quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef kciR het volgende:
Heeft iemand deze mixtape al gezien; Converse Mixtape
Het is wel een beetje reclame voor Converse, maar daar merk je niets van, gewoon gratis te downloaden zonder poespas. En wat er opstaat? (Indie)bandjes uit de Lage Landen (Nederland + België), zoals El Pino, Moss, Daily Bread en Triggerfinger. Volgens mij geen nieuwe nummers, maar best aardig..
Mooie eer van Wilco! Wat een geniale band is het toch!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef Grobbel het volgende:
Nu het centrale Wilco topic met de vergelijkbare naam toch bijna vol is, lijkt het me goed om die plaat nog wat langer te eren.
Er is wel een nieuwe van These New Puritains, maar hij moet je liggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:53 schreef chansadres het volgende:
Nog weinig Indie gezien in deze 1e maand van het nieuwe decennium. Rustig voor de storm?
Team William, die heb ik nog in Bibelot gezien in het voorprogramma van De Staat. Was een goed optreden, maar de toetsenist had duidelijk een slokje/snuifje teveel op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef methodmich het volgende:
Mwah...
Adam Green
Get Well Soon
Spoon
Lyenn
Thus: Owls
Team William
Silver Mt Zionquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef methodmich het volgende:
Mwah...
Adam Green
Get Well Soon
Spoon
Lyenn
Thus: Owls
Team William
Grappig, wilde net gaan typen dat ik Caribou beslist nog een keer wil zien (vorige keer kon ik niet zo goed van de show genieten) en toen ik zojuist op last.fm keek kreeg ik toch wel een spontane golf van blijschap nu hij 21 april in de Paradiso staatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:07 schreef Z het volgende:
Ik vind Caribou wel goed live maar ik heb aanzienlijk betere live acts gezien.
Probeer 'Milk of Human Kindness' anders eens. Die is echt fantastisch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dat vorige album van Caribou wel een paar keer geluisterd maar het is nooit echt blijven hangen bij me
yessirquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Probeer 'Milk of Human Kindness' anders eens. Die is echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |