Ik ga morgen schilderenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef styliste het volgende:
ik had een uur geleden al aan t schilderen willen zijn...
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voorquote:
Oeee tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima. boodschappen gedaan. Toiletspullen zitten al in de ziploc, alleen mn kleren, laders etc nog pakken en dan zijn we er klaar voor.
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelenquote:
Oja! Moet nog even House "kopen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zo nieuwe aflevering van Heroes kijken als ie binnen is en met mn poesjes knuffelen
Meh, liever niet. Ik heb nog een heel huis te gaan. Ik probeer het maar positief te benaderen en kijk uit naar het resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef styliste het volgende:
[..]
als je zo graag wilt, ik heb nog wel een kwast en een roller over hoor...
Tjah, flatje van zusquote:
Rippen van YouTubequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
Wat auto zegt, binnen minuut gebeurdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:33 schreef styliste het volgende:
Weet iemand waar ik een mp3 of ringtone van jos van oss kan vinden?
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:07 schreef automatic_ het volgende:
Tering, mijn internet is traag op mijn laptop!
Het stomme is dat het op mijn telefoon gewoon normaal is & wanneer ik ergens anders verbinding maak met een draadloos netwerk, dan is hij wel gewoon snel.
Met andere woorden; ik denk dat het wel aan mijn internet ligt, maar dan wel speciaal op de laptop
Dat moet ik nog even testenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
en als je je laptop bekabeld thuis aansluit?
Echt irriquote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Guard het volgende:
zo weer thuis, lekker op de fiets door de lichte regen...
Verbazingwekkend wat een lelijke gezichten mensen, die fietsen in de regen, toch kunnen trekken.
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaTrek jij dan een vrolijk, mooi gezicht als je door de regen fietst?
Hehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...
En heb je wel zin om iets te halen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft honger en geen zin om te koken..
Nee ook niet, wil het huis niet meer uit voordat mn pa me komt ophalen vanavondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En heb je wel zin om iets te halen?
Hoelaat komt hij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nee ook niet, wil het huis niet meer uit voordat mn pa me komt ophalen vanavond
Geen idee, hij is om 21.00 uur klaar en dan haalt ie eerst mn vriendin op in Bavel en dan moi hieroo in Tilly. Ligt op weg naar Oirschot dusja..quote:
Dan zou ik maar iets bestellen, want dan moet je nog lang wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, hij is om 21.00 uur klaar en dan haalt ie eerst mn vriendin op in Bavel en dan moi hieroo in Tilly. Ligt op weg naar Oirschot dusja..
zenk joe!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef Stuurloos het volgende:
AUB styliste: http://mfi.re/?nj2nnnoqnkm
Is gebeurd, New York Pizza zal blij met me zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou ik maar iets bestellen, want dan moet je nog lang wachten
Ur welcome!quote:
Ik wel, het moet zo onaangenaam mogelijk zijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik trek me gewoon niets aan van de regen... ik ga iig niet over mijn stuur gebogen met kromme rug en lelijke grimas op mijn gezicht door de regen. Nat word je toch...
Of je motorrijbewijs halen en een motor kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hou niet van files. en niet van langzaamrijdend verkeer. en niet van telkens schakelen.
conclusie: ik moet later echt een automaat nemen.
Gaarne alleen wel mooie vrouwen! Van het telefoonnummer van een zeekoe wordt niemand gelukkig..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef existenz het volgende:
Als alle mannelijke studenten nu eens weer goed hard gaan studeren, dan hoef ik zaterdags niet in de rij te staan voor de kroeg en zijn er alleen nog maar vrouwen. Dat lijkt mij een prima plan
Truequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Gaarne alleen wel mooie vrouwen! Van het telefoonnummer van een zeekoe wordt niemand gelukkig..
En, smaakte het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Is gebeurd, New York Pizza zal blij met me zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |