abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77654064
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:23 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja, hij vroeg: "Heb je nog peddeltips?" Waarop Erik antwoorde: "Twee links twee rechts."
Herinner je het je weer, het was het laatste tochtje.
[ afbeelding ]
[..]

We waren het er geloof ik over eens dat elke week dezelfde beelden worden gebruikt dus we kunnen er wel vanuit gaan dat die theorie elke aflevering opgaat, elke keer staat de cursor in beeld.
Wat niet wil zeggen dat het niet expres is gedaan als hint. Maar wat ook niet wil zeggen dat de montagemeneer per ongeluk het stukje mét de cursor heeft gecaptured.
Niemand opgevallen wat ik al eerder postte? Iets na minuut 4
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:31:43 #27
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77654107
Foto-theorie klopt inderdaad niet, zoals in het vorige topic werd opgemerkt.

Wie er het eerst mee kwam, weet ik niet, maar ik ging er zo mee in, omdat het leek te kloppen. Dat deed het dus ook, maar niet vanaf het begin.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77654279
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef belendel het volgende:

[..]

Niemand opgevallen wat ik al eerder postte? Iets na minuut 4
Ik heb geprobeerd je vorige posts te vinden maar mij is niet duidelijk wat jou is opgevallen. Gebeurt er iets belangrijks vlak na minuut 4?
pi_77654456
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
did I theorie. Klopte die vandaag ook. Die van de foto klopte meteen al niet
Welke
fototheorie.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:49:51 #30
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_77654476
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Welke
fototheorie.
Lees
de OP.

Onder groepsfoto.
pi_77654565
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:49 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Lees
de OP.

Onder groepsfoto.
Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
  vrijdag 5 februari 2010 @ 00:55:29 #32
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77654610
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.
pi_77654621
Ja ik heb maar gewoon een lijstje overgenomen die iemand in het vorige topic had gepost. Als je je theorie erbij wilt bewerk 'm maar via de wiki
pi_77654666
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:

[..]

Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.
Die ja inderdaad haha.
@Aeon. als ik zou weten hoe haha maar iemand had een mooie post ervan gemaakt.
pi_77655211
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Keej thnx.
die handgebaren theorie is idd een goeie, props voor jou als jij em als eerste had gezien en props voor diegene die het plaatje heeft gemaakt, mooi gedaan hoe die vingers zijn uitgelicht bovenaan.
http://img686.imageshack.us/img686/1876/15791359.png
pi_77655333
hahaha, meesterlijk! hoe kom je erop!
Ach ach ach, hoe meer ik dit onderwerp lees en volg, des te dommer en hindter ik me begin te voelen....

Is het overigens niet zo dat je het wel d.m.v. dit soort aanwijzingen moet zien te raden? Want de deelnemers moeten toch aan het einde van elke aflevering de mol zien te raden? Dus eigenlijk probeert iedereen elkaar zand in de ogen te strooien om zo ver mogelijk in het spel te komen? Dus op basis van de opdrachten lijkt het me haast onmogelijk om de mol te raden....

Overigens is Hind wel echt een leuke knappe meid!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 01:39:02 #37
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77655479
Mja, die eerste hand wordt 180 graden gedraaid, de tweede hand blijft precies hetzelfde en de derde wordt gespiegeld. Niet echt consistent, maar dat is meer Eriks fout denk ik.
pi_77655602
Sanne blijft nog steeds de mol
pi_77656102

In deel 15 hadden mensen het over een A die in het zand van de crater te zien zou zijn...

Maar ik heb even via Google Earth een fototje van de Zao krater vlakbij de stad Sendai bekeken...
Helaas Gewoon stenen.

vrijdag 5 februari 2010 @ 02:51:36 #40
57434 Marloes
Digital Love
pi_77656444
Tvp
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 05:57:14 #41
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_77657112
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_77657312
terugvindmol

Gister wel leuke aflevering. Maar heb niet echt een mol bezig gezien, er is ook veel geld in de pot gekomen, beetje gek. Misschien binnenkort een aflevering waar ze met geld weer vrijstellingen oid kunnen kopen? Dat vind ik nog steeds een leuk onderdeel.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_77657370
Mijn gevoel zegt dat het Frits is. Vorige week met die vrijstelling (koste toch mooi 1600 euro en hij heeft vast niet een hele nacht in het bos gelegen) en deze week met het verkeerd inzetten van de cijfertjes op het cijferslot. Dat was niet slim en zeker een molactie.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  ESF Reporter vrijdag 5 februari 2010 @ 07:32:15 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_77657383
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 02:17 schreef Thorin82 het volgende:
[ afbeelding ]
In deel 15 hadden mensen het over een A die in het zand van de crater te zien zou zijn...

Maar ik heb even via Google Earth een fototje van de Zao krater vlakbij de stad Sendai bekeken...
Helaas Gewoon stenen.

[ afbeelding ]
En zo wordt m'n enige paranoia potentiële hint teniet gedaan. Goed gevonden!
pi_77657510
Voor mijn gevoel is Erik nog steeds de mol. Maar ik heb niemand deze aflevering echt op een mol actie kunnen betrappen.
Koning.
pi_77657580
mijn vrouw ( die het programma niet volgt) vroeg zich vorige week, en deze week af waarom iedereen na de vragen voorlangs wegloopt, en arjen de andere kant op loopt.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_77657983
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:16 schreef Vrieskist het volgende:
terugvindmol

Gister wel leuke aflevering. Maar heb niet echt een mol bezig gezien, er is ook veel geld in de pot gekomen, beetje gek. Misschien binnenkort een aflevering waar ze met geld weer vrijstellingen oid kunnen kopen? Dat vind ik nog steeds een leuk onderdeel.
Volgens mij is zo'n opdracht alleen "succesvol" wanneer er een grotere groep is?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77658688
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 08:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn vrouw ( die het programma niet volgt) vroeg zich vorige week, en deze week af waarom iedereen na de vragen voorlangs wegloopt, en arjen de andere kant op loopt.
Als dat echt zo is en bij elke aflevering dan hebben we inderdaad iets. Iemand zou eigenlijk even alle afleveringen na moeten lopen Het lijkt erg obvious maar als niemand van ons het tot nu toe heeft opgemerkt...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_77658844
Ik blijf bij Erik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_77659122
Fototheorie, ik weetniet, deze week klopte het wel weer... maar ik zal er niet veel aandacht meer aan besteden, want ik had het ook van anderen dat ie tot nu toe wel altijd klopte, maar dat is niet zo.

De beginletters van het moldagboek klopt nog wel steeds he. Er staat nu na 5 afleveringen: Demol. Hoe vet is dat eigenlijk. Ben benieuwd!

[ Bericht 27% gewijzigd door SMutzskii op 05-02-2010 09:37:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')