Het is op sportpark Vossendijk, vlakbij Dukenburg. Daar zet ik m'n tentje op. Reserveren niet benodigd.quote:
Ben je militair? Jullie hebben toch een eigen slaapplek?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het wordt niet zo snel afgelast. Hooguit wordt de afstand verkleind of hoef je geen bepakking (in mijn geval) mee te nemen.
Ik loop nu individueel (start op de wedren). Dus regel ik mijn eigen slaapplek. Op Heumensoord is het trouwens maar slecht slapen, bier drinken tot 24:00 en de volgende ochtend staat de Natres (met veel kabaal) om 03:00 al weer op.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je militair? Jullie hebben toch een eigen slaapplek?
ik was weer veels te laat met het zoeken naar een plek. Ik woon in NY. heb nu via via een plek kunnen krijgen in een sporthal. Dat zal nog wat worden..
Dat is wel klote zeg! Dit jaar dus goed bwarenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:18 schreef LXIV het volgende:
OVerigens, toen ik hem een paar jaar terug voor de 5e keer liep raakte ik mijn medaille (opgespeld) binnen een half uur weer kwijt. Nooit meer teruggevonden. Dus ik moest nog wel een keer meedoen!
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]gaat ie alle 4 de dagen zwartlopen? Het schijnt dat dat dit jaar niet kan vanwege die armbandjes o.i.d.
polsbandje en een chip geloof ik, Erg high-tech.quote:Op zondag 18 juli 2010 04:50 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...
Want je mag toch niet zwart lopen? Aan de andere kant... het is een openbare weg, dat ik dan toevallig in die stoet terecht kom...![]()
Dit jaar heb ik wat anders te doen, maar zat aan één dag meelopen te denken.
Slapen dit jaar wel 3 lopers bij mij, die het allen gaan halen hoor!
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:04 schreef killjoykillkiller het volgende:
Heuj nog meer FOK!-ers voor de vierdaagse. Heb er bere veel zin in. Als je wil meeten je kan me herkenen aan mijn wandelschoenen en wandelsokken.
De weersverwachting was niet zo gunstig helaas (te wisselvallig).
Bij 30 gaan ze de afstanden inkorten. Natuurlijk is het net geen 30 en stik benauwd. Wordt flink bikkelen dit jaar denk ik zoquote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoorde net donderdag en vrijdag,kans op kutweer.
Neem je dat serieus onderweg allemaal mee? Dan loop je zo nog met bepakking joh! Ik neem alleen een paar extra sokken mee, en zon dun ponchotje. Ik was helaas net zo dom om de gratis regencape al uit der verpakking te halen, dus nu issie heel groot:O.quote:
Een paar schoenen zijn niet zwaar tegenover wat alle militairen mee slepen. Mocht voor de gein een tas omdoen, viel nog net niet achterover.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:34 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Neem je dat serieus onderweg allemaal mee? Dan loop je zo nog met bepakking joh! Ik neem alleen een paar extra sokken mee, en zon dun ponchotje. Ik was helaas net zo dom om de gratis regencape al uit der verpakking te halen, dus nu issie heel groot:O.
Jij bent dan ok titiquote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een paar schoenen zijn niet zwaar tegenover wat alle militairen mee slepen. Mocht voor de gein een tas omdoen, viel nog net niet achterover.
Sorryquote:
Ik heb geen uitnodiging gekregen, auserdem dinsdag en woensdag sowieso druk, donderdag avond werken en vrijdag avond heb ik niets, maar zaterdag om 6 uur beginnenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
nijnja nog in nijmegen komende dagen?
Ik hoop dat dit sarcastisch is en dat je weet dat morgen pas de eerste wandeldag isquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
nou ik had gedacht dat dit topic inmiddels al vol zou staan met tweetpics van lopers oid aangezien iedereen om 16:00 uur max binnen moet zijn.
Ook dat 4Daagse TV vind ik maar tegenvallen want niks live beelden van de lopers gedurende de dag.
het lopen begint morgen....quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
nou ik had gedacht dat dit topic inmiddels al vol zou staan met tweetpics van lopers oid aangezien iedereen om 16:00 uur max binnen moet zijn.
Ook dat 4Daagse TV vind ik maar tegenvallen want niks live beelden van de lopers gedurende de dag.
Fail²quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
Alweer wakker? Succes zo! Wat is je ETA? De eerste dag liep ik beide keren rond half 1 weer over de eindstreep. De dagen daarna wel steeds iets laterquote:
Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...quote:Op zondag 18 juli 2010 04:50 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Laten jullie maar even weten hoe dat ging. Voorgaande 2 jaren zwart gelopen op de 40km om wat dames te ondersteunen en te vergezellen. Ging toen prima. Maar met die polsbandjes knijp ik hem toch ook wel...
Want je mag toch niet zwart lopen? Aan de andere kant... het is een openbare weg, dat ik dan toevallig in die stoet terecht kom...![]()
Dit jaar heb ik wat anders te doen, maar zat aan één dag meelopen te denken.
Slapen dit jaar wel 3 lopers bij mij, die het allen gaan halen hoor!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...
Aan de andere kant, als je maar 1 dagje meedoet...
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de lol is van 4 dagen wandelen?
Ik snap de hele hype elk jaar niet echt.
Die knellen heul niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och ja, wat vind jij leuk aan de hele dag je ballen afknellen op een veel te klein zadel van een fiets met veel te dunne wieltjes
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die knellen heul niet!![]()
Ga maar eens jezelf kapotfietsen op 'n berg, en dan met 80 naar benee!
Vierdaagse Livequote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
Kijk, ik zou eigenlijk iets anders doen die dagen waardoor ik mij gewoonweg niet tijdig kon inschrijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]Vanuit 't fietsen is zwart aan een evenement meedoen not done. Je doet aan iets mee zonder er voor te betalen. Anderen betalen wel voor de service die ze krijgen enzo...
Aan de andere kant, als je maar 1 dagje meedoet...
De Via Gladiola op de vrijdag. Daar draait het om.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef Tommeke het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de lol is van 4 dagen wandelen?
Ik snap de hele hype elk jaar niet echt.
google gewoon eens voor de lol, voordat je jezelf weer belachelijk maaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef rubje het volgende:
de watte??? gladiolen of de dood zal je bedoelen
ik dacht dat het flink bieren altijd de enige reden was.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef rubje het volgende:
de watte??? gladiolen of de dood zal je bedoelen
ik dacht dat het flink bieren altijd de enige reden was.
Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
Maar je moet 'm ook wel met z'n allen uitlopen, anders krijg je niks. Da's klote.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
komend jaar, hmmm... geen slecht ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelen
Zolang we ons team maar niet hoeven te promoten doe ik mee. Ik wil niet dat familie weet dat ik op fok zit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Als ik geen co heb (ik verwacht eindelijk weer eens een jaar zonder herkansing) dan doen we dat!quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komend jaar, hmmm... geen slecht idee
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef Californium het volgende:
vannacht en de komende 3 nachten misschien mensen uitzwaaien voor mijn huis. Heyendaalseweg, net voor de brugDus voor mensen die langskomen... als ik er zit, zit ik in mijn oranje stoeltje....
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
Rond half 2 binnen, ging als een speer. Wat een dag was het![]()
!
Best dronken, tot 1900 op de Wedren gezetentot morgen.
Zevenheuvelen is idd de mooiste. Die dag was ik vorig jaar een uur eerder binnen. Dat terwijl het eerder die dag ook nog pijpestelen regende.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .
Eitje
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
Zo vandaag om kwart voor 3 binnen, s'morgens ging ik als een speer s'middags wat minder.
Heb blaren rond mijn tenen, maar daar valt wel mee om te gaan hoop ik.
Eigenlijk raar dat ze gister overal water hadden neergezet en ons vroeger lieten vertrekken en dat dat vandaag allemaal niet zo was terwijl het toch ongeveer even warm was. Oke, dat was een lelijke zin.
En dat alles voor een speldjequote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef childintime het volgende:
Trouwens, voor degenen die hier nog lezen, succes morgen met de enorme zware route die er gelopen moet worden![]()
Dat heb je al gezegd en wat loop je in elk topic te kutten tegen iedereen. Ga alsjeblieft dit topic uit als je toch alleen maar loop te zeiken op de mensen die er plezier in hebben en wel buiten komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
En dat alles voor een speldje
eikel??, ik geniet ervan, welke gek gaat er nu BETALEND!!!! EINZ!!! meedoen met een wandeltocht voor een medaille!!! ik koop die wel bij de dump in spijkenisse EINSZZQQQquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Vooral bij die mensen bij de bushalte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Kijk: in mijn leven hoef ik zelden af te zien, daarom werkt het goed voor mijn geweten om de 4daagse te lopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:51 schreef theghostrider het volgende:
Wie hieraan meedoet heeft een klap van de molen gehad...oh nee, foutje..heeft de hele molen op zich gehad
Als je een vriend zou vragen ga je mee 50km wandelen zal ie je vragen of je... die molen, je weet wel.
Maar als je het tijdens een georganiseerde wandeling doet... krijg je een speldje hahahaah
Denk eens dieper na wat je nu eigenlijk aan het doen bent, speldjesjager hahaah
Zo'n speldje...je kan er uuuuuren naar kijken...en wat zie je dan? Dat je afzag? hahahaha
Prettige herinering hoor!
Ervaring is de naam, die iedereen aan zijn slechte ervaringen geeft.
Ik denk rond een uur of 1600/1630, links of rechts?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:32 schreef swarmahoer het volgende:
houniet, hoelaat kom je morgen over de heyendaalseweg denk je ?
ik was er vandaag om 5 uur, mensen aanmoedigenmorgen weer
ik hoop eerder
De heyendaalse hè, dus 's ochtends vroeg, dan staan wij er met een oranje megafoon!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk rond een uur of 1600/1630, links of rechts?
Zou wel leuk zijn, een FOK! team wat meeloopt. Hee FOK!, wat vinden jullie ervan?? Zou volgens mij zo'n beetje het eerste forum zijn wat meeloopt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef boertie het volgende:
Voor de mensen die de laatste dag lopen morgen, SUCCES.Persoonlijk heb ik vorig jaar de vrijdag als een formaliteit bekeken. Als je de eerste 3dagen vol kan houden moet de laatste een eitje zijn. En dat was ook zo.
![]()
Ik ben nu om, rond januari 2011 eens polsen of er animo is om als (FOK!)team mee te gaan doen met de Nijmeegse 4daagse. Hiermee bedoel ik ook gezamelijk dagen afspreken om te trainen ed.![]()
Mocht ik vergeten om tegen die tijd er een topic over te openen mag een ieder ,die zich geroepen voelt mij erop attenderen of er zelf een topic over openen.
Dat lijkt mij ook juist de uitdaging. In 2009 heb ik hem individueel gelopen. Dat was vrij eenvoudig omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Het mooiste is als je een gemotiveerd team bij elkaar kan krijgen dat ook gemotiveerd blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:34 schreef Sjeen het volgende:
Hou er rekening mee dat als team lopen nog best moeilijk is, je moet samen door de controles en als er afvallers zijn, dan valt het hele team af... Persoonlijk zou ik dat niet kunnen, maar ik kom jullie wel aanmoedigen
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 06:06 schreef wyccie het volgende:
Net thuis van het aanmoedigen. Ik kruip mijn bed weer in.
Tot vanmiddag op de Via Gladiola!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.
Vanmiddag voor de 6e keer gefinished. De ontvangst in Nijmegen was weer geweldig!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:07 schreef boertie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook juist de uitdaging. In 2009 heb ik hem individueel gelopen. Dat was vrij eenvoudig omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Het mooiste is als je een gemotiveerd team bij elkaar kan krijgen dat ook gemotiveerd blijft.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:03 schreef LXIV het volgende:
Dan heb je mij vannochtend ook aangemoedigd. Ik vind het wel tof, al die studenten langs de kant in de vroege morgen.
Ik heb zo hard geklapt dat ik serieus mijn hand heb gekneusd.quote:
Vanmiddag voor de 6e keer gefinished. De ontvangst in Nijmegen was weer geweldig!
Had je de blaren al in het begin? Blaren komen hoofdzakelijk met warmte. Het gekke is dat ik nu aan kan trekken wat ik wil en geen blaar heb, maar zodra de 30 gr gepasseerd wordt, ik blaren van iedere schoen of slipper krijg. Zou het daardoor komen? Mijn overbuurman liep een paar jaar terug ook en die had zo'n last van zijn kuiten/ knieen (kon bijna niet meer lopen toen hij thuiskwam). Wat bleek, hij had heel veel getraind maar dan wel in het bos en op de hei. Doordat je natuurlijk tijdens de 4 daagse op de straat loopt (en daardoor de schokken veel harder zijn) hadden al zijn trainen weinig succes gehad.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef marleenhoofd- het volgende:
Uitgelopen:)
We waren gister pas om 17.00 binnen, ruim 2 tot 3 uur later dan alle andere dagen, maar als je bij iedereen die je kent op de via gladiola een praatje gaat maken duurt het natuurlijk ook wat langer. Zeker als je steeds de eerste 10 minuten nadat je stil hebt gestaan compleet mank loopt.
Het was mijn 5e keer en heb nu dus een zilveren kruis. Ik had echter dit jaar in totaal 15 blaren en mede daarom denk ik dat ik volgend jaar niet meer ga lopen want dat is toch best wel pijnlijk. Vorig jaar vond ik het echt een eitje en heb ik er zelfs over gedacht dit jaar de 50km te lopen, maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb! Daarnaast zijn mijn schoenen nu echt versleten en wil ik ook wel een keer de feesten goed meemaken. Ik ben gister nog gaan feetsen/dansen maar om half 11 kon ik het al niet meer volhouden.
Volgend jaar feesten! (Dan ga ik misschien ook wel langs de Heyendaalseweg zitten om jullie aan te moedigen, want daar woon ik ook;))
Alhoewel tegen de tijd dat je je op moet geven, ben ik vast alweer vergeten hoeveel pijn t deed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |