Niemand opgevallen wat ik al eerder postte?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja, hij vroeg: "Heb je nog peddeltips?" Waarop Erik antwoorde: "Twee links twee rechts."
Herinner je het je weer, het was het laatste tochtje.
[ afbeelding ]
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat elke week dezelfde beelden worden gebruikt dus we kunnen er wel vanuit gaan dat die theorie elke aflevering opgaat, elke keer staat de cursor in beeld.
Wat niet wil zeggen dat het niet expres is gedaan als hint. Maar wat ook niet wil zeggen dat de montagemeneer per ongeluk het stukje mét de cursor heeft gecaptured.
Ik heb geprobeerd je vorige posts te vinden maar mij is niet duidelijk wat jou is opgevallen. Gebeurt er iets belangrijks vlak na minuut 4?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef belendel het volgende:
[..]
Niemand opgevallen wat ik al eerder postte?Iets na minuut 4
Welkequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
did I theorie. Klopte die vandaag ook. Die van de foto klopte meteen al niet
Keej thnx.quote:
Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
Die ja inderdaad haha.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat met die vingers die de M, de O en de L vormen? Van mag 'ie erin. Da's tenminste een solide theorie. Gebaseerd op een puike constatering, niet op wat hersenschimmen.
die handgebaren theorie is idd een goeie, props voor jou als jij em als eerste had gezien en props voor diegene die het plaatje heeft gemaakt, mooi gedaan hoe die vingers zijn uitgelicht bovenaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Keej thnx.
Maar ik mis mijn "geniale" theorie dat Erik met handgebaren duidelijk maakt in aflevering 3 "Mol".
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:17 schreef Thorin82 het volgende:
[ afbeelding ]
In deel 15 hadden mensen het over een A die in het zand van de crater te zien zou zijn...
Maar ik heb even via Google Earth een fototje van de Zao krater vlakbij de stad Sendai bekeken...
HelaasGewoon stenen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is zo'n opdracht alleen "succesvol" wanneer er een grotere groep is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:16 schreef Vrieskist het volgende:
terugvindmol
Gister wel leuke aflevering. Maar heb niet echt een mol bezig gezien, er is ook veel geld in de pot gekomen, beetje gek. Misschien binnenkort een aflevering waar ze met geld weer vrijstellingen oid kunnen kopen? Dat vind ik nog steeds een leuk onderdeel.
Als dat echt zo is en bij elke aflevering dan hebben we inderdaad iets. Iemand zou eigenlijk even alle afleveringen na moeten lopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn vrouw ( die het programma niet volgt) vroeg zich vorige week, en deze week af waarom iedereen na de vragen voorlangs wegloopt, en arjen de andere kant op loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |