abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125324209
Even een vrij onnozele kick maar ik kan geen topics over de versies van 2012 en 2013 vinden. ben namelijk bang dat ik er dit jaar aan mag gaan geloven. Ben ingeloot ;(
pi_125596927
Je trekt een sip gezicht alsof dat slecht nieuws is.

Dan ga je toch als je dit triest vindt, gewoon een kroegentocht houden?
Barretjes zat met drank en lekkere hapjes en in Gelderland zijn ze best gezellig als het erop aankomt. Je moet alleen geen Brabantse nummers aanvragen. :D

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 13:57:26 ]
pi_125600318
quote:
15s.gif Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Je trekt een sip gezicht alsof dat slecht nieuws is.

Dan ga je toch als je dit triest vindt, gewoon een kroegentocht houden?
Barretjes zat met drank en lekkere hapjes en in Gelderland zijn ze best gezellig als het erop aankomt. Je moet alleen geen Brabantse nummers aanvragen. :D
Moet nog wat inspiratie opdoen O-) Gister 35 km gelopen en dat ging best prima en vandaag weinig last. Gaat dus vast wel goedkomen.
pi_125642637
En voor de hoeveelste keer ga jij het kruisje ophalen?
pi_125642730
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Iwanius het volgende:
En voor de hoeveelste keer ga jij het kruisje ophalen?
Het is mijn eerste poging :P
pi_128782278
Het komt nu wel eng dichtbij :P. Heb wel min of meer vertrouwen maar het gaat wel zwaar worden..
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:39:38 #32
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_128783254
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:15 schreef 99.999 het volgende:
Het komt nu wel eng dichtbij :P. Heb wel min of meer vertrouwen maar het gaat wel zwaar worden..
Veel getraind?

Laat het je gebeuren. Geniet van wat er om je heen gebeurt, praat tegen alles wat twee benen heeft en de kilometers vliegen onder je zolen heen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_128785463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Veel getraind?

Laat het je gebeuren. Geniet van wat er om je heen gebeurt, praat tegen alles wat twee benen heeft en de kilometers vliegen onder je zolen heen.
Dank voor de tips!

Heb redelijk wat getraind maar het zal alsnog wel lastig genoeg worden :D
pi_128829496
Ik loop ook mee maar ik heb 0,0 trainingskilometers in de benen. :P
Edensnator over 'n out
pi_128831652
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2013 07:01 schreef 99.999 het volgende:

Dank voor de tips!

Heb redelijk wat getraind maar het zal alsnog wel lastig genoeg worden :D
redelijk getraind klinkt als weinig hoopvol. Klinkt als: " ik heb wat gedaan maar m.i. niet genoeg om gerust te zijn. "

Troost je,je bent niet de eerste of de laatste die gezonde spanning heeft voor zo een evenement.
Bedenk maar zo dat jij de enige bent die dit moet gaan doen,niemand dwingt je dit te behalen dan alleen jij en je doet alleen jezelf een plezier mee.

Geniet van je omgeving,ga er in op, loop desnoods met anderen mee, en zet het verstand op 0.
De eerste twee dagen zullen voor jou te doen zijn de derde dag is het breekpunt vaak en als je die overleeft,dan is de vierde dag een eitje want die dag is een groot feest waar je als het ware wordt gedragen door de mensenmassa.
pi_128832591
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:56 schreef Iwanius het volgende:

[..]

redelijk getraind klinkt als weinig hoopvol. Klinkt als: " ik heb wat gedaan maar m.i. niet genoeg om gerust te zijn. "

Troost je,je bent niet de eerste of de laatste die gezonde spanning heeft voor zo een evenement.
Bedenk maar zo dat jij de enige bent die dit moet gaan doen,niemand dwingt je dit te behalen dan alleen jij en je doet alleen jezelf een plezier mee.

Geniet van je omgeving,ga er in op, loop desnoods met anderen mee, en zet het verstand op 0.
De eerste twee dagen zullen voor jou te doen zijn de derde dag is het breekpunt vaak en als je die overleeft,dan is de vierde dag een eitje want die dag is een groot feest waar je als het ware wordt gedragen door de mensenmassa.
We lopen sowieso al met een groepje van 5 waarvan ik zeker niet de minste ben. Heb wel vertrouwen maar pijn gaat het zeker doen :D
pi_128931531
Denk maar zo: Eerst aanhef is altijd de moeilijkste en daar moet je even overheen.

Wij zijn volgende week ook in Nimwegen bij o.a. vrienden dus mij benieuwen. :s)
pi_128963647
De eerste etappe van de vierdaagsefeesten was in elk geval succesvol!
pi_128970361
:D Feesten zijn altijd succesvol. Mij benieuwen wie er morgenochtend vroeg fris en wel aan de start verschijnt en een goede start maakt.

Het zal i.i.g. niet aan het weer liggen.
pi_129151559
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:22 schreef 99.999 het volgende:
De eerste etappe van de vierdaagsefeesten was in elk geval succesvol!
En heb je het gehaald?(en wat waren de ervaringen van de laatste dag?)
pi_129151786
Gehaald. Laatste dag was wel aardig maar de pakweg laatste 7 km duurden wel heel lang. Dan wil je klaar zijn en lukt genieten ook niet echt meer. We waren ook wat laat doordat een van onze groep nog wat behandeling nodig had en dan ben je wel heel lang onderweg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')