Naar 't Buitenbeentje geweest.quote:
okquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naar 't Buitenbeentje geweest.
Het klonk wel gezellig ja.quote:
o ben je er wel langs geweest dan ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klonk wel gezellig ja.
Vandaag uitbrakken. Ben gewoon stukken kwijt van gisteren.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Guard het volgende:
Ik ben niet begonnen aan het tweede semester hoor...
ikke ook nietquote:
pfff, sorry hoor maar ik zal zeggen:quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Vriendje van m'n zusje had zaterdagavond op een feest een beetje lopen kloten met andere meisjes. Hij is zo jaloers als de pest, als m'n zusje maar met één onbekende jongen staat te praten met het uitgaan dan wil ie die jongen al in elkaar rossen, maar toen mijn zusje even aangaf dat ze het niet tof vond hoe hij deed, greep ie d'r bij de keel :/. Vervolgens kwam een vriend ertussen, toen greep ie die bij de keel, toen kwam er nog een volwassen kerel tussen, greep ie dié weer bij de keel, en toen hebben ze hem buiten gezet.
En mijn zusje nog in d'r MSN naam zetten: "Vandaag 1 jaar met ... (L)". Hoe fucking blind is ze? Damn.
heel blind...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Vriendje van m'n zusje had zaterdagavond op een feest een beetje lopen kloten met andere meisjes. Hij is zo jaloers als de pest, als m'n zusje maar met één onbekende jongen staat te praten met het uitgaan dan wil ie die jongen al in elkaar rossen, maar toen mijn zusje even aangaf dat ze het niet tof vond hoe hij deed, greep ie d'r bij de keel :/. Vervolgens kwam een vriend ertussen, toen greep ie die bij de keel, toen kwam er nog een volwassen kerel tussen, greep ie dié weer bij de keel, en toen hebben ze hem buiten gezet.
En mijn zusje nog in d'r MSN naam zetten: "Vandaag 1 jaar met ... (L)". Hoe fucking blind is ze? Damn.
Ja, het dooit goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Guard het volgende:
dooit best hard volgens mij... Sneeuw verdwijnt hier zienderogen, zal het vannacht wel glad worden..
* Guard kan nu een heel flauwe opmerking plaatsen over Heerle, maar laat dat achterwegequote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef automatic_ het volgende:
Bij R'daal had ik net sneeuw en hoe verder ik richting Heerle ging, des te meer regen
Maak maar!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard kan nu een heel flauwe opmerking plaatsen over Heerle, maar laat dat achterwege
Sneeuw, ijs en zonquote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef styliste het volgende:
Ik was al in de war maar t weer maakt t r niet veel beter op. Wat wil ie nou? Sneeuw? Regen? Zon? IJs?
Zon aub.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef styliste het volgende:
Ik was al in de war maar t weer maakt t r niet veel beter op. Wat wil ie nou? Sneeuw? Regen? Zon? IJs?
Best wel ja!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef Guard het volgende:
"Heerle is zo deprimerend dat zelfs een sneeuwbui ervan gaat huilen"Best sneue uitspraak
Waarom hebben wij dan nu een zonnetje?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar ja je kunt het niet ontkennen...
Hier al de hele tijd zonquote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
omdat die in hier nu ook schijnt? net volle bak sneeuw en nu weer zon..
quote:Carnaval is een orgie van 'zuipen, vreemdgaan en kutmuziek', die stelling ondersteunt zestig procent van de mensen die op de speciale carnavalpoll stemden.
Twintig procent vindt carnaval een geweldig feest. De rest heeft geen of een andere mening. Duidelijk is dat er geen gulden tussenweg is: of je vindt het ruk of je vindt het geweldig. Mailgozer zegt: "Carnaval zou je kunnen zien als het suikerfeest van de rooms katholieken."
Metalfreak vindt: "Het overgrote merendeel van Fok! snapt het hele feest dus niet. Maakt niet uit, laat ons Limburgers maar gewoon feesten en kom ons vooral niet vervelen in die tijd." En Signe heeft carnavaltraumas: "Ik ben als kind ook ooit eens gedwongen om prins carnaval te zijn op de lagere school, daarvoor had ik er al een hekel aan, nu helemaal. Die muziek is ook enorm kut, zelfs met teveel alcohol op."
Dat was toen misschien twee minuten & rond 12.30quote:
proberen weg te komen! en anders gewoon je rem vol erop.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje hč. Stel; je staat stil op de snelweg en er komt iemand aanrijden die niet remt (of kan remmen). Wat is dan verstandig om te doen? Gewoon normaal remmen, rem + koppeling of je handrem aantrekken? Of maakt het allemaal geen reet uit? het is natuurlijk om te voorkomen dat je doorschiet
In een file is dat vrij lastig hčquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
proberen weg te komen! en anders gewoon je rem vol erop.
Tjah, dat is een conclusie van een poll van fokquote:
En daarom moet je dus zorgen dat je altijd een meter of 5 hebt zodat je de kant in kan rijden! Zelf een keer gehad dat een vrachtwagen het niet ging halen qua remmen, gas geven en de vluchtstrook op, die klapte mooi op die andere vrachtwagen voor me. Sindsdien ga ik ook niet meer achter een vrachtwagen staan zonder een flinke afstand.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In een file is dat vrij lastig hč![]()
Ik vroeg het mij vandaag opeens af eigenlijk.
ik heb vaak ook nog wel een metertje of 3 4 tussenruimte.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
als je btw niet weg kan, dan voet op de rem, handen van het stuur (of althans je duimen aan de buitenkant) en je hoofd tegen de steun!
Laten we even heel eerlijk zijn. Als je in de file staat en je laat een gat vallen, dan komt de volgende er al voorbij. Oké, als je op de rechterbaan staat, dan kan je inderdaad nog wel uitwijken, maar links is dat vaak lastigerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En daarom moet je dus zorgen dat je altijd een meter of 5 hebt zodat je de kant in kan rijden! Zelf een keer gehad dat een vrachtwagen het niet ging halen qua remmen, gas geven en de vluchtstrook op, die klapte mooi op die andere vrachtwagen voor me. Sindsdien ga ik ook niet meer achter een vrachtwagen staan zonder een flinke afstand.
Oja, dat is wel een goedequote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
als je btw niet weg kan, dan voet op de rem, handen van het stuur (of althans je duimen aan de buitenkant) en je hoofd tegen de steun!
links heb je nog altijd wel wat ruimte en op moment dat jij zover mogelijk naar links gaat dan gaat diegene achter je wel naar rechts en mist jou dan als het goed is. Oftewel gewoon zorgen dat je ruimte hebt! En als er dan mensen in het gat duiken, dan gewoon weer rustig aan doen...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laten we even heel eerlijk zijn. Als je in de file staat en je laat een gat vallen, dan komt de volgende er al voorbij. Oké, als je op de rechterbaan staat, dan kan je inderdaad nog wel uitwijken, maar links is dat vaak lastiger
[..]
Oja, dat is wel een goede
Dat dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik sta meestal al vrij ver naar links, om naar voren te kijken. dan weet ik tenminste wat de auto 3 of 4 verder doet. Zeker bij langzaam rijdend verkeer erg fijnquote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
links heb je nog altijd wel wat ruimte en op moment dat jij zover mogelijk naar links gaat dan gaat diegene achter je wel naar rechts en mist jou dan als het goed is. Oftewel gewoon zorgen dat je ruimte hebt! En als er dan mensen in het gat duiken, dan gewoon weer rustig aan doen...
Die 2 zitten toch tegenover elkaar dus da's niet zo moeilijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ben je er wel langs geweest dan ?
o ok haha,quote:Op maandag 1 februari 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die 2 zitten toch tegenover elkaar dus da's niet zo moeilijk.
Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok haha,
als je ff tent in was gelopen had je me wel kunnen zien
ach gewoon mee naar binnen trekkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.
Had gekund ja, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gewoon mee naar binnen trekken
Vandaar dat je ook in het buitenbeentje zat...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.
Ach jah, je hebt wel mee kunnen genieten van de orkestenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar toch maar niet gedaan.
Die heb ik dus gezien, was echt leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook in het buitenbeentje zat...
Ik zie overigens net dat ik Bradley's circus hebt gemist bij het buitenbeentje
Uur of 4/5 tot eh...geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, je hebt wel mee kunnen genieten van de orkesten
hoe laat tot hoe laat heb je er ongeveer gezeten ?
Ja ik ben bij hun cd presentatie in La Vida geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik dus gezien, was echt leuk.
ok ik ben tegen 17:30 weggegaanquote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uur of 4/5 tot eh...geen idee eigenlijk.Uur of 10 denk ik.
Ah ok.quote:
quote:
Niks PM, wie A zegt...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch allemaal verstandig doen de laatste tijd... *zucht*
doe s via PM dan.. want niet eerst nieuwsgierigheid opwekken en dan doen alsof je neus bloed he?
Je vroeg er zelf omquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak maar!
liever regen dan sneeuw![]()
Dat kan ik niet doenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch allemaal verstandig doen de laatste tijd... *zucht*
doe s via PM dan.. want niet eerst nieuwsgierigheid opwekken en dan doen alsof je neus bloed he?
Nopequote:Op maandag 1 februari 2010 17:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Niks PM, wie A zegt...
Kom op Kiddow, spill it...
Oeh lekker! Wanneer vertrek je naar Praag?quote:
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregelquote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh lekker! Wanneer vertrek je naar Praag?
Leuk man! Veel plezier alvastquote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregel
Leuk joh! Hoelang ging je?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregel
Lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdag heen en zondagmiddag weer terug, dus 5 dagen
Te koud..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
LekkerHoe is het weer daar eigenlijk?
Och niets wat je hier ook niet gewend bent...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Te koud..
http://www.zoover.nl/tsjechie/praag-en-omgeving/praag/weer
Hehe, dat is waarquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Och niets wat je hier ook niet gewend bent...
Het zal idd een beetje dezelfde temperatuur zijn als hier. Zal me heus wel vermakenquote:
Dat zal vast wel goedkomen jaquote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het zal idd een beetje dezelfde temperatuur zijn als hier. Zal me heus wel vermaken
Hai! Leuk gehad?quote:
lol wat een attractie is datquote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hai! Leuk gehad?
Mm, maar eens slapen eerst serie kijken dan slapen. Morgenvroeg naar het CBR voor zusje, daarna afzetten in DB en daarna door naar Tilburg, dan weer terug.. lekker in de spits over dat gekke verkeersplein in DB (d'n deze).. Ik kan er niks aan doen maar ik vind het maar een gekke bedoeling
.
Over 2 weken is dit al de laatste dag van carnavalquote:
maar ???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
ik had een uur geleden al aan t schilderen willen zijn...
geluksvogel, ik vrijdag over een weekquote:
Dan zit de mijne er alweer bijna opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geluksvogel, ik vrijdag over een week
Ik ga morgen schilderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
ik had een uur geleden al aan t schilderen willen zijn...
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voorquote:
Oeee tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voor.
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelenquote:
Oja! Moet nog even House "kopen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelen
Meh, liever niet. Ik heb nog een heel huis te gaan. Ik probeer het maar positief te benaderen en kijk uit naar het resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef styliste het volgende:
[..]
als je zo graag wilt, ik heb nog wel een kwast en een roller over hoor...
Tjah, flatje van zusquote:
Rippen van YouTubequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
Wat auto zegt, binnen minuut gebeurdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Tering, mijn internet is traag op mijn laptop!
Het stomme is dat het op mijn telefoon gewoon normaal is & wanneer ik ergens anders verbinding maak met een draadloos netwerk, dan is hij wel gewoon snel.
Met andere woorden; ik denk dat het wel aan mijn internet ligt, maar dan wel speciaal op de laptop
Dat moet ik nog even testenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?
Echt irriquote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Guard het volgende:
zo weer thuis, lekker op de fiets door de lichte regen...
Verbazingwekkend wat een lelijke gezichten mensen, die fietsen in de regen, toch kunnen trekken.
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaTrek jij dan een vrolijk, mooi gezicht als je door de regen fietst?
Hehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...
En heb je wel zin om iets te halen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft honger en geen zin om te koken..
Nee ook niet, wil het huis niet meer uit voordat mn pa me komt ophalen vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En heb je wel zin om iets te halen?
Hoelaat komt hij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee ook niet, wil het huis niet meer uit voordat mn pa me komt ophalen vanavond
Geen idee, hij is om 21.00 uur klaar en dan haalt ie eerst mn vriendin op in Bavel en dan moi hieroo in Tilly. Ligt op weg naar Oirschot dusja..quote:
Dan zou ik maar iets bestellen, want dan moet je nog lang wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, hij is om 21.00 uur klaar en dan haalt ie eerst mn vriendin op in Bavel en dan moi hieroo in Tilly. Ligt op weg naar Oirschot dusja..
zenk joe!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef Stuurloos het volgende:
AUB styliste: http://mfi.re/?nj2nnnoqnkm
Is gebeurd, New York Pizza zal blij met me zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar iets bestellen, want dan moet je nog lang wachten
Ur welcome!quote:
Ik wel, het moet zo onaangenaam mogelijk zijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...
Of je motorrijbewijs halen en een motor kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou niet van files. en niet van langzaamrijdend verkeer. en niet van telkens schakelen.
conclusie: ik moet later echt een automaat nemen.
Gaarne alleen wel mooie vrouwen! Van het telefoonnummer van een zeekoe wordt niemand gelukkig..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef existenz het volgende:
Als alle mannelijke studenten nu eens weer goed hard gaan studeren, dan hoef ik zaterdags niet in de rij te staan voor de kroeg en zijn er alleen nog maar vrouwen. Dat lijkt mij een prima plan
Truequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Gaarne alleen wel mooie vrouwen! Van het telefoonnummer van een zeekoe wordt niemand gelukkig..
En, smaakte het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Is gebeurd, New York Pizza zal blij met me zijn
Eén grote ijsbaan hier inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
als nu gewoon een natuurkundige regel is:
na regen NIET vriezen.
scheelt mij weer tijd om thuis weg te kunnen ...
Laat staan om de auto OPEN te krijgen hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eén grote ijsbaan hier inderdaad.
Gezelligquote:
succes met Adobe After Effects...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil een aflevering van een serie in stukjes knippen, daarbij wil ik het geluid weghalen en tenslotte wil ik een personage wegknippen uit de aflevering. Iemand enig idee of daar (gratis?) programma's voor zijn? Als het te moeilijk is moet ik anders maar een ander project gaan zoeken, haha.
Nee, ik wil echt een personage weghebben. Het mag best een zwarte bewegende vlek worden, als je maar niet de huidskleur en het geslacht van die persoon kan zien. Kortom ik wil gewoon een vierkant zwart blok ofzo eroverheen plakken, bij wijze van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
succes met Adobe After Effects...
In welke zin wil je personage wegknippen? Dat die gewoon uit het beeld verdwenen is? Dan moet je toch echt flinkgaan zitten puzzelen, want dan moet je ook nog het ontstane gat wegpoetsen.
Wil je alleen een scene verwijderen voor bijvoorbeeld een quiz ofzo dan kan jehet gewoon doen met Windows Movie Maker
Dan moet je toch echt met after effects gaan werken denk ik... Kunt ook met moviemaker wel een soort tekst erin gooien die je dan op de personage gaat houden, maar dat is echt frame voor frame gaan knippen en plakken!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een personage weghebben. Het mag best een zwarte bewegende vlek worden, als je maar niet de huidskleur en het geslacht van die persoon kan zien. Kortom ik wil gewoon een vierkant zwart blok ofzo eroverheen plakken, bij wijze van.
Mja, kortom, te moeilijk.. ken dat programma verder niet, dus dat gaat me teveel tijd kosten. Thanks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt met after effects gaan werken denk ik... Kunt ook met moviemaker wel een soort tekst erin gooien die je dan op de personage gaat houden, maar dat is echt frame voor frame gaan knippen en plakken!
Haha, dat schoot lekker opquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Laat staan om de auto OPEN te krijgen haha
was vanmorgen 5 min bezig.
loop naar buiten naar auto: Dichtgevroren. ik sla paar keer nog niks.
ik naar binnen spuitbusje voor de ramen, daarna nog beetje op de rand slaan en toen pas open haha
Oeh, wat heeft hij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff wat een dag zeg ....
ivm telefoontje was ik van EHV deur brandweerkazerne, tot aan thuis voor de deur, in 30 minuten.
Vader belde op, moest met spoed naar ziekenhuis. moet nu paar dagen blijven ter controle
longemfyzeequote:
quote:
ehm jahquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Ben ik de eerste in dit topic?
al best wel oud eigenlijkquote:
Ik kan het wel vertellen voor Tilburgse kroegen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef PimMerel het volgende:
Aangezien ik het Den Bosch topic niet kan vinden, weet iemand of er kroegen in Den Bosch zijn die Guinness serveren?
geinigquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
mag nog steeds best wel vrolijk toch?
Idd.. Daarom moeten die bossenaren hier ook niet komen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan het wel vertellen voor Tilburgse kroegen....
ze zijn jaloers op onsquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd.. Daarom moeten die bossenaren hier ook niet komen..
quote:
Flexquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef automatic_ het volgende:
Hoe is het met jullie?
Flexible ?quote:
Terugspoelen ?quote:
Ben je aan het klussen of...?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef styliste het volgende:
[..]
ik ook, en ik moet nog wel even...
vandaag geschilderd en vanavond ga ik koffie drinken en brainstormen en bijkletsen met een vriendin, dus dat zal wel een latertje gaan worden denk ik...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je aan het klussen of...?
Ooo, maar dat is wel gezellig vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:23 schreef styliste het volgende:
[..]
vandaag geschilderd en vanavond ga ik koffie drinken en brainstormen en bijkletsen met een vriendin, dus dat zal wel een latertje gaan worden denk ik...
Oeps...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:31 schreef aardappel het volgende:
bah bah, morgen tentamen -_- nog niet geleerd :p
Ja dat zeker!! ik heb er ook echt wel zin in!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, maar dat is wel gezellig vanavond
Het is maar goed dat ik niet zoveel SOGquote:
Mja dat snap ik!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja dat zeker!! ik heb er ook echt wel zin in!
Hehe, ach... Wie weet haal je het tochquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet zoveel SOG
Ik zou ff wachten met blij zijn totdat de wedstrijd voorbij isquote:
Vandaag even op routine dat tentamen maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:40 schreef aardappel het volgende:
Merge
Ja, deze.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef PimMerel het volgende:
Aangezien ik het Den Bosch topic niet kan vinden, weet iemand of er kroegen in Den Bosch zijn die Guinness serveren?
en gehaald *\o/*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag even op routine dat tentamen maken?
Moeten en leren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
Ik moet koffie gaan leren drinken.. Waar kan ik t best mee beginnen?
Waarom?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
Ik denk dat het beter is om het niet te leren drinken, haha. Als ik mijn moeder bekijk, die drinkt a) teveel koffie en b) ze heeft er een stalen slokpijp van gekregen volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef styliste het volgende:
word je barista?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef styliste het volgende:
Ik lust geen koffie maar ik vind dat als ik het mijn toekomstige klanten in vele varianten ga voorschotelen dat ik t op zijn minst zelf moet drinken..
Ach ik drink bij mijn klanten koffie varierend van afgewerkte motorolie die al 2 dagen op een warmhoudplaatje staat te pruttelen tot de heerlijkste versgemalen bonenmelange... Je went eraan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om het niet te leren drinken, haha. Als ik mijn moeder bekijk, die drinkt a) teveel koffie en b) ze heeft er een stalen slokpijp van gekregen volgens mij. Thee is veel beter voor je
. Ik blijf bij m'n thee
.
Oeeee, tofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
Als ik goed kijk, zie ik het weekend al aan komen in de verte
Ik ook.. Het is nog heel ver weg.. nog zeker 4 dagen werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
Doe m de groeten van me..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Guard het volgende:
dan is mijn weekend alweer voorbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ook.. Het is nog heel ver weg.. nog zeker 4 dagen werken
Dan zou ik het wel van belang vinden namelijk dat je iets over koffie weet, als je "gewoon" in de horeca werkt en cappuchino naar het terras moet brengen, dan vind ik niet dat je hoeft te weten hoe dat smaakt...quote:
Jij zult met carnaval wel vrij zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
dan is mijn weekend alweer voorbij![]()
on the plusside: dit weekend is drie dagen lang voor mij
Ik heb ma tot woe vrij genomen om het te ontvluchten, anders was ik gewoon gaan werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij zult met carnaval wel vrij zijn neem ik aan?
Werk, stappen met VRIENDEN!!!, dagje lammen, werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Guard het volgende:
En wat zijn de plannen voor dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen dagje Den Haag & zondagavond werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Guard het volgende:
En wat zijn de plannen voor dit weekend?
Den Haag, lang geleden dak daar ben geweest.. Kan me herinneren dat ik t toen nog best leuk vond daarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Morgen dagje Den Haag & zondagavond werken
Haha, Tikibad is inderdaad bij Duinrell, Wassenaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Den Haag, lang geleden dak daar ben geweest.. Kan me herinneren dat ik t toen nog best leuk vond daarEn Tikibad zit er vlakbij als het goed is
![]()
Supergaaf zwembad, van wat ik me er nog van kan herinnerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, Tikibad is inderdaad bij Duinrell, Wassenaar
Ik ben er nog nooit geweest..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Supergaaf zwembad, van wat ik me er nog van kan herinneren*iets met 15 jaar geleden met een railrunnerkaartje*
Ojee, wat deed je dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die hoogste/ snelste glijbaan heeft me toen veel pijn gedaan, dat weet ik nog wel
Auquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ervanaf glijden/ vallen, dat ding gaat 2 meter na de start als bijna 90 graden naar beneden
Hehe, dan is het goedquote:
Vast welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Guard het volgende:
Twijfel, ga ik vanavond nog even de stad in?
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ervanaf glijden/ vallen, dat ding gaat 2 meter na de start al, bijna 90 graden naar beneden
Mja dar heb ik ooit wel eens iets over gehoord volgens mijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet in.
Dat weet ik dan niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die ging toch ook een deel "onderwater"? Daar durfde ik niet in.
Idd. Maarja SGP CDA he...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
'Homojongeren moeten zich maandag ziekmelden'
Belachelijk,
echt belachelijk dat ze daar uberhoudt over durven te discusseren ....
gaan we terug in de tijd ofzo ?
Vanmiddag even mijn auto leeghalen (inc radio eruithalen), en vanavond/vannacht SuperBowl kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen?
Ben je al naar de bios geweest?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Vanmiddag even mijn auto leeghalen (inc radio eruithalen), en vanavond/vannacht SuperBowl kijken
volgende week zal het er ook wel niet van komen, carnaval enzo...quote:
Haha, nee dat zal dan wel nietquote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef Guard het volgende:
[..]
volgende week zal het er ook wel niet van komen, carnaval enzo...
komen er binnenkort trouwens nog mooie nieuwe films uit?
Wat denk jezelfquote:
Aan jou hoef ik het ook niet te vragenquote:
Kijk! Je kan nog vaak genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Guard het volgende:
Daybreakers, The book of Eli en Shutterisland lijken me wel wat (als is de laatste met Leo DiCaprio, niet mijn favoriete acteur als het op politierollen aankomt).
En Alice in Wonderland natuurlijk...
Uhuh, dat is het grootste probleemquote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Guard het volgende:
[..]
ja ik hoef "alleen maar" even te gaan
Mja gehandicapten carnaval, even mn neus laten zienquote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik het ook niet te vragen![]()
hehehe je kent het?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat is het grootste probleem
Dat is wel aardigquote:Op zondag 7 februari 2010 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja gehandicapten carnaval, even mn neus laten zien
Mja, ik zou wel vaker willen, maar ik ga niet alleenquote:
Nee alleen ga ik zeker niet nee...quote:Op zondag 7 februari 2010 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik zou wel vaker willen, maar ik ga niet alleen
Nee inderdaad, maar de meeste hebben niet zoveel zin om naar de bios te gaan, dus ja... Helaas!quote:
Ja tis nu ook weer niet dat ik iedere week of zo wil gaan, maar wel iets vaker als een a twee keer per jaar. Maar voor de meesten is dat wel genoeg, 1 a 2 keer.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar de meeste hebben niet zoveel zin om naar de bios te gaan, dus ja... Helaas!
Uhuh, dat is ook zo! Sommige films "moet" je gewoon in de bioscoop zien vind ikquote:Op zondag 7 februari 2010 15:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja tis nu ook weer niet dat ik iedere week of zo wil gaan, maar wel iets vaker als een a twee keer per jaar. Maar voor de meesten is dat wel genoeg, 1 a 2 keer.
En als je echt niemand kan vinden, kun je het altijd hier vragen, vast wel iemand die met je naar de bios wil gaan
Opofferen....quote:Op zondag 7 februari 2010 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, dat is ook zo! Sommige films "moet" je gewoon in de bioscoop zien vind ik
Ga jij je dan op offeren?
Ik ben al wel een keertje met hetzusjevan geweest
Ik denk dat het wel mee valtquote:Op zondag 7 februari 2010 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Opofferen....is het zo erg om met jou in de bios te zitten?
Hehehe dan wil ik me misschien wel opofferenquote:
Tof!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dan wil ik me misschien wel opofferen![]()
Ik ga nu even een poging wagen om mijn radio uit de auto te krijgen zonder het dash te beschadigen, anders is het straks weer donker en heb ik het nog niet gedaan...
Weet je een leuke TT voor de volgende?quote:
Nee, maak jij er maar 1quote:Op zondag 7 februari 2010 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet je een leuke TT voor de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |