Naar 't Buitenbeentje geweest.quote:
okquote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Naar 't Buitenbeentje geweest.
Het klonk wel gezellig ja.quote:
o ben je er wel langs geweest dan ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het klonk wel gezellig ja.
Vandaag uitbrakken. Ben gewoon stukken kwijt van gisteren.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef Guard het volgende:
Ik ben niet begonnen aan het tweede semester hoor...
ikke ook nietquote:
pfff, sorry hoor maar ik zal zeggen:quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Vriendje van m'n zusje had zaterdagavond op een feest een beetje lopen kloten met andere meisjes. Hij is zo jaloers als de pest, als m'n zusje maar met één onbekende jongen staat te praten met het uitgaan dan wil ie die jongen al in elkaar rossen, maar toen mijn zusje even aangaf dat ze het niet tof vond hoe hij deed, greep ie d'r bij de keel :/. Vervolgens kwam een vriend ertussen, toen greep ie die bij de keel, toen kwam er nog een volwassen kerel tussen, greep ie dié weer bij de keel, en toen hebben ze hem buiten gezet.
En mijn zusje nog in d'r MSN naam zetten: "Vandaag 1 jaar met ... (L)". Hoe fucking blind is ze? Damn.
heel blind...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Vriendje van m'n zusje had zaterdagavond op een feest een beetje lopen kloten met andere meisjes. Hij is zo jaloers als de pest, als m'n zusje maar met één onbekende jongen staat te praten met het uitgaan dan wil ie die jongen al in elkaar rossen, maar toen mijn zusje even aangaf dat ze het niet tof vond hoe hij deed, greep ie d'r bij de keel :/. Vervolgens kwam een vriend ertussen, toen greep ie die bij de keel, toen kwam er nog een volwassen kerel tussen, greep ie dié weer bij de keel, en toen hebben ze hem buiten gezet.
En mijn zusje nog in d'r MSN naam zetten: "Vandaag 1 jaar met ... (L)". Hoe fucking blind is ze? Damn.
Ja, het dooit goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Guard het volgende:
dooit best hard volgens mij... Sneeuw verdwijnt hier zienderogen, zal het vannacht wel glad worden..
* Guard kan nu een heel flauwe opmerking plaatsen over Heerle, maar laat dat achterwegequote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef automatic_ het volgende:
Bij R'daal had ik net sneeuw en hoe verder ik richting Heerle ging, des te meer regen
Maak maar!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard kan nu een heel flauwe opmerking plaatsen over Heerle, maar laat dat achterwege
Sneeuw, ijs en zonquote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef styliste het volgende:
Ik was al in de war maar t weer maakt t r niet veel beter op. Wat wil ie nou? Sneeuw? Regen? Zon? IJs?
Zon aub.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef styliste het volgende:
Ik was al in de war maar t weer maakt t r niet veel beter op. Wat wil ie nou? Sneeuw? Regen? Zon? IJs?
Best wel ja!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef Guard het volgende:
"Heerle is zo deprimerend dat zelfs een sneeuwbui ervan gaat huilen"Best sneue uitspraak
Waarom hebben wij dan nu een zonnetje?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar ja je kunt het niet ontkennen...
Hier al de hele tijd zonquote:Op maandag 1 februari 2010 15:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
omdat die in hier nu ook schijnt? net volle bak sneeuw en nu weer zon..
quote:Carnaval is een orgie van 'zuipen, vreemdgaan en kutmuziek', die stelling ondersteunt zestig procent van de mensen die op de speciale carnavalpoll stemden.
Twintig procent vindt carnaval een geweldig feest. De rest heeft geen of een andere mening. Duidelijk is dat er geen gulden tussenweg is: of je vindt het ruk of je vindt het geweldig. Mailgozer zegt: "Carnaval zou je kunnen zien als het suikerfeest van de rooms katholieken."
Metalfreak vindt: "Het overgrote merendeel van Fok! snapt het hele feest dus niet. Maakt niet uit, laat ons Limburgers maar gewoon feesten en kom ons vooral niet vervelen in die tijd." En Signe heeft carnavaltraumas: "Ik ben als kind ook ooit eens gedwongen om prins carnaval te zijn op de lagere school, daarvoor had ik er al een hekel aan, nu helemaal. Die muziek is ook enorm kut, zelfs met teveel alcohol op."
Dat was toen misschien twee minuten & rond 12.30quote:
proberen weg te komen! en anders gewoon je rem vol erop.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
Even een vraagje hè. Stel; je staat stil op de snelweg en er komt iemand aanrijden die niet remt (of kan remmen). Wat is dan verstandig om te doen? Gewoon normaal remmen, rem + koppeling of je handrem aantrekken? Of maakt het allemaal geen reet uit? het is natuurlijk om te voorkomen dat je doorschiet
In een file is dat vrij lastig hèquote:Op maandag 1 februari 2010 15:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
proberen weg te komen! en anders gewoon je rem vol erop.
Tjah, dat is een conclusie van een poll van fokquote:
En daarom moet je dus zorgen dat je altijd een meter of 5 hebt zodat je de kant in kan rijden! Zelf een keer gehad dat een vrachtwagen het niet ging halen qua remmen, gas geven en de vluchtstrook op, die klapte mooi op die andere vrachtwagen voor me. Sindsdien ga ik ook niet meer achter een vrachtwagen staan zonder een flinke afstand.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In een file is dat vrij lastig hè![]()
Ik vroeg het mij vandaag opeens af eigenlijk.
ik heb vaak ook nog wel een metertje of 3 4 tussenruimte.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
als je btw niet weg kan, dan voet op de rem, handen van het stuur (of althans je duimen aan de buitenkant) en je hoofd tegen de steun!
Laten we even heel eerlijk zijn. Als je in de file staat en je laat een gat vallen, dan komt de volgende er al voorbij. Oké, als je op de rechterbaan staat, dan kan je inderdaad nog wel uitwijken, maar links is dat vaak lastigerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En daarom moet je dus zorgen dat je altijd een meter of 5 hebt zodat je de kant in kan rijden! Zelf een keer gehad dat een vrachtwagen het niet ging halen qua remmen, gas geven en de vluchtstrook op, die klapte mooi op die andere vrachtwagen voor me. Sindsdien ga ik ook niet meer achter een vrachtwagen staan zonder een flinke afstand.
Oja, dat is wel een goedequote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
als je btw niet weg kan, dan voet op de rem, handen van het stuur (of althans je duimen aan de buitenkant) en je hoofd tegen de steun!
links heb je nog altijd wel wat ruimte en op moment dat jij zover mogelijk naar links gaat dan gaat diegene achter je wel naar rechts en mist jou dan als het goed is. Oftewel gewoon zorgen dat je ruimte hebt! En als er dan mensen in het gat duiken, dan gewoon weer rustig aan doen...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laten we even heel eerlijk zijn. Als je in de file staat en je laat een gat vallen, dan komt de volgende er al voorbij. Oké, als je op de rechterbaan staat, dan kan je inderdaad nog wel uitwijken, maar links is dat vaak lastiger
[..]
Oja, dat is wel een goede
Dat dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik sta meestal al vrij ver naar links, om naar voren te kijken. dan weet ik tenminste wat de auto 3 of 4 verder doet. Zeker bij langzaam rijdend verkeer erg fijnquote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
links heb je nog altijd wel wat ruimte en op moment dat jij zover mogelijk naar links gaat dan gaat diegene achter je wel naar rechts en mist jou dan als het goed is. Oftewel gewoon zorgen dat je ruimte hebt! En als er dan mensen in het gat duiken, dan gewoon weer rustig aan doen...
Die 2 zitten toch tegenover elkaar dus da's niet zo moeilijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ben je er wel langs geweest dan ?
o ok haha,quote:Op maandag 1 februari 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die 2 zitten toch tegenover elkaar dus da's niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |