Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
Maar je moet 'm ook wel met z'n allen uitlopen, anders krijg je niks. Da's klote.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Hmmmz Ik heb vorig jaar de 50 km uitgelopen. Voor mij was dat toen eens maar nooit weer.
Nu ik op TVGelderland (schotel jeweetz) het vierdaagsejournaal kijk begint het me weer aan alle kanten te kriebelen om mee te gaan doen. Misschien dat vorig jaar toch niet de laatste keer geweest is.![]()
Misschien ideetje om volgend jaar een FOK! team in de strijd te gooien? Als team zijnde heb je iig geen last van eventuele loting
komend jaar, hmmm... geen slecht ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij mij begon het inderdaad ook te kriebelen
Zolang we ons team maar niet hoeven te promoten doe ik mee. Ik wil niet dat familie weet dat ik op fok zit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:13 schreef boertie het volgende:
Als ik geen co heb (ik verwacht eindelijk weer eens een jaar zonder herkansing) dan doen we dat!quote:Op woensdag 21 juli 2010 05:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
komend jaar, hmmm... geen slecht idee
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef Californium het volgende:
vannacht en de komende 3 nachten misschien mensen uitzwaaien voor mijn huis. Heyendaalseweg, net voor de brugDus voor mensen die langskomen... als ik er zit, zit ik in mijn oranje stoeltje....
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:15 schreef Houniet het volgende:
Rond half 2 binnen, ging als een speer. Wat een dag was het![]()
!
Best dronken, tot 1900 op de Wedren gezetentot morgen.
Zevenheuvelen is idd de mooiste. Die dag was ik vorig jaar een uur eerder binnen. Dat terwijl het eerder die dag ook nog pijpestelen regende.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Slechtste (saaiste dag) gehad ,morgen 7 heuvelen .
Eitje
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
Zo vandaag om kwart voor 3 binnen, s'morgens ging ik als een speer s'middags wat minder.
Heb blaren rond mijn tenen, maar daar valt wel mee om te gaan hoop ik.
Eigenlijk raar dat ze gister overal water hadden neergezet en ons vroeger lieten vertrekken en dat dat vandaag allemaal niet zo was terwijl het toch ongeveer even warm was. Oke, dat was een lelijke zin.
En dat alles voor een speldjequote:Op donderdag 22 juli 2010 02:02 schreef childintime het volgende:
Trouwens, voor degenen die hier nog lezen, succes morgen met de enorme zware route die er gelopen moet worden![]()
Dat heb je al gezegd en wat loop je in elk topic te kutten tegen iedereen. Ga alsjeblieft dit topic uit als je toch alleen maar loop te zeiken op de mensen die er plezier in hebben en wel buiten komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:23 schreef theghostrider het volgende:
[..]
En dat alles voor een speldje
eikel??, ik geniet ervan, welke gek gaat er nu BETALEND!!!! EINZ!!! meedoen met een wandeltocht voor een medaille!!! ik koop die wel bij de dump in spijkenisse EINSZZQQQquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Vooral bij die mensen bij de bushalte.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef PkrMart het volgende:
Lol, wat een enorme eikel die gast van SBS, stampt zo'n beetje iedereen die pijn heeft nog meer de grond in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |