Neuh, blijf thuis, filmpje kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, klinkt inderdaad heel eenvoudig! Ga je vanavond niet meer weg?
quote:
Auwquote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, nu voel ik me enigszins zielig. Ben gister van de zolder afgevallen bij het werk.. De trap gleed zo onder me weg. Ben echt bont en blauw, overal grote blauwe plekken en ik ben zo stijf als een plank. En m'n gezicht is deels geel door de kaakchirurg. Is er een naam voor zoiets? Geen bad hairday maar een bad body day?
Is gewoon:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, nu voel ik me enigszins zielig. Ben gister van de zolder afgevallen bij het werk.. De trap gleed zo onder me weg. Ben echt bont en blauw, overal grote blauwe plekken en ik ben zo stijf als een plank. En m'n gezicht is deels geel door de kaakchirurg. Is er een naam voor zoiets? Geen bad hairday maar een bad body day?
Lekker veiligquote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Nah.. zo ben ik niet. Heb alleen wel last van m'n nek, wat me een beetje zorgen baart. Even in de gaten houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Lekker veiligkun je nog geld uit trekken met een beetje goede wil
!
Tja betaalde vrijedagen om dan series te kijken is ook meegenomenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nah.. zo ben ik niet. Heb alleen wel last van m'n nek, wat me een beetje zorgen baart. Even in de gaten houden. Achja, goed excuus om lekker met m'n hondje op bed series te gaan kijken
.
Ik weet toch nog niet of het iets ernstigs is of dat ik gewoon een spier verrekt hebquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
En voor je nek... Wel naar de dokter gaan en wel je werkgever aansprakelijk stellen. Mocht het iets ernstigs zijn dan kan je anders nergens aanspraak op maken! Voorzorg!
Nee klopt en juist daaromquote:Op zondag 31 januari 2010 15:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet toch nog niet of het iets ernstigs is of dat ik gewoon een spier verrekt heb.
Ik ben daar ook altijd erg laks in, terwijl ik wel weet dat het beter is om het wel te doenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
En voor je nek... Wel naar de dokter gaan en wel je werkgever aansprakelijk stellen. Mocht het iets ernstigs zijn dan kan je anders nergens aanspraak op maken! Voorzorg!
Ik heb mijzelf verborgen gehouden voor de oude buren die op visite kwamen, ik heb tennis gekeken & ben voor de studie bezig. Tot nu toe heb ik een pyjama dagquote:
Hehehe is het ook wel een dag voor, om de de hele dag in je pyama rond te hobbelenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf verborgen gehouden voor de oude buren die op visite kwamen, ik heb tennis gekeken & ben voor de studie bezig. Tot nu toe heb ik een pyjama dag
Heerlijkquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe is het ook wel een dag voor, om de de hele dag in je pyama rond te hobbelen
Heb jij er ook last van?quote:
Ja, loop alweer een tijdje rond in joggingbroek vandaagquote:
Hehequote:Op zondag 31 januari 2010 17:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, loop alweer een tijdje rond in joggingbroek vandaag
Hoe komt het? zomaar uit het niets? Of je voet ergens aan gestoten, of geblesseerd of zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Pff... Ik heb mij toch een partij last van mijn rechter voetIk kan amper lopen en als ik het per ongeluk stoot/aanraak, dan doet het onwijs pijn
Precies onder mijn grote teen, bij die "bal" onder je voet zeg maar
Nope, ik heb niets vreemds gedaan. Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat ik twee dagen achter elkaar dezelfde laarzen aan heb gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 17:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe komt het? zomaar uit het niets? Of je voet ergens aan gestoten, of geblesseerd of zo?
Oh jee dat zou balen zijn als het door je laarzen komt...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope, ik heb niets vreemds gedaan. Het enige wat ik mij kan bedenken, is dat ik twee dagen achter elkaar dezelfde laarzen aan heb gehad
Naja, ik liep hiervoor altijd op platte schoenen (of naja, bijna altijd) & de laatste twee weken bijna alleen maar op (verschillende) laarzen... Ja, zal eens kijken hoe het morgen/dinsdag gaat. Woensdag zou ik gaan winkelen, maar dat hoef ik zo niet te doenquote:Op zondag 31 januari 2010 17:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh jee dat zou balen zijn als het door je laarzen komt...
Maar zul je toch naar de dokter moeten als het aanhoudt....
Zo zul je niet ver lopen neequote:Op zondag 31 januari 2010 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik liep hiervoor altijd op platte schoenen (of naja, bijna altijd) & de laatste twee weken bijna alleen maar op (verschillende) laarzen... Ja, zal eens kijken hoe het morgen/dinsdag gaat. Woensdag zou ik gaan winkelen, maar dat hoef ik zo niet te doen
Nee,quote:
Niet te pijnlijk?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee,
Ik dwing mijzelf nu ook om, nu ik toch zit, er op te "staan"...
Eigenlijk welquote:
Nee maar je moet ook niets forceren als je niet wat er aan de hand isquote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Maar als ik nu ga lopen, dan ga ik corrigeren naar de buitenkant van mijn voet en dat is ook niet goed
Ja, dat is ook weer wel zo. Stom gedoe allemaalquote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee maar je moet ook niets forceren als je niet wat er aan de hand is
Moet je werken morgen?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer wel zo. Stom gedoe allemaal
Gisteren deed autorijden ook zeer, dus ben benieuwd hoe dát morgen gaat.
Ik moet morgen om 9.00 op de UvT zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je werken morgen?
En heb je je eigen auto alweer terug?
ik moet uiteraard om 8.30 op de UvT zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9.00 op de UvT zijn.
En ja, ik heb mijn eigen kindje weer terug
Ja! Ik ben al twee keer geweest!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Guard het volgende:
[..]
ik moet uiteraard om 8.30 op de UvT zijn
Ben jij al naar de bios geweest in 2010?
G? Neequote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ik ben al twee keer geweest!![]()
In welk gebouw zit jij? G?
Oh, dat dacht ikquote:
Laat ik maar proberen om een keer hier in Tilburg te gaan, kost me blijkbaar al moeite genoeg...quote:Op zondag 31 januari 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik
Ojee! Ik ben in de Pathe Arena geweest en de Must See Delft
Hehe. Ik ga overigens nooit in Roosendaalquote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Laat ik maar proberen om een keer hier in Tilburg te gaan, kost me blijkbaar al moeite genoeg...
Roosendaal zou ik ook niet gaanquote:Op zondag 31 januari 2010 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik ga overigens nooit in Roosendaal
mjah wel leukquote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef Guard het volgende:
Het sneeuwt behoorlijk idd. Begint al echt een sleur te worden nu die sneeuw, niet bijzonder meer.
ik kijk alweer uit naar die geweldige eerste dag van de lente. Niet de eerste dag van de astrologische of meteorologische lente, maar die dag dat alle vrouwen een zomerjurkje aantrekken en iedereen spontaan naar het terras toe trekt voor een glas verfrissend witbierquote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah wel leuk
en de strooizout raakt ook alweer op
haha, da klinkt nu is als een goed vooruitzichtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kijk alweer uit naar die geweldige eerste dag van de lente. Niet de eerste dag van de astrologische of meteorologische lente, maar die dag dat alle vrouwen een zomerjurkje aantrekken en iedereen spontaan naar het terras toe trekt voor een glas verfrissend witbier
Ik om 1045 -_- Mijn fietsband is lek -_- baaaaahquote:
1 keer geprobeerd zelf te maken, toen maar gewoon telkens naar de fietsenmaker gebracht.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik om 1045 -_- Mijn fietsband is lek -_- baaaaah
Dan kan je gewoon echt weinig. Je eigen veters strikken lukt nog wel?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 keer geprobeerd zelf te maken, toen maar gewoon telkens naar de fietsenmaker gebracht.
een uur zitten kloten en dan met het erop doen je band kapot maken als je hem er weer om wilt doen, nee bedankt.
Die band terugkrijgen was echt gewoon onmogelijk. Dan kan je niks gebruiken anders gaat die band weer kapot. Toch ff die bandenlichters gebruiken -> band kapot.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon echt weinig. Je eigen veters strikken lukt nog wel?
Goedemorgen, thanks voor infoquote:Op maandag 1 februari 2010 06:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
voor de mensen die de weg op mogen... 't is glad. reed net over de snelweg en in soort stortbui was 't in 10 sec spekglad...
goedemorgen trouwens
Zelfs met mn mountainbike lukt het me nog welquote:Op maandag 1 februari 2010 02:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die band terugkrijgen was echt gewoon onmogelijk. Dan kan je niks gebruiken anders gaat die band weer kapot. Toch ff die bandenlichters gebruiken -> band kapot.
quote:
Fijn...quote:Op maandag 1 februari 2010 06:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
voor de mensen die de weg op mogen... 't is glad. reed net over de snelweg en in soort stortbui was 't in 10 sec spekglad...
goedemorgen trouwens
Brabant valt nog mee met filesquote:
Ja hequote:
quote:A6 Joure → Muiden
tussen Oosterzee/N354/N924 en Almere/A27
Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, vertraging: 152min lengte: 69km
Was toch wel goed te rijdenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja heach ben blij dat je niet vanuit Friesland naar het zuiden moet:
[..]
Hebben nu nog geluk dusquote:De A6 tussen Lelystad en Emmeloord is veranderd in een ijsbaan. Veel automobilisten durven niet verder te rijden en hebben hun auto langs de kant gezet.
Je moet hem er ook niet in opgepompte toestand proberen terug te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 02:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die band terugkrijgen was echt gewoon onmogelijk. Dan kan je niks gebruiken anders gaat die band weer kapot. Toch ff die bandenlichters gebruiken -> band kapot.
Vanochtend even de auto ontdaan van de sneeuw, en een grondige analyse gemaakt van de toestand van het weer en op de weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 06:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
goedemorgen trouwens
klein beetje lucht erin (ook weer niet teveel) en dan gaat het goedquote:Op maandag 1 februari 2010 08:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet hem er ook niet in opgepompte toestand proberen terug te krijgen
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een band moet plakken, al veel te vaak gedaan in mijn levenquote:Op maandag 1 februari 2010 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klein beetje lucht erin (ook weer niet teveel) en dan gaat het goed
Was een note voor mouzquote:Op maandag 1 februari 2010 08:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe ik een band moet plakken, al veel te vaak gedaan in mijn leven
morge, ze zeggen morgen regen dus misschien heb je gelukquote:Op maandag 1 februari 2010 09:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoop dat het dinsdagmiddag een beetje goed is, anders krijg ik de auto niet mee. Goedemorgen btw.
Tommy, heb woe ochtend een afspraak staan bij de dokter.
Ach die is verloren voor het genootschap der bandenplakkers, die laat iedere keer de fietsenmaker het werk doen.quote:
hmm ja dat is niet goed...quote:Op maandag 1 februari 2010 09:45 schreef Stuurloos het volgende:
Zoooo autotje staat voor kleine beurt bij de garage.. volgens mij is er ook iets mis met mn koelvloeistoftank, ergens een lek in het slangetje ofzo.. eergister volle fles bijgevuld en is nu al leeg. Dus dan klopt er iets niet.
En hij haperde aan alle kanten, dus hopen dat de koppakking het niet is.. ik wacht wel af. Kan mn zwarte racewonder om half 1 ophalenquote:
Moet je net als ik door de kofferbak naar binnen klimmen...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:00 schreef Geckoo het volgende:
altijd leuk dit weer, heb me auto een weekend niet gebruikt, me deur weer dicht gevroren![]()
ff paar keer op de deur slaan. Dan op de rand van deur en auto. Werkt ook goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:00 schreef Geckoo het volgende:
altijd leuk dit weer, heb me auto een weekend niet gebruikt, me deur weer dicht gevroren![]()
maar nu sneeuwt het weer hard
sneeuwballen gevecht!
Ik wil oook!!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Guard het volgende:
Zo weekendje London is dit jaar laatste wekend Oktober![]()
![]()
altijd te veelquote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er al in tilburg ?
Tis hier heul wit...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er al in tilburg ?
Zolang je nog kunt rijden is er niks teveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |