Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok haha,
als je ff tent in was gelopen had je me wel kunnen zien
ach gewoon mee naar binnen trekkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.
Had gekund ja, maar toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gewoon mee naar binnen trekken
Vandaar dat je ook in het buitenbeentje zat...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar was, maar degene met wie ik was is niet echt zo'n carnavalsfreak.
Ach jah, je hebt wel mee kunnen genieten van de orkestenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar toch maar niet gedaan.
Die heb ik dus gezien, was echt leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook in het buitenbeentje zat...
Ik zie overigens net dat ik Bradley's circus hebt gemist bij het buitenbeentje
Uur of 4/5 tot eh...geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, je hebt wel mee kunnen genieten van de orkesten
hoe laat tot hoe laat heb je er ongeveer gezeten ?
Ja ik ben bij hun cd presentatie in La Vida geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik dus gezien, was echt leuk.
ok ik ben tegen 17:30 weggegaanquote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uur of 4/5 tot eh...geen idee eigenlijk.Uur of 10 denk ik.
Ah ok.quote:
quote:
Niks PM, wie A zegt...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch allemaal verstandig doen de laatste tijd... *zucht*
doe s via PM dan.. want niet eerst nieuwsgierigheid opwekken en dan doen alsof je neus bloed he?
Je vroeg er zelf omquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maak maar!
liever regen dan sneeuw![]()
Dat kan ik niet doenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef styliste het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen toch allemaal verstandig doen de laatste tijd... *zucht*
doe s via PM dan.. want niet eerst nieuwsgierigheid opwekken en dan doen alsof je neus bloed he?
Nopequote:Op maandag 1 februari 2010 17:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Niks PM, wie A zegt...
Kom op Kiddow, spill it...
Oeh lekker! Wanneer vertrek je naar Praag?quote:
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregelquote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh lekker! Wanneer vertrek je naar Praag?
Leuk man! Veel plezier alvastquote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Woensdagmiddag om 16.05 vliegen we. Morgen nog even boodschappen doen en mn koffer inpakken. We slapen morgenavond bij mn pa in Best, scheelt weer een hoop getrein en geregel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |