Moet nog wat inspiratie opdoenquote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Je trekt een sip gezicht alsof dat slecht nieuws is.
Dan ga je toch als je dit triest vindt, gewoon een kroegentocht houden?
Barretjes zat met drank en lekkere hapjes en in Gelderland zijn ze best gezellig als het erop aankomt. Je moet alleen geen Brabantse nummers aanvragen.![]()
Het is mijn eerste pogingquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Iwanius het volgende:
En voor de hoeveelste keer ga jij het kruisje ophalen?
Veel getraind?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef 99.999 het volgende:
Het komt nu wel eng dichtbij. Heb wel min of meer vertrouwen maar het gaat wel zwaar worden..
Dank voor de tips!quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel getraind?
Laat het je gebeuren. Geniet van wat er om je heen gebeurt, praat tegen alles wat twee benen heeft en de kilometers vliegen onder je zolen heen.
redelijk getraind klinkt als weinig hoopvol. Klinkt als: " ik heb wat gedaan maar m.i. niet genoeg om gerust te zijn. "quote:Op woensdag 10 juli 2013 07:01 schreef 99.999 het volgende:
Dank voor de tips!
Heb redelijk wat getraind maar het zal alsnog wel lastig genoeg worden
We lopen sowieso al met een groepje van 5 waarvan ik zeker niet de minste ben. Heb wel vertrouwen maar pijn gaat het zeker doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
redelijk getraind klinkt als weinig hoopvol. Klinkt als: " ik heb wat gedaan maar m.i. niet genoeg om gerust te zijn. "
Troost je,je bent niet de eerste of de laatste die gezonde spanning heeft voor zo een evenement.
Bedenk maar zo dat jij de enige bent die dit moet gaan doen,niemand dwingt je dit te behalen dan alleen jij en je doet alleen jezelf een plezier mee.
Geniet van je omgeving,ga er in op, loop desnoods met anderen mee, en zet het verstand op 0.
De eerste twee dagen zullen voor jou te doen zijn de derde dag is het breekpunt vaak en als je die overleeft,dan is de vierde dag een eitje want die dag is een groot feest waar je als het ware wordt gedragen door de mensenmassa.
En heb je het gehaald?(en wat waren de ervaringen van de laatste dag?)quote:Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef 99.999 het volgende:
De eerste etappe van de vierdaagsefeesten was in elk geval succesvol!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |