Kun je je niet als groep inschrijven?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of zoals wij met z'n tweeën, en dan één wel en de ander niet...
Nope.quote:
quote:2. Voorwaarden voor een groep
Een groep bestaat bij de start uit minimaal elf op naam ingeschreven deelnemers.
Ja dat. Ik zag een man die zich samen met zijn vrouw had ingeschreven. Hij was uitgeloot, zij was ingeloot....quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of zoals wij met z'n tweeën, en dan één wel en de ander niet...
Inderdaad. Al heb je dezelfde achternaam. Maakt niets uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef childintime het volgende:
Oke, maar met dezelfde adressen wordt dus geen rekening gehouden? Dus als ik ons inschrijf (beiden andere achternaam) zou het kunnen zijn dat de 1 wel wordt ingeloot en de ander niet?
Jep. Maar bekijk het andersom... als een gezamenlijke inschrijving voorrang krijgt, gaat voortaan iedereen gezamenlijk inschrijven, ook al kent men elkaar niet, puur omdat men dan voorrang krijgt. Dan heb je uiteindelijk alsnog een probleem (want na enkele jaren schrijft niemand meer individueel in en moet je alsnog loten).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef childintime het volgende:
Dat is mooi waardeloos. Op die manier zullen er wel heel wat inschrijvingen verloren gaan.
Er zou een inschrijving kunnen zijn waarbij je dan aangeeft met hoeveel je inschrijft (wij dus 2 in dit geval). Als we inschrijven gaan we of allebei wel, of allebei niet. Voor ons beiden de eerste keer en we gaan dus niet lopen aleen maar voor de lol. We willen wel heel graag dat kruisjequote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Maar bekijk het andersom... als een gezamenlijke inschrijving voorrang krijgt, gaat voortaan iedereen gezamenlijk inschrijven, ook al kent men elkaar niet, puur omdat men dan voorrang krijgt. Dan heb je uiteindelijk alsnog een probleem (want na enkele jaren schrijft niemand meer individueel in en moet je alsnog loten).
Ben ook van plan om m te lopen. Wil eigenlijk vandaag beslissen of ik m ga lopen, ligt aan een vriend van mij. Als het doorgaat ga ik vanaf volgende week trainenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
Ik wil 'm gaan lopen dit jaar. Heb al goede wandelschoenen gekocht en gestart met trainen. Al meer users?
Ik kom wel zwaaienquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
*kick*
Ik wil 'm gaan lopen dit jaar. Heb al goede wandelschoenen gekocht en gestart met trainen. Al meer users?
HAHAHAHquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef Bartisik het volgende:
Ik wil dit jaar ook eens mee gaan doen, mijn 1ste halen![]()
Nu alleen hopen dat een van mijn luie vrienden meeloopt, anders mag ik ook nog alleen lopen![]()
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
HAHAHAH
Je loopt nooit alleen! Dus geen smoesjes!
Ik liep liever 'alleen' eigenlijk. Maar nu liep ik wel luxe, met om de 10km een verzorgingspost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.
,,Alleen" is veel gemakkelijker hoef je je niet aan te passen aan het tempo van je groep.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor het eerst 'alleen' gelopen, dat vond ik toch wel een stuk saaier hoor. Zeker als je pijn enzo hebt, dan heb je niet zo'n zin om vreemden aan te gaan spreken. Ik vind het geen aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |