mensen die ik ken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
Ken al 4 mensen die mee gaan lopen, en zoals elk jaar zal ik ze weer gaan aanmoedigen
dit jaar gaat ie voor de combiquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:
Houniet, wil je niet meer feesten?
de 4 kroegentochtquote:
Van valkhof naar kronenburg via de markt en terug!quote:
Haha jawel man, knetters goedkoop! Na 2 bier dronkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:Houniet, wil je niet meer feesten?
quote:Aantal inschrijvingen ontvangen in de eerste inschrijfperiode: 29.665. Aantal startbewijzen beschikbaar voor periode 2: 15.335.
Aantal inschrijvingen ontvangen in tweede periode tot en met 6 april (24.00): 18.889.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Swine het volgende:
been there, done that![]()
Vierdaagse is stoer! Dit jaar zeker niet.
Ik loop 'm echt niet... vind 7 keer uitlopen wel primaquote:
7 keer?! Netjes hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik loop 'm echt niet... vind 7 keer uitlopen wel prima
Maar, met een beetje geluk zijn we er wel weer dit jaar, aan het begin van de Annalaan net na de laatste militaire rustpost.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ooit nog wel 's een keer, maar niet dit jaar, aangezien ik op de donderdag die week gatrouwen
![]()
ja.. voorgaande jaren waren we op vakantiequote:
Maar jullie trouwen dus niet in Nijmegen of omgeving neem ik aanquote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. voorgaande jaren waren we op vakantiekortom, ik heb nog nooit de vierdaagsefeesten meegemaakt
maar ik kan nu iig zaterdag tot en met dinsdag zeker wel
nope, groenlooooooooooooquote:Op zondag 11 april 2010 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar jullie trouwen dus niet in Nijmegen of omgeving neem ik aan
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:06 schreef Happel het volgende:
Kut, ingeloot.
Proficiatquote:
er is nog helemaal geen bloesemquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:49 schreef loowie het volgende:
Nog mensen die morgen evt. als oefening de Bloesemtocht lopen?
Ik loop morgen de 40 km. en start om 07.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |