mensen die ik ken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ken al 4 mensen die mee gaan lopen, en zoals elk jaar zal ik ze weer gaan aanmoedigen
dit jaar gaat ie voor de combiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Houniet, wil je niet meer feesten?
de 4 kroegentochtquote:
Van valkhof naar kronenburg via de markt en terug!quote:
Haha jawel man, knetters goedkoop! Na 2 bier dronkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:Houniet, wil je niet meer feesten?
quote:Aantal inschrijvingen ontvangen in de eerste inschrijfperiode: 29.665. Aantal startbewijzen beschikbaar voor periode 2: 15.335.
Aantal inschrijvingen ontvangen in tweede periode tot en met 6 april (24.00): 18.889.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Swine het volgende:
been there, done that![]()
Vierdaagse is stoer! Dit jaar zeker niet.
Ik loop 'm echt niet... vind 7 keer uitlopen wel primaquote:
7 keer?! Netjes hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik loop 'm echt niet... vind 7 keer uitlopen wel prima
Maar, met een beetje geluk zijn we er wel weer dit jaar, aan het begin van de Annalaan net na de laatste militaire rustpost.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ooit nog wel 's een keer, maar niet dit jaar, aangezien ik op de donderdag die week gatrouwen
![]()
ja.. voorgaande jaren waren we op vakantiequote:
Maar jullie trouwen dus niet in Nijmegen of omgeving neem ik aanquote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. voorgaande jaren waren we op vakantiekortom, ik heb nog nooit de vierdaagsefeesten meegemaakt
maar ik kan nu iig zaterdag tot en met dinsdag zeker wel
nope, groenlooooooooooooquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar jullie trouwen dus niet in Nijmegen of omgeving neem ik aan
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Happel het volgende:
Kut, ingeloot.
Proficiatquote:
er is nog helemaal geen bloesemquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef loowie het volgende:
Nog mensen die morgen evt. als oefening de Bloesemtocht lopen?
Ik loop morgen de 40 km. en start om 07.00 uur.
Wou ik vorig jaar misschien ook doen (2 vrienden van mij waren wel ingeloot), maar toch maar niet gedaan. Moet op het einde natuurlijk wel zn lintje krijgen hequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:30 schreef Houniet het volgende:
Een vriend van mij gaat meelopen ondanks hij niet officieel ingeschreven is.
Volgens mij is dit prima, dan zou je hem prima moeten kunnen halen. Ik ken mensen die het (zei het met erg veel mazzel en een voet die meer blaar was dan voetquote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef Happel het volgende:
Ik loop elke zondag, behalve als ik naar Feijenoord ga dan, 2 a 3 uur. Eind juni de tweedaagse van Amersfoort en nog een lokale vierdaagse a 15km per dag. Verwacht dat het wel genoeg zal zijn voor het voltooien van de Vierdaagse.
Is het dat niet, dan is er volgend jaar weer een kans.
dan moeten we minimaal 1 avond een meet houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik loop dit jaar de feesten mee. Ben de hele week vrij dus dat wordt al zwaar genoeg!
donequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moeten we minimaal 1 avond een meet houden
quote:
Ook 2 keer gelopen hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Swine het volgende:
been there, done that![]()
Vierdaagse is stoer! Dit jaar (helaas) hoogstwaarschijnlijk niet.
Dat moet hendig lukken!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moeten we minimaal 1 avond een meet houden
quote:
gaat ie alle 4 de dagen zwartlopen? Het schijnt dat dat dit jaar niet kan vanwege die armbandjes o.i.d.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:30 schreef Houniet het volgende:
Een vriend van mij gaat meelopen ondanks hij niet officieel ingeschreven is.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaat ie alle 4 de dagen zwartlopen? Het schijnt dat dat dit jaar niet kan vanwege die armbandjes o.i.d.
o, das nog beter.quote:
geen tochten gelopen dit jaar? Ze zeggen dat je minstens 400 km in je benen moet hebben zitten wil je Nijmegen halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef Houniet het volgende:
Dit jaar dus weer niet geoefend. Maar het gaat vast weer gezellig worden
.
quote:
ik heb m ook gelopen zonder ervoor te trainen, dus tja....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen tochten gelopen dit jaar? Ze zeggen dat je minstens 400 km in je benen moet hebben zitten wil je Nijmegen halen.
Persoonlijk lijkt me dat bullshit. Ik ken een jongen, die nog nooit heeft gelopen, die Nijmegen heeft uitgelopen. Tis net hoe je conditie is etc...
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef Houniet het volgende:
Daarom, het zit ook meestal in je hoofd hehe.
ik las dat de oudste deelnemers 81 en 86 zijn. Ze doen voor de 60e keer mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk he
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
Waar ik het meest over zit, is niet het lopen, maar het vroege opstaan. 3 uur.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk he
zuurstofbar.. nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef livalo het volgende:
M'n huisgenoot staat een paar dagen aan de kant met een kraampje, zuurstofbar Nederland heet het. Ik zal zeggen, probeer vooral een keer uit, het is echt geniaal. En dat is echt niet om reclame te maken (nouja, een klein beetje), want dat doet 'ie zelf al genoeg.
Als het maar geen noodweer wordt!quote:
o kut ja, poncho'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef Peter het volgende:
Wordt een hoop extra mee: poncho's, korte broek, lange broek etc. etc.
ja, ik heb twee paar wandelschoenen. Van die lompe dingen.quote:
jezus, 6 keerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:37 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet getrained, wel van plan geweest. Hopelijk valt het mee! Het is voor mij de 6e keer dus het zal wel goed gaan.
je bedoelt die camping?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:41 schreef LXIV het volgende:
Overigens: Een paar jaar terug kon je in Nijmegen nog op sportvelden je tentje opslaan. Is dat nog steeds het geval? Je hoefde niet te boeken ofzo, kostte maar 2 euro per nacht.
Het wordt niet zo snel afgelast. Hooguit wordt de afstand verkleind of hoef je geen bepakking (in mijn geval) mee te nemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 6 keer![]()
ja voor jou zal dit wel gesneden koek zijn. het parcour, de kutstukjes etc...
Hoorde net op het journaal dat ze van het ergste uitgingen. (hittegolf).
Hoop dat het niet wordt afgelast.
Het is op sportpark Vossendijk, vlakbij Dukenburg. Daar zet ik m'n tentje op. Reserveren niet benodigd.quote:
Ben je militair? Jullie hebben toch een eigen slaapplek?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het wordt niet zo snel afgelast. Hooguit wordt de afstand verkleind of hoef je geen bepakking (in mijn geval) mee te nemen.
Ik loop nu individueel (start op de wedren). Dus regel ik mijn eigen slaapplek. Op Heumensoord is het trouwens maar slecht slapen, bier drinken tot 24:00 en de volgende ochtend staat de Natres (met veel kabaal) om 03:00 al weer op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je militair? Jullie hebben toch een eigen slaapplek?
ik was weer veels te laat met het zoeken naar een plek. Ik woon in NY. heb nu via via een plek kunnen krijgen in een sporthal. Dat zal nog wat worden..
Dat is wel klote zeg! Dit jaar dus goed bwarenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef LXIV het volgende:
OVerigens, toen ik hem een paar jaar terug voor de 5e keer liep raakte ik mijn medaille (opgespeld) binnen een half uur weer kwijt. Nooit meer teruggevonden. Dus ik moest nog wel een keer meedoen!
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]gaat ie alle 4 de dagen zwartlopen? Het schijnt dat dat dit jaar niet kan vanwege die armbandjes o.i.d.
polsbandje en een chip geloof ik, Erg high-tech.quote:Op zondag 18 juli 2010 04:50 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...
Want je mag toch niet zwart lopen? Aan de andere kant... het is een openbare weg, dat ik dan toevallig in die stoet terecht kom...![]()
Dit jaar heb ik wat anders te doen, maar zat aan één dag meelopen te denken.
Slapen dit jaar wel 3 lopers bij mij, die het allen gaan halen hoor!
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:04 schreef killjoykillkiller het volgende:
Heuj nog meer FOK!-ers voor de vierdaagse. Heb er bere veel zin in. Als je wil meeten je kan me herkenen aan mijn wandelschoenen en wandelsokken.
De weersverwachting was niet zo gunstig helaas (te wisselvallig).
Bij 30 gaan ze de afstanden inkorten. Natuurlijk is het net geen 30 en stik benauwd. Wordt flink bikkelen dit jaar denk ik zoquote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoorde net donderdag en vrijdag,kans op kutweer.
Neem je dat serieus onderweg allemaal mee? Dan loop je zo nog met bepakking joh! Ik neem alleen een paar extra sokken mee, en zon dun ponchotje. Ik was helaas net zo dom om de gratis regencape al uit der verpakking te halen, dus nu issie heel groot:O.quote:
Een paar schoenen zijn niet zwaar tegenover wat alle militairen mee slepen. Mocht voor de gein een tas omdoen, viel nog net niet achterover.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Neem je dat serieus onderweg allemaal mee? Dan loop je zo nog met bepakking joh! Ik neem alleen een paar extra sokken mee, en zon dun ponchotje. Ik was helaas net zo dom om de gratis regencape al uit der verpakking te halen, dus nu issie heel groot:O.
Jij bent dan ok titiquote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een paar schoenen zijn niet zwaar tegenover wat alle militairen mee slepen. Mocht voor de gein een tas omdoen, viel nog net niet achterover.
Sorryquote:
Ik heb geen uitnodiging gekregen, auserdem dinsdag en woensdag sowieso druk, donderdag avond werken en vrijdag avond heb ik niets, maar zaterdag om 6 uur beginnenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
nijnja nog in nijmegen komende dagen?
Ik hoop dat dit sarcastisch is en dat je weet dat morgen pas de eerste wandeldag isquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
nou ik had gedacht dat dit topic inmiddels al vol zou staan met tweetpics van lopers oid aangezien iedereen om 16:00 uur max binnen moet zijn.
Ook dat 4Daagse TV vind ik maar tegenvallen want niks live beelden van de lopers gedurende de dag.
het lopen begint morgen....quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
nou ik had gedacht dat dit topic inmiddels al vol zou staan met tweetpics van lopers oid aangezien iedereen om 16:00 uur max binnen moet zijn.
Ook dat 4Daagse TV vind ik maar tegenvallen want niks live beelden van de lopers gedurende de dag.
Fail²quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
Alweer wakker? Succes zo! Wat is je ETA? De eerste dag liep ik beide keren rond half 1 weer over de eindstreep. De dagen daarna wel steeds iets laterquote:
Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...quote:Op zondag 18 juli 2010 04:50 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...
Want je mag toch niet zwart lopen? Aan de andere kant... het is een openbare weg, dat ik dan toevallig in die stoet terecht kom...![]()
Dit jaar heb ik wat anders te doen, maar zat aan één dag meelopen te denken.
Slapen dit jaar wel 3 lopers bij mij, die het allen gaan halen hoor!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...
Aan de andere kant, als je maar 1 dagje meedoet...
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de lol is van 4 dagen wandelen?
Ik snap de hele hype elk jaar niet echt.
Die knellen heul niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och ja, wat vind jij leuk aan de hele dag je ballen afknellen op een veel te klein zadel van een fiets met veel te dunne wieltjes
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die knellen heul niet!![]()
Ga maar eens jezelf kapotfietsen op 'n berg, en dan met 80 naar benee!
Vierdaagse Livequote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
Kijk, ik zou eigenlijk iets anders doen die dagen waardoor ik mij gewoonweg niet tijdig kon inschrijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...
Aan de andere kant, als je maar 1 dagje meedoet...
De Via Gladiola op de vrijdag. Daar draait het om.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de lol is van 4 dagen wandelen?
Ik snap de hele hype elk jaar niet echt.
google gewoon eens voor de lol, voordat je jezelf weer belachelijk maaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef rubje het volgende:
de watte??? gladiolen of de dood zal je bedoelen
ik dacht dat het flink bieren altijd de enige reden was.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef rubje het volgende:
de watte??? gladiolen of de dood zal je bedoelen
ik dacht dat het flink bieren altijd de enige reden was.
Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
Maar je moet 'm ook wel met z'n allen uitlopen, anders krijg je niks. Da's klote.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
komend jaar, hmmm... geen slecht ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelen
Zolang we ons team maar niet hoeven te promoten doe ik mee. Ik wil niet dat familie weet dat ik op fok zit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Als ik geen co heb (ik verwacht eindelijk weer eens een jaar zonder herkansing) dan doen we dat!quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komend jaar, hmmm... geen slecht idee
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef Californium het volgende:
vannacht en de komende 3 nachten misschien mensen uitzwaaien voor mijn huis. Heyendaalseweg, net voor de brugDus voor mensen die langskomen... als ik er zit, zit ik in mijn oranje stoeltje....
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
Rond half 2 binnen, ging als een speer. Wat een dag was het![]()
!
Best dronken, tot 1900 op de Wedren gezetentot morgen.
Zevenheuvelen is idd de mooiste. Die dag was ik vorig jaar een uur eerder binnen. Dat terwijl het eerder die dag ook nog pijpestelen regende.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .
Eitje
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
Zo vandaag om kwart voor 3 binnen, s'morgens ging ik als een speer s'middags wat minder.
Heb blaren rond mijn tenen, maar daar valt wel mee om te gaan hoop ik.
Eigenlijk raar dat ze gister overal water hadden neergezet en ons vroeger lieten vertrekken en dat dat vandaag allemaal niet zo was terwijl het toch ongeveer even warm was. Oke, dat was een lelijke zin.
En dat alles voor een speldjequote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef childintime het volgende:
Trouwens, voor degenen die hier nog lezen, succes morgen met de enorme zware route die er gelopen moet worden![]()
Dat heb je al gezegd en wat loop je in elk topic te kutten tegen iedereen. Ga alsjeblieft dit topic uit als je toch alleen maar loop te zeiken op de mensen die er plezier in hebben en wel buiten komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
En dat alles voor een speldje
eikel??, ik geniet ervan, welke gek gaat er nu BETALEND!!!! EINZ!!! meedoen met een wandeltocht voor een medaille!!! ik koop die wel bij de dump in spijkenisse EINSZZQQQquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Vooral bij die mensen bij de bushalte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Kijk: in mijn leven hoef ik zelden af te zien, daarom werkt het goed voor mijn geweten om de 4daagse te lopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:51 schreef theghostrider het volgende:
Wie hieraan meedoet heeft een klap van de molen gehad...oh nee, foutje..heeft de hele molen op zich gehad
Als je een vriend zou vragen ga je mee 50km wandelen zal ie je vragen of je... die molen, je weet wel.
Maar als je het tijdens een georganiseerde wandeling doet... krijg je een speldje hahahaah
Denk eens dieper na wat je nu eigenlijk aan het doen bent, speldjesjager hahaah
Zo'n speldje...je kan er uuuuuren naar kijken...en wat zie je dan? Dat je afzag? hahahaha
Prettige herinering hoor!
Ervaring is de naam, die iedereen aan zijn slechte ervaringen geeft.
Ik denk rond een uur of 1600/1630, links of rechts?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:32 schreef swarmahoer het volgende:
houniet, hoelaat kom je morgen over de heyendaalseweg denk je ?
ik was er vandaag om 5 uur, mensen aanmoedigenmorgen weer
ik hoop eerder
De heyendaalse hè, dus 's ochtends vroeg, dan staan wij er met een oranje megafoon!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk rond een uur of 1600/1630, links of rechts?
Zou wel leuk zijn, een FOK! team wat meeloopt. Hee FOK!, wat vinden jullie ervan?? Zou volgens mij zo'n beetje het eerste forum zijn wat meeloopt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef boertie het volgende:
Voor de mensen die de laatste dag lopen morgen, SUCCES.Persoonlijk heb ik vorig jaar de vrijdag als een formaliteit bekeken. Als je de eerste 3dagen vol kan houden moet de laatste een eitje zijn. En dat was ook zo.
![]()
Ik ben nu om, rond januari 2011 eens polsen of er animo is om als (FOK!)team mee te gaan doen met de Nijmeegse 4daagse. Hiermee bedoel ik ook gezamelijk dagen afspreken om te trainen ed.![]()
Mocht ik vergeten om tegen die tijd er een topic over te openen mag een ieder ,die zich geroepen voelt mij erop attenderen of er zelf een topic over openen.
Dat lijkt mij ook juist de uitdaging. In 2009 heb ik hem individueel gelopen. Dat was vrij eenvoudig omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Het mooiste is als je een gemotiveerd team bij elkaar kan krijgen dat ook gemotiveerd blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:34 schreef Sjeen het volgende:
Hou er rekening mee dat als team lopen nog best moeilijk is, je moet samen door de controles en als er afvallers zijn, dan valt het hele team af... Persoonlijk zou ik dat niet kunnen, maar ik kom jullie wel aanmoedigen
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:06 schreef wyccie het volgende:
Net thuis van het aanmoedigen. Ik kruip mijn bed weer in.
Tot vanmiddag op de Via Gladiola!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.
Vanmiddag voor de 6e keer gefinished. De ontvangst in Nijmegen was weer geweldig!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:07 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook juist de uitdaging. In 2009 heb ik hem individueel gelopen. Dat was vrij eenvoudig omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Het mooiste is als je een gemotiveerd team bij elkaar kan krijgen dat ook gemotiveerd blijft.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef LXIV het volgende:
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.
Ik heb zo hard geklapt dat ik serieus mijn hand heb gekneusd.quote:
Vanmiddag voor de 6e keer gefinished. De ontvangst in Nijmegen was weer geweldig!
Had je de blaren al in het begin? Blaren komen hoofdzakelijk met warmte. Het gekke is dat ik nu aan kan trekken wat ik wil en geen blaar heb, maar zodra de 30 gr gepasseerd wordt, ik blaren van iedere schoen of slipper krijg. Zou het daardoor komen? Mijn overbuurman liep een paar jaar terug ook en die had zo'n last van zijn kuiten/ knieen (kon bijna niet meer lopen toen hij thuiskwam). Wat bleek, hij had heel veel getraind maar dan wel in het bos en op de hei. Doordat je natuurlijk tijdens de 4 daagse op de straat loopt (en daardoor de schokken veel harder zijn) hadden al zijn trainen weinig succes gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
Uitgelopen:)
We waren gister pas om 17.00 binnen, ruim 2 tot 3 uur later dan alle andere dagen, maar als je bij iedereen die je kent op de via gladiola een praatje gaat maken duurt het natuurlijk ook wat langer. Zeker als je steeds de eerste 10 minuten nadat je stil hebt gestaan compleet mank loopt.
Het was mijn 5e keer en heb nu dus een zilveren kruis. Ik had echter dit jaar in totaal 15 blaren en mede daarom denk ik dat ik volgend jaar niet meer ga lopen want dat is toch best wel pijnlijk. Vorig jaar vond ik het echt een eitje en heb ik er zelfs over gedacht dit jaar de 50km te lopen, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb! Daarnaast zijn mijn schoenen nu echt versleten en wil ik ook wel een keer de feesten goed meemaken. Ik ben gister nog gaan feetsen/dansen maar om half 11 kon ik het al niet meer volhouden.
Volgend jaar feesten! (Dan ga ik misschien ook wel langs de Heyendaalseweg zitten om jullie aan te moedigen, want daar woon ik ook;))
Alhoewel tegen de tijd dat je je op moet geven, ben ik vast alweer vergeten hoeveel pijn t deed..
jammer hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef Houniet het volgende:
Ik lees dit allemaal nu pas swarma en Swine.
Ik krijg juist steeds meer jeuk om 'm nu dus wél te gaan lopen. Geen gefeest, geen geschreeuw, maar wel de ontlading bij binnenkomstquote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef Houniet het volgende:
Zonder trainen uitgelopen, was rond 1645 binnen, toch met veel mensen gepraat op de Anna. Was erg gezellig dit jaar en minder pijn dan vorig jaar. Mijn 2 maten hebben hem met veel pijn uitgelopen, maar op karakter.
Dit was mijn laatste keer, volgend jaar sta ik weer lekker te schreeuwen aan de zijkant.
Bij Malden aansluiten met je gladiolen en lopen maar! Duurt een uurtje heb je het ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik krijg juist steeds meer jeuk om 'm nu dus wél te gaan lopen. Geen gefeest, geen geschreeuw, maar wel de ontlading bij binnenkomst
Er kamen elke dag een paar blaren bij. Ik heb bij lange wandeltochten altijd last van blaren. Vorig jaar had ik mijn voeten laten door een 'proffessional' laten intapen en dit jaar had ik dat zelf gedaan, dat pakte al minder goed uit. Daar kwam bij dat mijn schoenzolen aan de voorkant redelijk afgesleten zijn. Misschien had de warmte ook invloed dat zou kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef childintime het volgende:
[..]
Had je de blaren al in het begin? Blaren komen hoofdzakelijk met warmte. Het gekke is dat ik nu aan kan trekken wat ik wil en geen blaar heb, maar zodra de 30 gr gepasseerd wordt, ik blaren van iedere schoen of slipper krijg. Zou het daardoor komen? Mijn overbuurman liep een paar jaar terug ook en die had zo'n last van zijn kuiten/ knieen (kon bijna niet meer lopen toen hij thuiskwam). Wat bleek, hij had heel veel getraind maar dan wel in het bos en op de hei. Doordat je natuurlijk tijdens de 4 daagse op de straat loopt (en daardoor de schokken veel harder zijn) hadden al zijn trainen weinig succes gehad.
Maar alle mensen die uitgelopen hebben:![]()
Ik vind het ongelooflijk knap en respect voor jullie
Pff, ik word altijd gek van die huisvrouwen die de 40 lopen.. De eerste paar uur is het prima wandelen, maar als die 30/40-lus erbij komt loop ik me alleen nog maar te ergeren. En toch ga ik volgend jaar gewoon weerquote:Op zondag 25 juli 2010 14:01 schreef Houniet het volgende:
Ik heb wel het idee dat het allemaal 1 aandachttrekkerij is, zeker met al die vrouwen van 40 die raar staan te dansen in hun carnavalskleding.
Iddquote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef French_10 het volgende:
[..]
Pff, ik word altijd gek van die huisvrouwen die de 40 lopen.. De eerste paar uur is het prima wandelen, maar als die 30/40-lus erbij komt loop ik me alleen nog maar te ergeren. En toch ga ik volgend jaar gewoon weer
Ja kopen, ben netjes opgevoed hé.quote:
Dat intapen van te voren lijkt me trouwens wel slim, heb ik ook nog over na zitten denken. Ik heb normaal niet zo snel blaren, alleen dus als het erg warm wordt. Ik weet niet hoe mijn voeten zich zouden gedragen wat dat betreft, heb nog nooit 4 dagen 40 km gelopenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Er kamen elke dag een paar blaren bij. Ik heb bij lange wandeltochten altijd last van blaren. Vorig jaar had ik mijn voeten laten door een 'proffessional' laten intapen en dit jaar had ik dat zelf gedaan, dat pakte al minder goed uit. Daar kwam bij dat mijn schoenzolen aan de voorkant redelijk afgesleten zijn. Misschien had de warmte ook invloed dat zou kunnen.
Mijn blaren zijn trouwens al aan het genezen:).
Powerhouse in de Lange Hezelstraat verkocht ze voor 10 euro! Weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:43 schreef Houniet het volgende:
Ik moet trouwens zo'n vierdaagse vlag hebben! Die oranje/groenen!
Iemand tips?
Persoonlijk, als ik het lees op hun site, zou ik niet via via vierdaagse meedoen aan de vierdaagse. De oefentochten loop ik zelf wel een paar keer, daarvoor ga ik niet meedoen aan een echte mars. Een schema kun je krijgen bij je fysiotherapeut, die is helemaal voor jou op maat gemaakt en de eerste 18 behandelingen worden dacht ik vergoed door de verzekering. Normale deelname aan de vierdaagse kost 37 euro. Ik vind het verschil van 62 euro dan te groot voor de verzorging tijdens de vierdaagse. Denk dat je wel mensen kunt vinden die even bekwaam zijn en het voordeliger doen. Blaren prikken is, dacht ik, altijd gratis. Dan zou je dus alleen voor de massages en het eventueel tapen dat bedrag betalen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:51 schreef Biancavia het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met dat Via Vierdaagse? Is dat wat? Wat kun je ervan verwachten?
Ja, dat idee had ik dus zelf eigenlijk ook...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Persoonlijk, als ik het lees op hun site, zou ik niet via via vierdaagse meedoen aan de vierdaagse. De oefentochten loop ik zelf wel een paar keer, daarvoor ga ik niet meedoen aan een echte mars. Een schema kun je krijgen bij je fysiotherapeut, die is helemaal voor jou op maat gemaakt en de eerste 18 behandelingen worden dacht ik vergoed door de verzekering. Normale deelname aan de vierdaagse kost 37 euro. Ik vind het verschil van 62 euro dan te groot voor de verzorging tijdens de vierdaagse. Denk dat je wel mensen kunt vinden die even bekwaam zijn en het voordeliger doen. Blaren prikken is, dacht ik, altijd gratis. Dan zou je dus alleen voor de massages en het eventueel tapen dat bedrag betalen.
Hoe bedoel je? Gelijk zodra de inschrijving open is? Maakt dat dan uit?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:33 schreef Houniet het volgende:
De kans is erg groot, maar dan moet je je wel gelijk inschrijven.
Ja, want je kunt je niet eens samen inschrijven.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef Houniet het volgende:
Oh. Nouja die loting is toch kut en oneerlijk.
Nee, leuk. Ga je met 8 man, kunnen er maar 3 lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, want je kunt je niet eens samen inschrijven.
Ja, of zoals wij met z'n tweeën, en dan één wel en de ander niet...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, leuk. Ga je met 8 man, kunnen er maar 3 lopen.
Kun je je niet als groep inschrijven?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of zoals wij met z'n tweeën, en dan één wel en de ander niet...
Nope.quote:
quote:2. Voorwaarden voor een groep
Een groep bestaat bij de start uit minimaal elf op naam ingeschreven deelnemers.
Ja dat. Ik zag een man die zich samen met zijn vrouw had ingeschreven. Hij was uitgeloot, zij was ingeloot....quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of zoals wij met z'n tweeën, en dan één wel en de ander niet...
Inderdaad. Al heb je dezelfde achternaam. Maakt niets uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef childintime het volgende:
Oke, maar met dezelfde adressen wordt dus geen rekening gehouden? Dus als ik ons inschrijf (beiden andere achternaam) zou het kunnen zijn dat de 1 wel wordt ingeloot en de ander niet?
Jep. Maar bekijk het andersom... als een gezamenlijke inschrijving voorrang krijgt, gaat voortaan iedereen gezamenlijk inschrijven, ook al kent men elkaar niet, puur omdat men dan voorrang krijgt. Dan heb je uiteindelijk alsnog een probleem (want na enkele jaren schrijft niemand meer individueel in en moet je alsnog loten).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef childintime het volgende:
Dat is mooi waardeloos. Op die manier zullen er wel heel wat inschrijvingen verloren gaan.
Er zou een inschrijving kunnen zijn waarbij je dan aangeeft met hoeveel je inschrijft (wij dus 2 in dit geval). Als we inschrijven gaan we of allebei wel, of allebei niet. Voor ons beiden de eerste keer en we gaan dus niet lopen aleen maar voor de lol. We willen wel heel graag dat kruisjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Maar bekijk het andersom... als een gezamenlijke inschrijving voorrang krijgt, gaat voortaan iedereen gezamenlijk inschrijven, ook al kent men elkaar niet, puur omdat men dan voorrang krijgt. Dan heb je uiteindelijk alsnog een probleem (want na enkele jaren schrijft niemand meer individueel in en moet je alsnog loten).
Ben ook van plan om m te lopen. Wil eigenlijk vandaag beslissen of ik m ga lopen, ligt aan een vriend van mij. Als het doorgaat ga ik vanaf volgende week trainenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
Ik wil 'm gaan lopen dit jaar. Heb al goede wandelschoenen gekocht en gestart met trainen. Al meer users?
Ik kom wel zwaaienquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
Ik wil 'm gaan lopen dit jaar. Heb al goede wandelschoenen gekocht en gestart met trainen. Al meer users?
HAHAHAHquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Bartisik het volgende:
Ik wil dit jaar ook eens mee gaan doen, mijn 1ste halen![]()
Nu alleen hopen dat een van mijn luie vrienden meeloopt, anders mag ik ook nog alleen lopen![]()
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
HAHAHAH
Je loopt nooit alleen! Dus geen smoesjes!
Ik liep liever 'alleen' eigenlijk. Maar nu liep ik wel luxe, met om de 10km een verzorgingspost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.
,,Alleen" is veel gemakkelijker hoef je je niet aan te passen aan het tempo van je groep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.
Hem lopen doe ik sowieso (Als ik word ingeloot...). Mij lijkt het alleen stukken gezelliger met wat vriendenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
HAHAHAH
Je loopt nooit alleen! Dus geen smoesjes!
quote:De 42e Zomerfeesten Nijmegen, ook wel Vierdaagsefeesten genoemd, vinden plaats van zaterdag 16 juli t/m vrijdag 22 juli 2011. In die week wordt ook de Nijmeegse Vierdaagse gelopen.
Dat is moeilijk te zeggen. Dit komt omdat elk lichaam anders is. Ik heb hem ongetraind uitgelopen en kon die maandag na de Vierdaagse gewoon weer normaal alles doen, terwijl een vriend van me na 1 week nog last had.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil hem misschien ook gaan lopen. Zal waarschijnlijk wel blaren krijgen, afgelopen vakantie in de bergen had ik een blaar op mn kleine teen die groter dan de teen zelf was. Hoe lang na het eind van de vierdaagse moet je ongeveer 'herstellen'? Als in, zou ik de maandag erop weer korte wandeltochten aankunnen? (dan ga ik op vakantie) Ik kan het me niet meer herinneren van mn laatste vakantie, wanneer ik weer pijn-vrij kon lopen.
Blaren zijn te warme voeten en/of overgewichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil hem misschien ook gaan lopen. Zal waarschijnlijk wel blaren krijgen, afgelopen vakantie in de bergen had ik een blaar op mn kleine teen die groter dan de teen zelf was. Hoe lang na het eind van de vierdaagse moet je ongeveer 'herstellen'? Als in, zou ik de maandag erop weer korte wandeltochten aankunnen? (dan ga ik op vakantie) Ik kan het me niet meer herinneren van mn laatste vakantie, wanneer ik weer pijn-vrij kon lopen.
Daar was ik al bang voor, dat het persoonsafhankelijk isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen. Dit komt omdat elk lichaam anders is. Ik heb hem ongetraind uitgelopen en kon die maandag na de Vierdaagse gewoon weer normaal alles doen, terwijl een vriend van me na 1 week nog last had.
Dus het is vrij lastig te zeggen. Ligt er ook een beetje aan hoe sportief je bent.
Maar hoe voorkom je te warme voeten? Ik loop altijd met echte wandelsokken in echte wandelschoenen die ondertussen prima ingelopen zijn. Andere soorten beweging na het lopen is een goede tip, die ga ik erin houden. Ook voor na normale wandeltochten. Loop momenteel ongeveer 15 km op stevig tempo (>5 km/h) zonder spierpijn, langere afstanden nog niet geprobeerd, maar spierpijn tijdens training voorkomen is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Blaren zijn te warme voeten en/of overgewicht
verkeerde sokken of geen sokken wisselen bij de stops.
Indien mogelijk na het lopen stukje fietsen,andere beweging voor heupen en knieën krijg je geen spierpijn ,of het zwembad in.
Ga meestal uurtje zwemmen na een Kennedy ,heb je de volgende dag geen centje pijn,en het zuipen tot de laatste dag bewaren ,want daar lever je ook zwaar op in.
1. goede schoenen, die nergens knellen. Daar moet je niet op besparen. Heb je waarschijnlijk al wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Chicolate het volgende:
Over het algemeen krijg je binnen een week bericht of je in- of uitgeloot bent.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dag van de loting. Iemand ervaring van vorige jaren, krijg je een e-mail? Hoe laat?
Kroontje is zoooooo gaaf om te krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef mike_hunt het volgende:
Nog 27 dagen, bitches!!![]()
![]()
Dit keer voor het kroontje.
Ben lid van Walker4Walkers-forum en met die mensen loop ik in Nederland tochten. Alhoewel ik dit jaar niet echt veel kilometers heb gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef rubje het volgende:
Ik heb als motormuis een best redelijk uithoudingsvermogen maar was eigenijk wel benieuwd hoe goed jullie je op dit evenement voorbereiden?![]()
Trainen jullie thuisgekomen van je werk in de avonduren,of alleen in het vrije weekend,in teams met vrienden oid? of helemaal niet voorbereidt en is het gewoon: "we zien wel waar we stranden als we maar lol hebben en het verstand op 0 zetten."
Zo vroeg mogelijk wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:26 schreef rubje het volgende:
Ik heb als motormuis een best redelijk uithoudingsvermogen maar was eigenijk wel benieuwd hoe goed jullie je op dit evenement voorbereiden?![]()
Trainen jullie thuisgekomen van je werk in de avonduren,of alleen in het vrije weekend,in teams met vrienden oid? of helemaal niet voorbereidt en is het gewoon: "we zien wel waar we stranden als we maar lol hebben en het verstand op 0 zetten."
Wij maken er niet echt een race van. Wij benutten de hele dag en natuurlijk lekker bieren na afloop.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:47 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk weg
extra sokken mee
gelijk op de Turbo/knallen
na 25 km kwartier rust ,schoenen en sokken uit
nieuwe sokken stint van 15
op 40 zelfde verhaal
en de laatste 10 eruit rammelen
terug naar Van de Valk
lekker in bad tv kijken en bellen waar de rest zit
half uur voor binnenkomst ze tegemoet lopen en een biertje doen
Als in militair?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:14 schreef slashdev het volgende:
Ik doe ook mee, je kunt mij herkennen aan een groen pak met vlekken erop
Nah, ze zijn vrij makkelijk te spotten over het algemeen, er zijn er ook genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
Dat vind ik nou altijd het leukste aan de vierdaagse, militairen spotten. Haha.
True, dat hoor je vaak. Al helpt het wel als je fysiek gewoon goed in orde bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb de vierdaagse 4 x gelopen, waarvan 3 x ongetraind. Vind de psychische drempel eigenlijk veel hoger dan de lichamelijke.![]()
Tegenwoordig lekker de feesten
moeten het wel hot bitches zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:28 schreef tliciouz het volgende:
Dat vind ik nou altijd het leukste aan de vierdaagse, militairen spotten. Haha.
Dit jaar wel weer jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Agentperry het volgende:
week keihard feesten en lachen om de lopers
Gezelligquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit jaar wel weer ja.
Voor de lopers hier, veel plezier.
Ik nam mee, fruit, brood, liga's en water. Je hoeft niet te veel water mee te nemen, dat is alleen maar zwaar en je kunt het toch overal bijvullen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:25 schreef rene90 het volgende:
Iets wat jullie vast wel weten, wat neem je nou qua eten mee zo een hele dag lopen en hou je rekening met het ontbijt of je avondeten of iets? Ja ik ben die vriend van de reactie hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |