Ik ga morgen schilderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
ik had een uur geleden al aan t schilderen willen zijn...
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voorquote:
Oeee tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voor.
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelenquote:
Oja! Moet nog even House "kopen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelen
Meh, liever niet. Ik heb nog een heel huis te gaan. Ik probeer het maar positief te benaderen en kijk uit naar het resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef styliste het volgende:
[..]
als je zo graag wilt, ik heb nog wel een kwast en een roller over hoor...
Tjah, flatje van zusquote:
Rippen van YouTubequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
Wat auto zegt, binnen minuut gebeurdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Tering, mijn internet is traag op mijn laptop!
Het stomme is dat het op mijn telefoon gewoon normaal is & wanneer ik ergens anders verbinding maak met een draadloos netwerk, dan is hij wel gewoon snel.
Met andere woorden; ik denk dat het wel aan mijn internet ligt, maar dan wel speciaal op de laptop
Dat moet ik nog even testenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?
Echt irriquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |