Het is een gewoon griepje. Die pogingen tot massahysterie zijn echt te zielig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef ShadyLane het volgende:
Er is een Britse soldaat met griepverschijnselen en ik snap dat ze graag even willen onderzoeken of het de Mexicaanse griep is en hem tot die tijd effe apart hebben gezet, maar moet dit nou landelijk op de voorpagina van nu.nl? Niet effe eerst afwachten of het niet gewoon een griepje of brak dagje is?
Veel succes vandaag allemaal, ik ga jullie steunen in Wijchen. De tweede dag vond ik zelf destijds het zwaarst. Heb je deze volbracht dan gaat het allemaal wel lukken.
Neem ook aan dat jij eerder dan een uur of 13.00 daar voorbij bent gekomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef Houniet het volgende:
Zo, de tweede dag zit er op.
Anderhalf uur eerder binnen dan gisteren. Het ging erg goed, alleen de eerste 2 uur waren zwaar.
Toppertje hier, nu lekker slapen en op naar Groesbeek en vrijdagavond.
@ Yash: Ik heb je niet gezien.
@ Sjeen: vrijdag heb ik een wit tommy hilfiger shirt aan, wat er groot op staat.
Tot morgenavond.
Ik sta als het goed is aan de scheidingswegquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef Houniet het volgende:
Anderhalf uur eerder binnen dan gisteren. Het ging erg goed, alleen de eerste 2 uur waren zwaar.
@ Sjeen: vrijdag heb ik een wit tommy hilfiger shirt aan, wat er groot op staat.
Tot morgenavond.
jammer, je kan in iedergeval kijken of je morgen nog kan starten. Als je tijdens de etappe uitvalt is het minder.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:29 schreef Orealo het volgende:
Ik ben weer thuis, en dus één van de uitvallers.. Tsjonge jonge, wat een opgaaf is dat. De laatste paar kilometers hebben me gesloopt. Wel uitgelopen, maar de lol was eraf. Naar huis gegaan, leuke herinneringen opgedaan.
Stiekem een beetje trots, maar ook een beetje beschaamd. Maar wat een avontuur is dat zeg!!
Rond 1500 uur ongeveerquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neem ook aan dat jij eerder dan een uur of 13.00 daar voorbij bent gekomende muziek kwam namelijk pas wat later
Morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik sta als het goed is aan de scheidingsweg
Dan moet er toch allang muziek zijn geweest daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rond 1500 uur ongeveer.
[..]
Morgen?
Het was wel een vet sfeertje in Lentquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moet er toch allang muziek zijn geweest daar
quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef Houniet het volgende:
Tot morgenavond.
Is ook niet het zwaarste stuk, dat is in mijn ogen toch echt dat geestdodende gedeelte op de tweede dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:31 schreef Houniet het volgende:
Verder goed uitgelopen, die 7 heuvels. Valt allemaal reuze mee!
Ik vond het stuk over de dijk bij Lent zo'n intens ellendig stuk... in de verte zie je de Waalbrug liggen alleen mag je er nog 10 km naar toe slingerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Is ook niet het zwaarste stuk, dat is in mijn ogen toch echt dat geestdodende gedeelte op de tweede dag.
En als je pech heb zit je midden in de grote groep en dat is niet fijn lopen. Die eerste dag zorg ik altijd dat ik vanaf de start tot aan Elst aan 1 stuk loop. In Elst een kwartier pauze en daarna tot aan de laatste rustpunt voor Oosterhout. Zo ben ik in ieder geval voor de meute uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vond het stuk over de dijk bij Lent zo'n intens ellendig stuk... in de verte zie je de Waalbrug liggen alleen mag je er nog 10 km naar toe slingeren
Waarvanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef FP128 het volgende:
[..]
en zorg je dan dat er ook een foto van wordt gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |