Je vraagt ook om de verkeerde plaat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Iwanius het volgende:
" Het leven is goed in het Brabantse land "
nou wil ik niet zeiken over limburg, ik woon er nota bene zelf, maar noem mij een liedje dat net zo catchy is als het leven is goed in het Brabantse land en dat specifiek over limburg gaat?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
Is dan ook gewoon een kutnummer. Vraag dan Brabant van Guusje Meeuwis aan.
Kwestie van geduld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou wil ik niet zeiken over limburg, ik woon er nota bene zelf, maar noem mij een liedje dat net zo catchy is als het leven is goed in het Brabantse land en dat specifiek over limburg gaat?
eh... oh ja. maar dat vind ik persoonlijk nogal een kutnummer, maar objectief gezien heb je wel gelijk denk ik.quote:
euh... tulpen uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
Zijn er eigenlijk geen nummers over de Hollandse provincies?
In het Westen hebben we steden. Dus is niet nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
Zijn er eigenlijk geen nummers over de Hollandse provincies?
Maar dat gaat niet over de hele provincie.quote:
Toch jammer, we zouden ons eens moeten verenigen en een nummer voor heel Holland moeten maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het Westen hebben we steden. Dus is niet nodig.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
heeft Noord Holland eigenlijk uberhaupt een volkslied? Ik ben daar opgegroeid, maar ik zou het niet weten...
omg. zelfs nog een special mention voor de streek waar ik opgegroeid benquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar zwart-wit-rode koeien.
GE KEN DE GROETE UIT BRABANT KRIJGEN, KUT!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:26 schreef L3IPO het volgende:
Mensen die een neuk geven om hun provincie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |