zou het imo best wel eens kunnen kloppen. De mol zou in aflevering 3 bekend gemaakt worden. De MOL letters die Erik maakt met zijn handen komen ook uit aflevering 3. Dat mol in het Japans kire zou zijn zou wel heel toevallig zijn als dat zo is(ik spreek helaas geen Japans

) en nog niet eens zo heel erg vergezocht. Daarnaast valt mij ook op dat Erik inderdaad altijd vrij ontspannen bij de uitslag zit, zie geen hele grote opluchting bij hem.
Kim vind ik te overdreven. Zij geeft zelf te veel aan dat ze de verdenking op zichzelf wil hebben en speelt het spel teveel mee.
Ik denk dat Sanne vanaaf eruit gaat, en daarna Kim... Finale tussen Arjen, Erik en Frits
Maar nogmaals, ik ben er heel slecht in maar wel ontzettend benieuwd wie het nou is! Wel jammer dat we hierna 2 weken moeten wachten
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.